SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat is nog het ergste van allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je toch zelf gedaan, neem ik aan.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:00 schreef Melting het volgende:
Heb je gezien wat er zaterdag gedraaid wordt, ACT-F? Heb je top 10 ingepland.
Niet voor mijquote:
Wat hoezo dat dan ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat school nu al, echt ik ben nu alweer probleem van v5
Of gewoon doorhalen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:22 schreef Insomnium het volgende:
Niet voor mij
Ik lag voor mij doen vroeg in bed.
Maar heb nog tot 9 uur in de morgen wakker gelegen.
En was twee uurtjes geleden al weer wakker![]()
Dus voor mij is het morgen.
En ik denk dat het tijd word dat ik weer eens een flunitrazepam moet halen bij de huisarts.
Mijn rooster kan niet, ergo: ik móet een ander vak kiezenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat hoezo dat dan ?
op je wang om de ellende te verminderen
Urgh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn rooster kan niet, ergo: ik móet een ander vak kiezen
Doorhalen word geen optie meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of gewoon doorhalen!![]()
Overigens heb ik het nummer van toen net aangevraagd omdat ik vannacht weer eens in mijn archieven zat te graven. Weet je nog dat ik het had over mijn stamcafé waar we ook een internetsite van hadden gemaakt? Kom ik toevallig deze foto tegen waar we zelfs de URL in de kroeg hebben gehangen![]()
http://i53.tinypic.com/143ht94.jpg
Pffff ik als roostermaker moest in zo'n geval de roosters van de hele school aanpassen zodat die ene individuele leerling dat ene vak toch kon volgen...quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn rooster kan niet, ergo: ik móet een ander vak kiezen
Priem baby.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Woei! Lunch![]()
Time flies when you're having fun busy at work
Goedemorgen !quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:28 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
[..]
Pffff ik als roostermaker moest in zo'n geval de roosters van de hele school aanpassen zodat die ene individuele leerling dat ene vak toch kon volgen...
Het is een oude foto. De kroeg is onderhand verhuisd naar een groter pandquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:28 schreef Insomnium het volgende:
En dat is wel geniaal![]()
Ziet er ook wel uit als een gezellige kroeg trouwens !
En zoals Kermit de Kikker zegt: Time's fun when you're having flies!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Woei! Lunch![]()
Time flies when you're having fun busy at work
En de opties:quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Urgh.
Dat is wel erg kut ja.![]()
Succes ermee en je mag altijd op mijn brede schouders uithuilen
[..]
Doorhalen word geen optie meer.
Want ik zit nu op de twee uur slaap en mijn lichaam is echt op.
Geestelijk zo wakker als een doodshoofdaapje op coke.
Maar fysiek wat minder
En dat is wel geniaal![]()
Ziet er ook wel uit als een gezellige kroeg trouwens !
Poekiequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Priem baby.![]()
Hoe is het op het werk vandaag
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
druk druk druk druk druk druk druk
* PriemGirl rent hysterisch rond
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En zoals Kermit de Kikker zegt: Time's fun when you're having flies!
Ik snap je zin niet echtquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat school nu al, echt ik ben nu alweer probleem van v5
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
druk druk druk druk druk druk druk
* PriemGirl rent hysterisch rond
People say you're crazy, but the voices in your head disagree?quote:
Wat ben je toch ook een leuke damequote:
Ik weet niet wat je wil doen en wilt worden en dergelijke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En de opties:
Spaans
Duits
Management en organisatie
Waar staat v5 voor?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij is het probleem van de school omdat haar pakketkeuze niet kan.
Hoezo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij snapt niemand het echt
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
People say you're crazy, but the voices in your head disagree?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een leuke damehihihihihihi
Mja de essentie van het verhaal lijkt me duidelijk, dus snap ik het wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je zegt 'denk ik' dan ben je niet zeker van je zaak. Vandaar.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
They my pets![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Hey tof man!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:37 schreef Insomnium het volgende:
OH !
Ik was nog vergeten te vertellen![]()
Ik heb een baan![]()
Gaat alleen pas in Januari beginnen.
Dus moet mij nog vermaken tot dan![]()
Maar ik heb weer een baan.
Wat ga je doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:37 schreef Insomnium het volgende:
OH !
Ik heb een baan![]()
Whaooo gaaf !!!! Happy Happy Joy Joyquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:37 schreef Insomnium het volgende:
OH !
Ik heb een baan![]()
Het is niet wat ik wou of iets dergelijks.quote:
Hahahahahahah die piccaquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
They my pets![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is wel een hele toffe werkgeverquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is niet wat ik wou of iets dergelijks.
Maar het kan er mee door en moet toch wat![]()
Wou eigenlijk de zorg in als groepsleider weer.
Maar dat blijkt bijna onmogelijk te zijn hier.
Dus ik ga de ICT weer in![]()
Daar ben ik ook ooit begonnen dus.
Als eerstelijns service desk medewerker begin ik daar.
En ik krijg direct twee opleidingen als ik daar begin.
MCSE en MCSA. Daarna krijg ik de keuze of ik nog meer opleidingen wil doen of daar gewoon op die plek te blijven.
Als ik het eerste jaar doorkom dan betalen ze ook mijn rijbewijs zodat ik flexibeler inzetbaar ben
Klinkt als peak-it?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
MCSE en MCSA. Daarna krijg ik de keuze of ik nog meer opleidingen wil doen of daar gewoon op die plek te blijven.
Als ik het eerste jaar doorkom dan betalen ze ook mijn rijbewijs zodat ik flexibeler inzetbaar ben
Okee dan!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ze zoeken gemotiveerde werknemers.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is wel een hele toffe werkgever
Neen het is niet peak-itquote:
Fijn dat je nu klaar bent !quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ewa matties !
Zaterdag naar Mysteryland geweest
Zondag laminaat gelegd, het klussen in mijn huis zit er nu op![]()
Nu alleen nog wat kleine dingetjes en meubels halen en in elkaar zetten
Het is ook niet direct mijn eerste keuzequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Mja ik vrees dat ik ook weer de ICT in moet gaan!
Dat gaat wel een wennen worden volgend jaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
ICT is haske tofffff !!!![]()
Maar leuk Insom ! Yay inkomen![]()
Een dodelijke opmerkingquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed gedaan Insom! En je hebt tot januari om een fatsoenlijk dag-nachtritme te kweken.
Ziet er strak gelegd uit !quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier foto's
Laminaat boven, hier zitten de plintjes er al op...
[ afbeelding ]
Beneden zitten de plintjes er nog niet op
[ afbeelding ]
Dat zit er denk ik niet inquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed gedaan Insom! En je hebt tot januari om een fatsoenlijk dag-nachtritme te kweken.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:46 schreef Insomnium het volgende:
Het enige wat hij zei was " Och dan kan ik je nachts altijd bellen als er spoed is "
Hoezo dat ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:51 schreef Symphonic het volgende:
Ze weten me wel te vinden zeg
De deur wordt plat gelopen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Fijn, deze dag kan echt niet erger. Ik ging even de pil halen, vraagt die vrouw serieus of ik in verwachting ben..
'Ja, het leek zo'
Lieverd toch ..quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Fijn, deze dag kan echt niet erger. Ik ging even de pil halen, vraagt die vrouw serieus of ik in verwachting ben..
'Ja, het leek zo'
Oeh met extra geld kan je vrouwen hosselenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef Insomnium het volgende:
Dus ik hoop eigenlijk dat dit goed gaat.
Dan heb ik en een baan, goede opleiding, en daarnaast ook mijn rijbewijs.
Het falen van de afgelopen 10 jaar is dan wel redelijk recht getrokken![]()
Plus ik ga veel geld verdienen ( voor mij dan ) En dat is ook compleet nieuw.
Dan kan ik zeg maar een leven gaan opbouwen en dergelijke![]()
En omdat ik toch bijna altijd wakker ben mag de baas mij altijd opbellen,.
Overuren en dergelijk zijn altijd wel lekker.
* PriemGirl sleurt Peter de drukte mee in woeeiiiiii *hysterisch dansje doet*quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:51 schreef Symphonic het volgende:
Ze weten me wel te vinden zeg
De deur wordt plat gelopen
Ouch!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
'Ja, het leek zo'
Deurwaarder ?quote:
Dat zijn kutte dingen. Mij nog nooit overkomen, maar ik denk alleen omdat ik een baard hebquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
'Ja, het leek zo'
Lieve schat ik ben niet zo van het hosselenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh met extra geld kan je vrouwen hosselen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn kutte dingen. Mij nog nooit overkomen, maar ik denk alleen omdat ik een baard heb.
Daarom moet ze zichzelf ook klonenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Priemgirl. Jij bent nooit chagrijnig of wel
?
O jawel hoor; vooral 's morgens vooralquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Priemgirl. Jij bent nooit chagrijnig of wel
?
Ja, maar met geld gaat het vanzelf jeweets! Gewoon met een paar biljetten wapperen en ze liggen aan je voeten. Zo werkt dat. It's the way of the worldquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lieve schat ik ben niet zo van het hosselen![]()
Ben eigenlijk best een lieve jongen wat relaties betreft.
En ook zo hulpbehoevend als een blinde![]()
Ik kan dat echt niet.
Kan goed met ze praten en weet vaak wel wat ik moet zeggen en dergelijke.
Maar daarna houd het op.
En kan je mij net zo goed bij voorbaat al een knal op mijn kop geven
Ook niet als ik zeg dat je zwanger lijktquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O jawel hoor; vooral 's morgens vooral
Maar ik moet nog anderhalve dag en dan heb ik vakantie voor 2.5 week; dus nee vandaag en morgen ben ik echt niet boos te krijgen
Dat zal best.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar met geld gaat het vanzelf jeweets! Gewoon met een paar biljetten wapperen en ze liggen aan je voeten. Zo werkt dat. It's the way of the world.
melige , galhumor switchquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hmm, wanneer heb ik mijn bitchswitch omgezet?
* Geeft klap op je billen *quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hmm, wanneer heb ik mijn bitchswitch omgezet?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja Goedemorgen Insomnium , raar tijdstip om jou wakker te zien
MEESTAL slaap ik tegen 6 uur in de morgen en ben ik er rond 9/10 uur weer uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Insom is meestal toch ook overdag wel wakker? Die slaapt van 3 tot 5 en vindt het dan wel genoeg
. Wat een baas.
Damn ik sliep om 5 uur en ben pas net wakkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
MEESTAL slaap ik tegen 6 uur in de morgen en ben ik er rond 9/10 uur weer uit.
Ja maar ik heb al jaren een chronisch slaap gebrek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Damn ik sliep om 5 uur en ben pas net wakker.
Ik heb de kop van een bizonquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al jaren een chronisch slaap gebrek.
Ik zie er niet voor niets zo beroerd uit altijd
Spijtig genoeg een bijproduct van mijn jeugd vrees ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat heloeviaanse naarbenedengepraat van je, Insom...
Ik heb de kop en het lichaam van een bizon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb de kop van een bizon
en scheit als een aap was het toch
Nopequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook niet als ik zeg dat je zwanger lijkt?
Oh, geloof mij, ik ben er bekend mee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Spijtig genoeg een bijproduct van mijn jeugd vrees ik.
Hardnekkig en lastig om van af te komen
*brengt een spelfout in de TT aan*quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik geef weinig tot niks om mijn gewicht![]()
Maarrrrrr.....
[me=PriemGirl]wobblet Eriks tummy
[/me]
Mouwahahaha
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik geef weinig tot niks om mijn gewicht![]()
Maarrrrrr.....
[me=PriemGirl]wobblet Eriks tummy
[/me]
Mouwahahaha
Moeder aardequote:
Ik kom er echt niet vanaf blijkbaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, geloof mij, ik ben er bekend mee hoor.
quote:
Whiiiiiiiiiiquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!. Nou vooruit, wobble er dan maar lustig op los tot je kramp krijgt
.
Ach, dan kan je een kogel door het hoofd jagen en voor het avondeten weer thuis zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kom er echt niet vanaf blijkbaar
En het is dan vooral jammer dat de bron van al mijn ellende twee straten achter mij woont
Damn womanquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zal ik me 'irriteren'; maar zal er niet chagrijnig door worden
I HAVE BIG HAPPEHHquote:
Hahahahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zal ik me 'irriteren'; maar zal er niet chagrijnig door worden
[..]
Whiiiiiiiiii
Geloof mij en dat meen ik serieus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, dan kan je een kogel door het hoofd jagen en voor het avondeten weer thuis zijn. Ik zeg: handig!
Sorry.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zet het wel poëtisch neer zo, met elke zin op een nieuwe regel.
Maar niet zoveel uit hoor, behalve dat je posts in mijn hoofd dan een beetje voorgedragen klinkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry.
Weet ook niet waarom ik dat telkens doe.
Gaat compleet automatisch
Niet chagrijnig laten worden door een wijf die jou niet verdientquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Geloof mij en dat meen ik serieus.
Heb daar al zo vaak over nagedacht.
De consequenties en de voordelen.
Maar ik kan niet in een cel zitten.
Want dan word ik gek.
Dus het kan niet.
Maar ik hoop serieus dat ze snel pijnlijk overlijd.
OF mij gewoon met rust laat.
Maar dat zal beide wel niet gebeuren mijn geluk kennende
Priempje... "het wijf dat" hé. Maar dat wist je vast wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet chagrijnig laten worden door een wijf die jou niet verdient
Do with me.... tha happeh dance![]()
Ok nu hou ik op met overdreven vrolijk zijn![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat nou met "jouw geluk"? Je hebt verdeurie een baan gekregen die je allemaal andere toffe dingen gaat bieden! Dat is toch ook jouw fucking geluk!? NIET DAN!?
Het is geen relatie in dit geval.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet chagrijnig laten worden door een wijf die jou niet verdient
Do with me.... tha happeh dance![]()
Ok nu hou ik op met overdreven vrolijk zijn![]()
Ja, maar dan ben ik er en ik ben heel goed in positief doen voor een anderquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar je bekijkt en oordeelt over dingen via je referentiekader.
Dat kader is in vele jaren opgebouwd en daar filter je elke gedachte en gevoel en wat dan ook doorheen.
Al vanaf mijn negende ( geen geintje ) Is er vrijwel alleen maar ellende geweest.
Dus mijn referentiekader is niet echt gezellig.
Tel daar bij op dat ik nogal verbitterd ben en wat ik ook doe ik MEESTAL een schop onder mijn reet krijg.
Blijf ik voorzichtig met optimistisch zijn.
Ik kan dat ook voor anderen hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik er en ik ben heel goed in positief doen voor een ander.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Priempje... "het wijf dat" hé. Maar dat wist je vast wel.
Ooo errr... Mijn moeder even lenen dan? Is een schatjequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is geen relatie in dit geval.
Het is mijn moeder
Dus daar kan ik vrij weinig aan veranderen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Je hebt gelijk.... I fail
[..]
Ooo errr... Mijn moeder even lenen dan? Is een schatjeKuch... Ik... eum... *fluit*
Wees er blij mee mensen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder is ook lief. En kan goed koken.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb de kop en het lichaam van een bizon.
Maar het charisma van een halfgod.
( Mits ik een slechte dag heb want dan ben ik gewoon een cynische verbitterde sarcastische man)
Dat komt omdat mijn sig de quote bevat die ik heel erg mooi vindquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verbaasd me dat hij nog niet in je Signature staat
Oh ik word er niet gedeprimeerd van hoor !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel mijn nieuwsgierigheid geen grenzen kent (helaas), hoef ik het toch niet per se te weten, aangezien ik zo toch even naar Utrecht moet reizen en ik niet wil dat je gedeprimeerd raakt door alles op te rakelen
.
En daardoor zal alles alleen maar kut blijven. Schiet je niets mee op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef Insomnium het volgende:
Dus mijn referentiekader is niet echt gezellig.
Dat klopt !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daardoor zal alles alleen maar kut blijven. Schiet je niets mee op.
Hoezo dat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf alleen niet naar de kapper.
Wordt een gepeperde rekening zekerquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf alleen niet naar de kapper.
Beter te kort dan te langquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
Kappers zijn dan ook kut. Wat ze ook doen, mijn haar zit altijd kut daarna en het is altijd te kort.
Dat is de essentie van een kapperquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
Kappers zijn dan ook kut. Wat ze ook doen, mijn haar zit altijd kut daarna en het is altijd te kort.
Moeilijk zal het best wel zijn, maar het komt soms over alsof je een beetje aan het zwelgen/doemdenken of iets bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt !
En ik zeg ook niet dat ik niet probeer er wat aan te doen.
Probeer ook positief te blijven en nieuwe dingen te doen en vooral proberen niet stil te staan bij wat er gebeurd is omdat het er toch niet minder van word.
Neemt niet weg dat het ontzettend moeilijk is.
DO WITHE MEH............... THE HAPPYDANCEquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben te vrolijk om Depri te worden vandaag,
maar te depri om vrolijk te worden.
Geen idee hoe ik mij voel
Nah zo is hij. Alleen je hebt wel gelijk vrolijker denken is ook een goed iets , het kopje is eerder half vol dan halvf leeg, zoals mijn glas melk die is voor 4/10 volquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
Moeilijk zal het best wel zijn, maar het komt soms over alsof je een beetje aan het zwelgen/doemdenken of iets bent.
Kusje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DO WITHE MEH............... THE HAPPYDANCE
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik heb wellicht iets te veel koffie op vandaag![]()
![]()
* PriemGirl gaat weer vlug...
Die kat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DO WITHE MEH............... THE HAPPYDANCE
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik heb wellicht iets te veel koffie op vandaag![]()
![]()
* PriemGirl gaat weer vlug...
Ik wil wat anders dan dat ik heb. Korter, maar ik weet niet precies hoe ik moet uitleggen wat ik wil. En dan moet de kapper het ook nog maar eens zo zien te knippen. En ik wil niet die stomme gesprekjes voeren met kapsters (quote:
"Gaaa je nog op vakantieeee dann?"quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wat anders dan dat ik heb. Korter, maar ik weet niet precies hoe ik moet uitleggen wat ik wil. En dan moet de kapper het ook nog maar eens zo zien te knippen. En ik wil niet die stomme gesprekjes voeren met kapsters (!!!!) en het mag niet te duur zijn. Maar goedkope kappers zijn niet zo goed (vind ik), alleen ben ik te gierig om een dure kapper uit te proberen als ik niet de garantie heb dat mijn haar leuk komt te zitten
!!!
TEH HORROR!
Maar nu treinen. Tot over twee uur ofzo!
Zwelgen doe ik echt niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moeilijk zal het best wel zijn, maar het komt soms over alsof je een beetje aan het zwelgen/doemdenken of iets bent.
Ik hou van mijn kapperquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wat anders dan dat ik heb. Korter, maar ik weet niet precies hoe ik moet uitleggen wat ik wil. En dan moet de kapper het ook nog maar eens zo zien te knippen. En ik wil niet die stomme gesprekjes voeren met kapsters (!!!!) en het mag niet te duur zijn. Maar goedkope kappers zijn niet zo goed (vind ik), alleen ben ik te gierig om een dure kapper uit te proberen als ik niet de garantie heb dat mijn haar leuk komt te zitten
!!!
TEH HORROR!
Maar nu treinen. Tot over twee uur ofzo!
Kappers en small talk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hou van mijn kapper![]()
Ik pak een foto mee van een kapsel en zeg: Dit wil ik.
En vervolgens pak ik een boekje er bij zodat ze verder geen 'small talk' kan doenWant daar hou ik ook niet van
"Volg je dit en dit op tv?" "leuk he????"quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kappers en small talk.
Verschrikkelijk![]()
Als ze nou nog wat leuks konden verzinnen.
Maar alles is beter dan " Lekker weertje he " " Hoe gaat het nu ? " " Heb je een relatie " ?
Je moet een boek schrijven !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Volg je dit en dit op tv?" "leuk he????"
![]()
Maar ik geef ook niks om kappers. Ik heb al alle soorten haarstijlen en -kleuren gehad denk ik
Blond, rood, koper, blauw, zwart... Kort, lang, half... I dun care
Als het niet goed is; groeit het wel weer en gooi ik er zelf een ander kleur doorheen
Wat is dat tv?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Volg je dit en dit op tv?" "leuk he????"
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
Goedemiddag!
Waarom is de wereld zo achterlijk lomp soms?
KLB ONZ is officieel geopend het is maandag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
Goedemiddag!
Waarom is de wereld zo achterlijk lomp soms?
De kip en meloenen waren opquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]Thats just the way it is.
Wat is er gebeurd ?
Niemand heeft het makkelijk gehad, de een wat moeilijker dan de ander, maar allemaal zullen we op onze eigen manier een keer vallen. Als je al zo vaak gevallen bent, dat je altijd maar bewust bent dat je weer gaat vallen, dan zul je ook vallen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zwelgen doe ik echt niet.
Zelfmedelijden kan soms zo over komen maar dat is het ook absoluut niet.
Wat ik inderdaad WEL doe en daar heb je gelijk aan. Dat is doemdenken.
Bij alles wat ik onderneem of doe of wat dan ook heb ik in mijn hoofd al 10 doem scenes zitten.
En dat is een extreem grote valkuil van mij.
Dat ik bij voorbaat al allerlei dingen in mijn hoofd hebt die het moeilijk maken om objectief over iets te oordelen en dan vooral over mijzelf.
Dus daar geef ik je gelijk aan.
Maar wil wel zeggen dat ik er hard aan werken probeer die foute gedachtenpatronen te ontrafelen.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
De kip en meloenen waren op
*vlucht*
Er heeft iemand tegen Faye gezegd dat het leek dat ze zwanger was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]Thats just the way it is.
Wat is er gebeurd ?
IK KRIJG JE WEL JONGEN!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
De kip en meloenen waren op
*vlucht*
Dat besef ik zeer zeker !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand heeft het makkelijk gehad, de een wat moeilijker dan de ander, maar allemaal zullen we op onze eigen manier een keer vallen. Als je al zo vaak gevallen bent, dat je altijd maar bewust bent dat je weer gaat vallen, dan zul je ook vallen.
Je kunt zo'n instelling niet ineens veranderen, zolang je maar beseft dat het je instelling is die fout is en niet altijd de hele wereld om je heen, ben je al ergens.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je moet een boek schrijven !
" How to be as mellow as Priempje "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik las het op facebook. Maar dat is gewoon een standaardvraag die ze moeten vragen hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Er heeft iemand tegen Faye gezegd dat het leek dat ze zwanger was.
En als iemand zich daar iets van aantrekt is het Faye wel.![]()
Stomme apotheekmuts.
Ah dat ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Er heeft iemand tegen Faye gezegd dat het leek dat ze zwanger was.
En als iemand zich daar iets van aantrekt is het Faye wel.![]()
Stomme apotheekmuts.
De vrouw zei er achteraan "oh want het leek zo"quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las het op facebook. Maar dat is gewoon een standaardvraag die ze moeten vragen hoor.
Een keer zei een gehandicapt jongetje tegen mij, ofja, over mij, dat ik zwanger was. Nou, als iemand eerlijk zijn. zijn het wel geestelijke gehandicapte. Ik kon wel janken.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nah.. Dan moet ik ook een boek schrijven "How to be as stubborn" en "How to be always right"
![]()
Oeh heb nog foto van mijn korte koppieAlles staat je ook gewoon wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
JIJ ROTJONGquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik neem wel een Spicy Chicken wing voor je mee op AP ofzo
Seriously?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef heloef het volgende:
[..]
De vrouw zei er achteraan "oh want het leek zo"
Oh noes. Kans is groot dat ze bij mij in de buurt wonenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
JIJ ROTJONG
* heloef belt neven en nichten
Nee hoor; mijn blonde kop was toch echt niet voor herhaling vatbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaf er ook niks om. Heb er nog een paar maand mee rond gelopen
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoor; mijn blonde kop was toch echt niet voor herhaling vatbaarALSOF DE ZON OP JE HOOFD HEEFT GEPOEPT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaf er ook niks om. Heb er nog een paar maand mee rond gelopen
STRALEND EN MOOI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Hoi !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
sterf aan het weer
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
ALSOF DE ZON OP JE HOOFD HEEFT GEPOEPT.
STRALEND EN MOOI.
I had an uglySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and i liked it !
Ok goffer; ik ben weg hier*moet hier echt verder; morgen moet ik alles afgewerkt hebben lol... ja dat ga ik niet meer redden kuch*
af en aan flinke buienquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hoi !
Het weer valt hier nog mee.
Beetje bewolkt en dergelijke dat wel
Inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously?
Dat is echt onzin, ik heb faye gezien en die lijkt echt niet in verwachting hoor.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
ALSOF DE ZON OP JE HOOFD HEEFT GEPOEPT.
STRALEND EN MOOI.
WAT EEN POEETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wat de fuck man.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Lijkt langzaam wel of iedereen wat tegen dat kind heeft.![]()
Toen ik bij haar was heeft ze ook alleen maar water en een sapje gedronken omdat iemand had gezegd dat ze dikker was dan haar moeder. Dit soort
Altijd lachen geblazen als je uitgelubberde tante of inteelthoofd buurvrouw dat soort dingen zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Toen ik bij haar was heeft ze ook alleen maar water en een sapje gedronken omdat iemand had gezegd dat ze dikker was dan haar moeder. Dit soort
Ze past gewoon twee keer in haar moeder.quote:
Goedemiddag heldquote:
Meh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
kinderen zijn gewoon eerlijk....quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las het op facebook. Maar dat is gewoon een standaardvraag die ze moeten vragen hoor.
Een keer zei een gehandicapt jongetje tegen mij, ofja, over mij, dat ik zwanger was. Nou, als iemand eerlijk zijn. zijn het wel geestelijke gehandicapte. Ik kon wel janken.
Gewoon zeggen dat het komt omdat andere kindertjes dat soort dingen vragen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kinderen zijn gewoon eerlijk....
ik krijg op het schoolplein ook regelmatig de vraag: Heb jij een baby in je buik? Nee waarom ben jij dan dik...
ja fuck auw
Sta je daar met je bek vol tanden ...
Denk iig liever dat je het van een kind hoort, die vaak geen waardeoordeel heeft, dan een volwassene, die dat vaak wel heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik krijg op het schoolplein ook regelmatig de vraag: Heb jij een baby in je buik? Nee waarom ben jij dan dik...
ja fuck auw
Als je zoiets tegen mij zegt glijd het van me af.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Altijd lachen geblazen als je uitgelubberde tante of inteelthoofd buurvrouw dat soort dingen zeggen.
Kinderen kunnen zich ook nog niet subtiel uiten. De wereld is zwart-wit in hun ogen terwijl de werkelijke wereld grijs is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja fuck auw
Alles glijd van je afquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je zoiets tegen mij zegt glijd het van me af.
Alleen op haar heeft het meteen invloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ik hoor het ook wel eens van een volwassene maar niet zo vaak als van een kindquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Denk iig liever dat je het van een kind hoort, die vaak geen waardeoordeel heeft, dan een volwassene, die dat vaak wel heeft
Ik ken haar moeder niet, maar ik geloof het meteen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze past gewoon twee keer in haar moeder.
Whaha ik zie het al.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het komt omdat andere kindertjes dat soort dingen vragen.
En ze dan in jouw oven eindigen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut. Ik ben mijn leesboek vergeten
. ligt nu nog bij mijn ouders
.
Oh dat wou ik nog vragen !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
.
No offence maar dat is ook wel een beetje meisje/vrouw eigen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je zoiets tegen mij zegt glijd het van me af.
Alleen op haar heeft het meteen invloed.
PDFjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Zo zag ik het inderdaad voor mequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Whaha ik zie het al.
"Mevrouw waarom bent u zo dik?"
"Omdat ik kleine kindjes eet die vragen waarom ik zo dik ben"
Dan zal je zien renne.
Klopt maar de een raakt het meer dan de ander.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
No offence maar dat is ook wel een beetje meisje/vrouw eigen.
Dat ook ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt maar de een raakt het meer dan de ander.
Ja ik heb die vrouw vrijdag ontmoet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken haar moeder niet, maar ik geloof het meteen.
Faye in verwachting.Dat mens mag wel eens terug naar de basisschool.
Het ergste is dat het Faye zo erg raakt, dat zou helemaal niet moeten.
Ik weet dat ik dik ben, mij raakt het niet zoveel, Faye is niet dik, maar wel onzeker, dus dan gaat ze eraan twijfelen en zichzelf 2keer zo dik zien.
Yessir!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh dat wou ik nog vragen !
Je leest wel veel he ?
Ook in het Engels ?
En houd je van fantasy boeken ?
Sowieso heb ik liever een meisje die wat vlees op de botten heeft ( Al klinkt dat negatief en raarquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
Faye heeft een best lekker lichaam.
Yessir? Is dat een leuk boek?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nah.. Dan moet ik ook een boek schrijven "How to be as stubborn" en "How to be always right"
![]()
Oeh heb nog foto van mijn korte koppiePrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou er verliefd op kunnen raken , sexy
Redacted
Magere meisjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sowieso heb ik liever een meisje die wat vlees op de botten heeft ( Al klinkt dat negatief en raar)
Dan een ultra slank meisje.
Dat vind ik dan echt helemaal niets
Ze is absoluut niet lelijk, waarom is ze zo onzeker?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
Op een gegeven moment zal ze het zelf ook beseffen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
Dan heb ik een aanrader voor jequote:
dat zei ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het rooster is veel te leeg
Een meisje moet vooral in verhouding zijn. Dan maakt het me niet eens uit hoe dik of dun ze is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Magere meisjes.Dat vind ik zelf juist echt enorm mooi. Ik heb de hoop een beetje opgegeven dat ik zelf zo word, maar als ik 55 kilo zijn wegen zou ik gelukkig zijn.
Ik weet het niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Magere meisjes.Dat vind ik zelf juist echt enorm mooi. Ik heb de hoop een beetje opgegeven dat ik zelf zo word, maar als ik 55 kilo zijn wegen zou ik gelukkig zijn.
Ja waarom, goede vraag aangezien ik ook koning onzeker ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze is absoluut niet lelijk, waarom is ze zo onzeker?
Dat zeggen wel meer mannen, ik snap er niets van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Kan het wel mooi vinden.
Maar ik heb gemerkt dat ik persoonlijk vaker val op meisjes met wat vlees op de botten.
Dat hele dunne hoeft van mij niet.
Moet er ook nog mee kunnen stoeien en worstelen zonder dat ik haar in tweeën breek
Dat vind ik echt niet mooiquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mannen, ik snap er niets van.
Ik houd ervan als je de botten kan zien, zeker op de heupen, ribben en borstkas.
Hoe je jezelf ziet en hoe je er daadwerkelijk uitziet zijn twee verschillende zaken. Die mijlenver uit elkaar kunnen liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze is absoluut niet lelijk, waarom is ze zo onzeker?
Nou ja tot een bepaalde dikte vind ik dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een meisje moet vooral in verhouding zijn. Dan maakt het me niet eens uit hoe dik of dun ze is.
Compleet mee eens !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe je jezelf ziet en hoe je er daadwerkelijk uitziet zijn twee verschillende zaken. Die mijlenver uit elkaar kunnen liggen.
Ik wil wel maar kan nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is er niemand die wil draaien
waarom nietquote:
Quote van de dag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe je jezelf ziet en hoe je er daadwerkelijk uitziet zijn twee verschillende zaken. Die mijlenver uit elkaar kunnen liggen.
Neejoh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet mooi
Heb dan altijd de neiging er hamburgers in te proppen
Dat is waar, maar je kan overdrijvenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meningen verschillenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neejoh.
Dat vind ik zo vrouwelijk.
Die grens kan bij mij best ver liggen. De juiste verhouding is zo belangrijk (vind ik dan)quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja tot een bepaalde dikte vind ik dan.
Mee eensquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
Ik kan dik en dun mooi vinden. Alles valt en staat met de uitstraling.
Dat wel hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
Ik kan dik en dun mooi vinden. Alles valt en staat met de uitstraling.
Ja als ze 2 bij 2 meter is hoef ik het niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die grens kan bij mij best ver liggen. De juiste verhouding is zo belangrijk (vind ik dan)
ik zal het in mijn achterhoofd houdenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan heb ik een aanrader voor je![]()
Weet niet of je het kent !
Maar de schrijver Steven Erickson heeft een reeks boeken geschreven.
Malazan Book of the Fallen zijn in totaal tien boeken.
Het is serieus de beste fantasy die ik in JAREN heb gelezen.
Alleen niet echt voor beginners denk ik
Je word midden in een verhaal geflikkerd en soms kom je er pas in boek drie achter wat ze in boek 2 al gebruiken.
Maar het verhaal is subliem.
De stijl.
ALLES.
Omdat de opdrachten doodsaai zijnquote:
Ik val op dunne meiden terwijl ik zelf dik ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meningen verschillen![]()
Ik heb liever een te dikke meid dan een te dunne
Succesquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
En nu ga ik vertellen waarom mijn stage een succes was.
Tot vanavond (hoop ik).
Ik heb de eerste acht in PDF formaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik zal het in mijn achterhoofd houden. 10 boeken... dat is wel een aanslag op mijn leven en portemonnee als ik het leuk blijk te vinden
.
Overduidelijk de tweede.quote:
Ik zou ze allebei wel in bed willen hebben hoorquote:
Overdrijven... dat is het niet helemaal denk ik. Verwrongen eerder. Maar je zelfbeeld is ook niet rationeel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan overdrijven
^ Dat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het gaat me meer om het feit dat de eerste ook niet bepaald hollywood slank is en toch enorm knap/mooi.quote:
Als ik afval sla ik door. Dus ik doe het de komende tijd nog even niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
^ Dat.
Alleen zou ik er dan iets moeten aan doen om af te vallen... En dat doe ik nu dus niet
Maar niet veel. Dat laat haar bouw ook niet toe. Maar ik blijf het een prachtig meisje vindenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hayden is ook wel slanker geweest.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:10 schreef Viro het volgende:
Broertje ik heb guppie uit de kom gevist
Dat zonder twijfel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar niet veel. Dat laat haar bouw ook niet toe. Maar ik blijf het een prachtig meisje vinden
Ooo nee dat heb ik dan niet. Maar ik moet echt niet zeuren ofzo; als ik chips en frisdrank zou laten staan; zou ik gelijk een aantal kilo's kwijt raken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik afval sla ik door. Dus ik doe het de komende tijd nog even niet.
Oh wacht dat is die chick uit Chuck toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het gaat me meer om het feit dat de eerste ook niet bepaald hollywood slank is en toch enorm knap/mooi.
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Rukmarathon wordt puber fataal WTF![]()
![]()
Heroesquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh wacht dat is die chick uit Chuck toch?
Ik had er niet een herkend.
Ik vond het juist met de seizoenen beter worden !quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Viro het volgende:
Heroes S01 was geniaal daarna werd het met de seizoen steeds minder
Inderdaad. S01 was bijna buitenaards goed, de rest was om te janken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Viro het volgende:
Heroes S01 was geniaal daarna werd het met de seizoen steeds minder
Sylar, hij was de enige reden dat ik bleef kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vond het juist met de seizoenen beter worden !
Die badguy vond ik echt geniaal![]()
Hoe heet hij ook alweer ?
Jaaaaquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Sylar, hij was de enige reden dat ik bleef kijken
Tot op het heden heb ik nog niet geprobeerd het te kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef ValHallen het volgende:
Lost was nog extremer. De pilot van die serie is de beste die ik ooit gezien maar het werd al kut tijdens seizoen 1
Sylar...Spock....Sylar....Spockquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Sylar, hij was de enige reden dat ik bleef kijken
Dat is voor iedereen belangrijk. Dikke mensen die dan ook nog eens in korte of te kleine dingen gaan lopen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Adele weet zich ook goed te kleden en te stelen. Dat scheelt al stukken.
Hiro, vond hem wel grappig. Misschien omdat zijn naam veel op die van mij lijktquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Hij droeg de serie inderdaad echt wel.
Die chinees vond ik echt ZWAAR irritant
Lost is 1 van de weinige series die steeds beter werd, vond ik tenminstequote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef ValHallen het volgende:
Lost was nog extremer. De pilot van die serie is de beste die ik ooit gezien maar het werd al kut tijdens seizoen 1
Dat zou voor veel mensen schelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar geen kledingstukken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het niet durven om een strak shirtje aan te doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen belangrijk. Dikke mensen die dan ook nog eens in korte of te kleine dingen gaan lopen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
Oeh nog 2 dagen dan krijgen wij van Radionomy een advanced user account![]()
En op 1 november kunnen we premium user worden. Dat betekent dat radionomy de afdracht voor de muziek rechten gaat/blijft betalen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
En op 1 november kunnen we premium user worden. Dat betekent dat radionomy de afdracht voor de muziek rechten gaat/blijft betalen
ik lees het positief dus dan zal dat het ook wel zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
Dan moeten wel wel een feestje houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
En wat voor voordelen biedt dat ons?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
Dexter !quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:19 schreef Viro het volgende:
Dexter, Fringe, Chuck en Castle zijn bazen series. Tot nu toe geen 1 moment de gedacht in mij opgekomen: wat een saai episode/seizoen.
Dat de stream/radio niet word gedactiveerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
En wat voor voordelen biedt dat ons?
Dat is best handigquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat de stream/radio niet word gedactiveerd
Ook een geniale seriequote:Op maandag 29 augustus 2011 14:21 schreef Zokunen het volgende:
sons of anarchy begint binnenkort ook weer geloof ik.
Idd, vind olivia zo cute. Aussie chicksquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dexter !
Seizoen 1 vond ik lastig om te kijken
Beetje teveel zelf reflectie voor mij soms![]()
Fringe is echt fucking geniaal !
Ik volg alleen Dexter en Chuck.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:19 schreef Viro het volgende:
Dexter, Fringe, Chuck en Castle zijn bazen series. Tot nu toe geen 1 moment de gedacht in mij opgekomen: wat een saai episode/seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |