Als ik afval sla ik door. Dus ik doe het de komende tijd nog even niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
^ Dat.
Alleen zou ik er dan iets moeten aan doen om af te vallen... En dat doe ik nu dus niet
Maar niet veel. Dat laat haar bouw ook niet toe. Maar ik blijf het een prachtig meisje vindenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hayden is ook wel slanker geweest.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:10 schreef Viro het volgende:
Broertje ik heb guppie uit de kom gevist
Dat zonder twijfel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar niet veel. Dat laat haar bouw ook niet toe. Maar ik blijf het een prachtig meisje vinden
Ooo nee dat heb ik dan niet. Maar ik moet echt niet zeuren ofzo; als ik chips en frisdrank zou laten staan; zou ik gelijk een aantal kilo's kwijt raken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik afval sla ik door. Dus ik doe het de komende tijd nog even niet.
Oh wacht dat is die chick uit Chuck toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het gaat me meer om het feit dat de eerste ook niet bepaald hollywood slank is en toch enorm knap/mooi.
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Rukmarathon wordt puber fataal WTF![]()
![]()
Heroesquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh wacht dat is die chick uit Chuck toch?
Ik had er niet een herkend.
Ik vond het juist met de seizoenen beter worden !quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Viro het volgende:
Heroes S01 was geniaal daarna werd het met de seizoen steeds minder
Inderdaad. S01 was bijna buitenaards goed, de rest was om te janken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Viro het volgende:
Heroes S01 was geniaal daarna werd het met de seizoen steeds minder
Sylar, hij was de enige reden dat ik bleef kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vond het juist met de seizoenen beter worden !
Die badguy vond ik echt geniaal![]()
Hoe heet hij ook alweer ?
Jaaaaquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Sylar, hij was de enige reden dat ik bleef kijken
Tot op het heden heb ik nog niet geprobeerd het te kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef ValHallen het volgende:
Lost was nog extremer. De pilot van die serie is de beste die ik ooit gezien maar het werd al kut tijdens seizoen 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |