I HAVE BIG HAPPEHHquote:
Hahahahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zal ik me 'irriteren'; maar zal er niet chagrijnig door worden
[..]
Whiiiiiiiiii
Geloof mij en dat meen ik serieus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, dan kan je een kogel door het hoofd jagen en voor het avondeten weer thuis zijn. Ik zeg: handig!
Sorry.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zet het wel poëtisch neer zo, met elke zin op een nieuwe regel.
Maar niet zoveel uit hoor, behalve dat je posts in mijn hoofd dan een beetje voorgedragen klinkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry.
Weet ook niet waarom ik dat telkens doe.
Gaat compleet automatisch
Niet chagrijnig laten worden door een wijf die jou niet verdientquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Geloof mij en dat meen ik serieus.
Heb daar al zo vaak over nagedacht.
De consequenties en de voordelen.
Maar ik kan niet in een cel zitten.
Want dan word ik gek.
Dus het kan niet.
Maar ik hoop serieus dat ze snel pijnlijk overlijd.
OF mij gewoon met rust laat.
Maar dat zal beide wel niet gebeuren mijn geluk kennende
Priempje... "het wijf dat" hé. Maar dat wist je vast wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet chagrijnig laten worden door een wijf die jou niet verdient
Do with me.... tha happeh dance![]()
Ok nu hou ik op met overdreven vrolijk zijn![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat nou met "jouw geluk"? Je hebt verdeurie een baan gekregen die je allemaal andere toffe dingen gaat bieden! Dat is toch ook jouw fucking geluk!? NIET DAN!?
Het is geen relatie in dit geval.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet chagrijnig laten worden door een wijf die jou niet verdient
Do with me.... tha happeh dance![]()
Ok nu hou ik op met overdreven vrolijk zijn![]()
Ja, maar dan ben ik er en ik ben heel goed in positief doen voor een anderquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar je bekijkt en oordeelt over dingen via je referentiekader.
Dat kader is in vele jaren opgebouwd en daar filter je elke gedachte en gevoel en wat dan ook doorheen.
Al vanaf mijn negende ( geen geintje ) Is er vrijwel alleen maar ellende geweest.
Dus mijn referentiekader is niet echt gezellig.
Tel daar bij op dat ik nogal verbitterd ben en wat ik ook doe ik MEESTAL een schop onder mijn reet krijg.
Blijf ik voorzichtig met optimistisch zijn.
Ik kan dat ook voor anderen hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik er en ik ben heel goed in positief doen voor een ander.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Priempje... "het wijf dat" hé. Maar dat wist je vast wel.
Ooo errr... Mijn moeder even lenen dan? Is een schatjequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is geen relatie in dit geval.
Het is mijn moeder
Dus daar kan ik vrij weinig aan veranderen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Je hebt gelijk.... I fail
[..]
Ooo errr... Mijn moeder even lenen dan? Is een schatjeKuch... Ik... eum... *fluit*
Wees er blij mee mensen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder is ook lief. En kan goed koken.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb de kop en het lichaam van een bizon.
Maar het charisma van een halfgod.
( Mits ik een slechte dag heb want dan ben ik gewoon een cynische verbitterde sarcastische man)
Dat komt omdat mijn sig de quote bevat die ik heel erg mooi vindquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verbaasd me dat hij nog niet in je Signature staat
Oh ik word er niet gedeprimeerd van hoor !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel mijn nieuwsgierigheid geen grenzen kent (helaas), hoef ik het toch niet per se te weten, aangezien ik zo toch even naar Utrecht moet reizen en ik niet wil dat je gedeprimeerd raakt door alles op te rakelen
.
En daardoor zal alles alleen maar kut blijven. Schiet je niets mee op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef Insomnium het volgende:
Dus mijn referentiekader is niet echt gezellig.
Dat klopt !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daardoor zal alles alleen maar kut blijven. Schiet je niets mee op.
Hoezo dat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf alleen niet naar de kapper.
Wordt een gepeperde rekening zekerquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf alleen niet naar de kapper.
Beter te kort dan te langquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
Kappers zijn dan ook kut. Wat ze ook doen, mijn haar zit altijd kut daarna en het is altijd te kort.
Dat is de essentie van een kapperquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
Kappers zijn dan ook kut. Wat ze ook doen, mijn haar zit altijd kut daarna en het is altijd te kort.
Moeilijk zal het best wel zijn, maar het komt soms over alsof je een beetje aan het zwelgen/doemdenken of iets bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt !
En ik zeg ook niet dat ik niet probeer er wat aan te doen.
Probeer ook positief te blijven en nieuwe dingen te doen en vooral proberen niet stil te staan bij wat er gebeurd is omdat het er toch niet minder van word.
Neemt niet weg dat het ontzettend moeilijk is.
DO WITHE MEH............... THE HAPPYDANCEquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben te vrolijk om Depri te worden vandaag,
maar te depri om vrolijk te worden.
Geen idee hoe ik mij voel
Nah zo is hij. Alleen je hebt wel gelijk vrolijker denken is ook een goed iets , het kopje is eerder half vol dan halvf leeg, zoals mijn glas melk die is voor 4/10 volquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
Moeilijk zal het best wel zijn, maar het komt soms over alsof je een beetje aan het zwelgen/doemdenken of iets bent.
Kusje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DO WITHE MEH............... THE HAPPYDANCE
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik heb wellicht iets te veel koffie op vandaag![]()
![]()
* PriemGirl gaat weer vlug...
Die kat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DO WITHE MEH............... THE HAPPYDANCE
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik heb wellicht iets te veel koffie op vandaag![]()
![]()
* PriemGirl gaat weer vlug...
Ik wil wat anders dan dat ik heb. Korter, maar ik weet niet precies hoe ik moet uitleggen wat ik wil. En dan moet de kapper het ook nog maar eens zo zien te knippen. En ik wil niet die stomme gesprekjes voeren met kapsters (quote:
"Gaaa je nog op vakantieeee dann?"quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wat anders dan dat ik heb. Korter, maar ik weet niet precies hoe ik moet uitleggen wat ik wil. En dan moet de kapper het ook nog maar eens zo zien te knippen. En ik wil niet die stomme gesprekjes voeren met kapsters (!!!!) en het mag niet te duur zijn. Maar goedkope kappers zijn niet zo goed (vind ik), alleen ben ik te gierig om een dure kapper uit te proberen als ik niet de garantie heb dat mijn haar leuk komt te zitten
!!!
TEH HORROR!
Maar nu treinen. Tot over twee uur ofzo!
Zwelgen doe ik echt niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moeilijk zal het best wel zijn, maar het komt soms over alsof je een beetje aan het zwelgen/doemdenken of iets bent.
Ik hou van mijn kapperquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wat anders dan dat ik heb. Korter, maar ik weet niet precies hoe ik moet uitleggen wat ik wil. En dan moet de kapper het ook nog maar eens zo zien te knippen. En ik wil niet die stomme gesprekjes voeren met kapsters (!!!!) en het mag niet te duur zijn. Maar goedkope kappers zijn niet zo goed (vind ik), alleen ben ik te gierig om een dure kapper uit te proberen als ik niet de garantie heb dat mijn haar leuk komt te zitten
!!!
TEH HORROR!
Maar nu treinen. Tot over twee uur ofzo!
Kappers en small talk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hou van mijn kapper![]()
Ik pak een foto mee van een kapsel en zeg: Dit wil ik.
En vervolgens pak ik een boekje er bij zodat ze verder geen 'small talk' kan doenWant daar hou ik ook niet van
"Volg je dit en dit op tv?" "leuk he????"quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kappers en small talk.
Verschrikkelijk![]()
Als ze nou nog wat leuks konden verzinnen.
Maar alles is beter dan " Lekker weertje he " " Hoe gaat het nu ? " " Heb je een relatie " ?
Je moet een boek schrijven !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Volg je dit en dit op tv?" "leuk he????"
![]()
Maar ik geef ook niks om kappers. Ik heb al alle soorten haarstijlen en -kleuren gehad denk ik
Blond, rood, koper, blauw, zwart... Kort, lang, half... I dun care
Als het niet goed is; groeit het wel weer en gooi ik er zelf een ander kleur doorheen
Wat is dat tv?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Volg je dit en dit op tv?" "leuk he????"
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
Goedemiddag!
Waarom is de wereld zo achterlijk lomp soms?
KLB ONZ is officieel geopend het is maandag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
Goedemiddag!
Waarom is de wereld zo achterlijk lomp soms?
De kip en meloenen waren opquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]Thats just the way it is.
Wat is er gebeurd ?
Niemand heeft het makkelijk gehad, de een wat moeilijker dan de ander, maar allemaal zullen we op onze eigen manier een keer vallen. Als je al zo vaak gevallen bent, dat je altijd maar bewust bent dat je weer gaat vallen, dan zul je ook vallen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zwelgen doe ik echt niet.
Zelfmedelijden kan soms zo over komen maar dat is het ook absoluut niet.
Wat ik inderdaad WEL doe en daar heb je gelijk aan. Dat is doemdenken.
Bij alles wat ik onderneem of doe of wat dan ook heb ik in mijn hoofd al 10 doem scenes zitten.
En dat is een extreem grote valkuil van mij.
Dat ik bij voorbaat al allerlei dingen in mijn hoofd hebt die het moeilijk maken om objectief over iets te oordelen en dan vooral over mijzelf.
Dus daar geef ik je gelijk aan.
Maar wil wel zeggen dat ik er hard aan werken probeer die foute gedachtenpatronen te ontrafelen.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
De kip en meloenen waren op
*vlucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |