Een dodelijke opmerkingquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed gedaan Insom! En je hebt tot januari om een fatsoenlijk dag-nachtritme te kweken.
Ziet er strak gelegd uit !quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier foto's
Laminaat boven, hier zitten de plintjes er al op...
[ afbeelding ]
Beneden zitten de plintjes er nog niet op
[ afbeelding ]
Dat zit er denk ik niet inquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed gedaan Insom! En je hebt tot januari om een fatsoenlijk dag-nachtritme te kweken.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:46 schreef Insomnium het volgende:
Het enige wat hij zei was " Och dan kan ik je nachts altijd bellen als er spoed is "
Hoezo dat ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:51 schreef Symphonic het volgende:
Ze weten me wel te vinden zeg
De deur wordt plat gelopen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Fijn, deze dag kan echt niet erger. Ik ging even de pil halen, vraagt die vrouw serieus of ik in verwachting ben..
'Ja, het leek zo'
Lieverd toch ..quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Fijn, deze dag kan echt niet erger. Ik ging even de pil halen, vraagt die vrouw serieus of ik in verwachting ben..
'Ja, het leek zo'
Oeh met extra geld kan je vrouwen hosselenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef Insomnium het volgende:
Dus ik hoop eigenlijk dat dit goed gaat.
Dan heb ik en een baan, goede opleiding, en daarnaast ook mijn rijbewijs.
Het falen van de afgelopen 10 jaar is dan wel redelijk recht getrokken![]()
Plus ik ga veel geld verdienen ( voor mij dan ) En dat is ook compleet nieuw.
Dan kan ik zeg maar een leven gaan opbouwen en dergelijke![]()
En omdat ik toch bijna altijd wakker ben mag de baas mij altijd opbellen,.
Overuren en dergelijk zijn altijd wel lekker.
* PriemGirl sleurt Peter de drukte mee in woeeiiiiii *hysterisch dansje doet*quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:51 schreef Symphonic het volgende:
Ze weten me wel te vinden zeg
De deur wordt plat gelopen
Ouch!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
'Ja, het leek zo'
Deurwaarder ?quote:
Dat zijn kutte dingen. Mij nog nooit overkomen, maar ik denk alleen omdat ik een baard hebquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
'Ja, het leek zo'
Lieve schat ik ben niet zo van het hosselenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh met extra geld kan je vrouwen hosselen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn kutte dingen. Mij nog nooit overkomen, maar ik denk alleen omdat ik een baard heb.
Daarom moet ze zichzelf ook klonenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Priemgirl. Jij bent nooit chagrijnig of wel
?
O jawel hoor; vooral 's morgens vooralquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Priemgirl. Jij bent nooit chagrijnig of wel
?
Ja, maar met geld gaat het vanzelf jeweets! Gewoon met een paar biljetten wapperen en ze liggen aan je voeten. Zo werkt dat. It's the way of the worldquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lieve schat ik ben niet zo van het hosselen![]()
Ben eigenlijk best een lieve jongen wat relaties betreft.
En ook zo hulpbehoevend als een blinde![]()
Ik kan dat echt niet.
Kan goed met ze praten en weet vaak wel wat ik moet zeggen en dergelijke.
Maar daarna houd het op.
En kan je mij net zo goed bij voorbaat al een knal op mijn kop geven
Ook niet als ik zeg dat je zwanger lijktquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O jawel hoor; vooral 's morgens vooral
Maar ik moet nog anderhalve dag en dan heb ik vakantie voor 2.5 week; dus nee vandaag en morgen ben ik echt niet boos te krijgen
Dat zal best.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar met geld gaat het vanzelf jeweets! Gewoon met een paar biljetten wapperen en ze liggen aan je voeten. Zo werkt dat. It's the way of the world.
melige , galhumor switchquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hmm, wanneer heb ik mijn bitchswitch omgezet?
* Geeft klap op je billen *quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hmm, wanneer heb ik mijn bitchswitch omgezet?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja Goedemorgen Insomnium , raar tijdstip om jou wakker te zien
MEESTAL slaap ik tegen 6 uur in de morgen en ben ik er rond 9/10 uur weer uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Insom is meestal toch ook overdag wel wakker? Die slaapt van 3 tot 5 en vindt het dan wel genoeg
. Wat een baas.
Damn ik sliep om 5 uur en ben pas net wakkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
MEESTAL slaap ik tegen 6 uur in de morgen en ben ik er rond 9/10 uur weer uit.
Ja maar ik heb al jaren een chronisch slaap gebrek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Damn ik sliep om 5 uur en ben pas net wakker.
Ik heb de kop van een bizonquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al jaren een chronisch slaap gebrek.
Ik zie er niet voor niets zo beroerd uit altijd
Spijtig genoeg een bijproduct van mijn jeugd vrees ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat heloeviaanse naarbenedengepraat van je, Insom...
Ik heb de kop en het lichaam van een bizon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb de kop van een bizon
en scheit als een aap was het toch
Nopequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook niet als ik zeg dat je zwanger lijkt?
Oh, geloof mij, ik ben er bekend mee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Spijtig genoeg een bijproduct van mijn jeugd vrees ik.
Hardnekkig en lastig om van af te komen
*brengt een spelfout in de TT aan*quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik geef weinig tot niks om mijn gewicht![]()
Maarrrrrr.....
[me=PriemGirl]wobblet Eriks tummy
[/me]
Mouwahahaha
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik geef weinig tot niks om mijn gewicht![]()
Maarrrrrr.....
[me=PriemGirl]wobblet Eriks tummy
[/me]
Mouwahahaha
Moeder aardequote:
Ik kom er echt niet vanaf blijkbaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, geloof mij, ik ben er bekend mee hoor.
quote:
Whiiiiiiiiiiquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!. Nou vooruit, wobble er dan maar lustig op los tot je kramp krijgt
.
Ach, dan kan je een kogel door het hoofd jagen en voor het avondeten weer thuis zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kom er echt niet vanaf blijkbaar
En het is dan vooral jammer dat de bron van al mijn ellende twee straten achter mij woont
Damn womanquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zal ik me 'irriteren'; maar zal er niet chagrijnig door worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |