waarom nietquote:
Quote van de dag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe je jezelf ziet en hoe je er daadwerkelijk uitziet zijn twee verschillende zaken. Die mijlenver uit elkaar kunnen liggen.
Neejoh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet mooi
Heb dan altijd de neiging er hamburgers in te proppen
Dat is waar, maar je kan overdrijvenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe je jezelf ziet en hoe je er daadwerkelijk uitziet zijn twee verschillende zaken. Die mijlenver uit elkaar kunnen liggen.
Meningen verschillenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neejoh.
Dat vind ik zo vrouwelijk.
Die grens kan bij mij best ver liggen. De juiste verhouding is zo belangrijk (vind ik dan)quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja tot een bepaalde dikte vind ik dan.
Mee eensquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
Ik kan dik en dun mooi vinden. Alles valt en staat met de uitstraling.
Dat wel hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
Ik kan dik en dun mooi vinden. Alles valt en staat met de uitstraling.
Ja als ze 2 bij 2 meter is hoef ik het niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die grens kan bij mij best ver liggen. De juiste verhouding is zo belangrijk (vind ik dan)
ik zal het in mijn achterhoofd houdenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan heb ik een aanrader voor je![]()
Weet niet of je het kent !
Maar de schrijver Steven Erickson heeft een reeks boeken geschreven.
Malazan Book of the Fallen zijn in totaal tien boeken.
Het is serieus de beste fantasy die ik in JAREN heb gelezen.
Alleen niet echt voor beginners denk ik
Je word midden in een verhaal geflikkerd en soms kom je er pas in boek drie achter wat ze in boek 2 al gebruiken.
Maar het verhaal is subliem.
De stijl.
ALLES.
Omdat de opdrachten doodsaai zijnquote:
Ik val op dunne meiden terwijl ik zelf dik ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meningen verschillen![]()
Ik heb liever een te dikke meid dan een te dunne
Succesquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
En nu ga ik vertellen waarom mijn stage een succes was.
Tot vanavond (hoop ik).
Ik heb de eerste acht in PDF formaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik zal het in mijn achterhoofd houden. 10 boeken... dat is wel een aanslag op mijn leven en portemonnee als ik het leuk blijk te vinden
.
Overduidelijk de tweede.quote:
Ik zou ze allebei wel in bed willen hebben hoorquote:
Overdrijven... dat is het niet helemaal denk ik. Verwrongen eerder. Maar je zelfbeeld is ook niet rationeel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan overdrijven
^ Dat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Magere meisjes.Dat vind ik zelf juist echt enorm mooi. Ik heb de hoop een beetje opgegeven dat ik zelf zo word, maar als ik 55 kilo zijn wegen zou ik gelukkig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |