Sowieso heb ik liever een meisje die wat vlees op de botten heeft ( Al klinkt dat negatief en raarquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
Faye heeft een best lekker lichaam.
Yessir? Is dat een leuk boek?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nah.. Dan moet ik ook een boek schrijven "How to be as stubborn" en "How to be always right"
![]()
Oeh heb nog foto van mijn korte koppiePrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou er verliefd op kunnen raken , sexy
Redacted
Magere meisjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sowieso heb ik liever een meisje die wat vlees op de botten heeft ( Al klinkt dat negatief en raar)
Dan een ultra slank meisje.
Dat vind ik dan echt helemaal niets
Ze is absoluut niet lelijk, waarom is ze zo onzeker?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
Op een gegeven moment zal ze het zelf ook beseffen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
Dan heb ik een aanrader voor jequote:
dat zei ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het rooster is veel te leeg
Een meisje moet vooral in verhouding zijn. Dan maakt het me niet eens uit hoe dik of dun ze is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Magere meisjes.Dat vind ik zelf juist echt enorm mooi. Ik heb de hoop een beetje opgegeven dat ik zelf zo word, maar als ik 55 kilo zijn wegen zou ik gelukkig zijn.
Ik weet het niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Magere meisjes.Dat vind ik zelf juist echt enorm mooi. Ik heb de hoop een beetje opgegeven dat ik zelf zo word, maar als ik 55 kilo zijn wegen zou ik gelukkig zijn.
Ja waarom, goede vraag aangezien ik ook koning onzeker ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze is absoluut niet lelijk, waarom is ze zo onzeker?
Dat zeggen wel meer mannen, ik snap er niets van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Kan het wel mooi vinden.
Maar ik heb gemerkt dat ik persoonlijk vaker val op meisjes met wat vlees op de botten.
Dat hele dunne hoeft van mij niet.
Moet er ook nog mee kunnen stoeien en worstelen zonder dat ik haar in tweeën breek
Dat vind ik echt niet mooiquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mannen, ik snap er niets van.
Ik houd ervan als je de botten kan zien, zeker op de heupen, ribben en borstkas.
Hoe je jezelf ziet en hoe je er daadwerkelijk uitziet zijn twee verschillende zaken. Die mijlenver uit elkaar kunnen liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze is absoluut niet lelijk, waarom is ze zo onzeker?
Nou ja tot een bepaalde dikte vind ik dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een meisje moet vooral in verhouding zijn. Dan maakt het me niet eens uit hoe dik of dun ze is.
Compleet mee eens !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe je jezelf ziet en hoe je er daadwerkelijk uitziet zijn twee verschillende zaken. Die mijlenver uit elkaar kunnen liggen.
Ik wil wel maar kan nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is er niemand die wil draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |