Sylar...Spock....Sylar....Spockquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Sylar, hij was de enige reden dat ik bleef kijken
Dat is voor iedereen belangrijk. Dikke mensen die dan ook nog eens in korte of te kleine dingen gaan lopen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Adele weet zich ook goed te kleden en te stelen. Dat scheelt al stukken.
Hiro, vond hem wel grappig. Misschien omdat zijn naam veel op die van mij lijktquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Hij droeg de serie inderdaad echt wel.
Die chinees vond ik echt ZWAAR irritant
Lost is 1 van de weinige series die steeds beter werd, vond ik tenminstequote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef ValHallen het volgende:
Lost was nog extremer. De pilot van die serie is de beste die ik ooit gezien maar het werd al kut tijdens seizoen 1
Dat zou voor veel mensen schelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar geen kledingstukken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het niet durven om een strak shirtje aan te doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen belangrijk. Dikke mensen die dan ook nog eens in korte of te kleine dingen gaan lopen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
Oeh nog 2 dagen dan krijgen wij van Radionomy een advanced user account![]()
En op 1 november kunnen we premium user worden. Dat betekent dat radionomy de afdracht voor de muziek rechten gaat/blijft betalen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
En op 1 november kunnen we premium user worden. Dat betekent dat radionomy de afdracht voor de muziek rechten gaat/blijft betalen
ik lees het positief dus dan zal dat het ook wel zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
Dan moeten wel wel een feestje houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
En wat voor voordelen biedt dat ons?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
Dexter !quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:19 schreef Viro het volgende:
Dexter, Fringe, Chuck en Castle zijn bazen series. Tot nu toe geen 1 moment de gedacht in mij opgekomen: wat een saai episode/seizoen.
Dat de stream/radio niet word gedactiveerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
En wat voor voordelen biedt dat ons?
Dat is best handigquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat de stream/radio niet word gedactiveerd
Ook een geniale seriequote:Op maandag 29 augustus 2011 14:21 schreef Zokunen het volgende:
sons of anarchy begint binnenkort ook weer geloof ik.
Idd, vind olivia zo cute. Aussie chicksquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dexter !
Seizoen 1 vond ik lastig om te kijken
Beetje teveel zelf reflectie voor mij soms![]()
Fringe is echt fucking geniaal !
Ik volg alleen Dexter en Chuck.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:19 schreef Viro het volgende:
Dexter, Fringe, Chuck en Castle zijn bazen series. Tot nu toe geen 1 moment de gedacht in mij opgekomen: wat een saai episode/seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |