SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
1. zoek een hekje dat net te hoog is om overheen te springenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat je allemaal met Autotune kan hè?
Ach ja..... je moet iets hè?quote:
Stem is sindsdien erg achteruit gegaan.quote:
Thanks!quote:
Van castraatsopraantje naar baritonquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Stem is sindsdien erg achteruit gegaan.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Van castraatsopraantje naar bariton
Eunichquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Van castraatsopraantje naar bariton
en dan niet de ballen hebben om dat toe te gevenquote:
Melting draait prima! Tenzij hij 't stokje wilt overgeven...quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan niet de ballen hebben om dat toe te geven
Als iemand anders wil, mag dat. Anders draai ik door.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:40 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Melting draait prima! Tenzij hij 't stokje wilt overgeven...
Ik zou wel 1 uurtje kunnen doen zo. Doe dan een kleine special "Ik kies een album, zet de tracklist op t forum. Jullie mogen dan op 2 tracks stemmen. Meeste stemmen worden gedraaid". Let wel: allerlei genres en complete (best of) albums...
Het maakt mij niet uit, ik vraag het alleen maar omdat ik zo weer weg ga.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:40 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Melting draait prima! Tenzij hij 't stokje wilt overgeven...
Ik zou wel 1 uurtje kunnen doen zo. Doe dan een kleine special "Ik kies een album, zet de tracklist op t forum. Jullie mogen dan op 2 tracks stemmen. Meeste stemmen worden gedraaid". Let wel: allerlei genres en complete (best of) albums...
Dit! Classics!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:42 schreef WickedTunes het volgende:
HELD... JENS - Loops 'n things!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijke plaat!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:42 schreef WickedTunes het volgende:
HELD... JENS - Loops 'n things!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is het maar goed dat de opties in je PM niet effective immediately zijn, hequote:Op zondag 28 augustus 2011 17:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Als iemand anders wil, mag dat. Anders draai ik door.
Que? Hoe bedoel je?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat de opties in je PM niet effective immediately zijn, he.
Zeg t maar... ik ben ook de boel nog even aan het opbouwen hier...quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Als iemand anders wil, mag dat. Anders draai ik door.
Iets met geen shows langer dan 2 uurquote:
Als je graag wil, dan stop ik nu met mijn playlist aanvullen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zeg t maar... ik ben ook de boel nog even aan het opbouwen hier...
Dan draait Melting toch nog een uurtje en ga jij daarna?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zeg t maar... ik ben ook de boel nog even aan het opbouwen hier...
Ik zeg: dealquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan draait Melting toch nog een uurtje en ga jij daarna?.
Ja doe maar het klinkt lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja heerlijk! Ga ik om 19.00uquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:47 schreef Melting het volgende:
Ik kan dus ook draaien zonder flauwekul muziekjes......Ik heb wel zin in Axel FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd niet gehoordIk hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Jouw UI past mooi bij dit nummerquote:
Maar jij bedoelde hoop ik die van Harold Faltermeyer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Axel F
Tijd niet gehoord
uiteraardquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bedoelde hoop ik die van Harold Faltermeyer.
Hahaha.... had ik wel verwacht.... daarom ook deze.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:50 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehehe en draait ie deze versie
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
Veel plezier met Melting en Wicked, ik ga The Wave kijken.
maar deze is ook wel grappigquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha.... had ik wel verwacht.... daarom ook deze.
Mooie film!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
Veel plezier met Melting en Wicked, ik ga The Wave kijken.
Ik draai hem nu ter promotie van Ghostbusters 3!quote:
Echt wel. Je moest eens weten wat ik nog klaar heb staan!quote:
Trio met Dadadaquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt wel. Je moest eens weten wat ik nog klaar heb staan!
Uiteraard! Ik draai alleen lekkere nummers.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:00 schreef Symphonic het volgende:
Dit is trouwens ook een lekker nummer
Vanwege de 'hooters' zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik draai alleen lekkere nummers.
Ook... maar ook omdat ik vandaag gewoon goede nummers uitgekozen heb.quote:
Heb je Something Happens – Take a parachute and jump?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook... maar ook omdat ik vandaag gewoon goede nummers uitgekozen heb.
anders heb ik die welquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je Something Happens – Take a parachute and jump?
Die heb ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je Something Happens – Take a parachute and jump?
Hey Toon.... lang niet gezien!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Een aantrekkelijke TT door een aantrekkelijke dame
Hoi!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Een aantrekkelijke TT door een aantrekkelijke dame
Waarom dat dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:15 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd denken aan Love Boat en Prijs je Rijk
Geen idde eigenlijk, ik heb dat gewoon...quote:
Ik ken hier alleen de Nederlandse versie van.quote:
En geld dat ze er mee verdiend hebben!quote:
Nou ik denk vooral Frank farian, de vuige oplichterquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En geld dat ze er mee verdiend hebben!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En geld dat ze er mee verdiend hebben!
Klopt. Maar ja... dat is de artiestenwereld hè?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik denk vooral Frank farian, de vuige oplichter
Gewoon snelle hap, biefstuk, aardappeltjes en wat groentequote:Op zondag 28 augustus 2011 18:26 schreef Melting het volgende:
Zo meteen ook maar eens iets eten. Wat eten jullie vanavond?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja... dat is de artiestenwereld hè?
QFTquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:28 schreef ACT-F het volgende:
Wat draai jij toch mooie nummers Melting
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:28 schreef ACT-F het volgende:
Wat draai jij toch mooie nummers Melting
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
absoluutquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:30 schreef WickedTunes het volgende:
Geen valse bescheidenheid he? Je draait gewoon knettersgoed!
Hey Rob! Goede reis!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef robdriessen het volgende:
Best relaxed, die KLM business lounge op Schiphol!
Hoi!
goede reisquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef robdriessen het volgende:
Hoi!
Als je het over de duvel hebt, enkele posts boven je vroeg ik het volgende nummer aanquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef robdriessen het volgende:
Hoi!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:29 schreef ACT-F het volgende:
Als je hierna de gemotoriseerde versie van dit nummer draait, dan zijn we helemaal compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik denk laat ik me eens van mijn goede kant zien, oordopjes zoeken, inpluggen, intunen, kom ik er in bij een ABBA-cover..... *facepalm*quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Rob! Goede reis!![]()
Luister je mee?
Let wel..... deze is speciaal voor Rob!quote:
Nee..... we willen natuurlijk niet dat je iets over komt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:39 schreef robdriessen het volgende:
Dawwww, een liedjen speciaal voor mij!
Gelukkig geen One Day I'll Fly Away.
En al helemaal gelukkig geen I Don't Wanna Die In An Air Disaster
En toch voel ik me aangesprokenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Let wel..... deze is speciaal voor Rob!
John Denverquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... we willen natuurlijk niet dat je iets over komt.
Ja en nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef robdriessen het volgende:
Is vannacht/vanochtend trouwens alles goed gegaan met Dark Guppie?
OK, gaan we dat even rechttrekken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik was de enige die iets aanvroeg, maar ik mocht er niet meer dan 12 per dag aanvragen.
Ja ik!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef robdriessen het volgende:
Toen op Schiphol aankwam, kreeg ik spontaan KL204 van Peter Koelewijn in mijn hoofd. Kent iemand die überhaupt, behalve ik?
Uiteraard, heb em ook wel eens gedraaid.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef robdriessen het volgende:
Toen op Schiphol aankwam, kreeg ik spontaan KL204 van Peter Koelewijn in mijn hoofd. Kent iemand die überhaupt, behalve ik?
Graag gedaanquote:
Die eerste is wel geniaal. Die voeg ik toe aan mijn lijstje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:45 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil op mijn uitvaart "Always Look On The Bright Side of Life". Of "Leven Na De Dood."
Vooral geen gejank.
Werken!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:45 schreef WickedTunes het volgende:
Maar Rob gaat gewoon een goede vlucht hebben. Basta!! En vooral van genieten. Waar ga je heen?
Melting stylequote:Op zondag 28 augustus 2011 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Die eerste is wel geniaal. Die voeg ik toe aan mijn lijstje.
Bij mij: Only the good die young en We doen de polonaise achteruit of zo.
Toe maar, zon, zee en havenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef robdriessen het volgende:
Google maar op Sattahip, Thailand. Kustplaatsje met alleen maar gigantische scheepswerven. Dus niet echt een toeristische lokatie
Oh daar had je al over verteld pr weken geleden... zin in?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef robdriessen het volgende:
Google maar op Sattahip, Thailand. Kustplaatsje met alleen maar gigantische scheepswerven. Dus niet echt een toeristische lokatie
ook die heb ik vorige week nog gedraaidquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef robdriessen het volgende:
Werken niet. Elke avond in Thaise restaurantjes eten wel. En dan zijn er nog de thaise barretjes, maar daar ben ik een beetje bang voor. Al die vrouwen die drankjes van je willen hebben..... of meer. De ene helft is vroeger man geweest, de andere helft IS nog half man. Brrrrr.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oh daar had je al over verteld pr weken geleden... zin in?
Even kijken of ik het vol houdt om 3 uur alleen maar bazen muziek te draaien.quote:
Je kan dat wel, de vraag is of je dat ook wiltquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Even kijken of ik het vol houdt om 3 uur alleen maar bazen muziek te draaien.
Nee.... dat vind ik triest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Symphonic het volgende:
Kun je Stil aan de overkant draaien voor Arsenal?![]()
Anders doe ik wel een paar suggestiesquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Even kijken of ik het vol houdt om 3 uur alleen maar bazen muziek te draaien.
Grin.... je kent me!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je kan dat wel, de vraag is of je dat ook wilt
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders doe ik wel een paar suggesties
Jij hebt ook smaak hoor... draai je zelf hier ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Zelden eigenlijk. Ja in het prille begin toen ik de zender opgezet heb nadat ONZ-radio gestopt was. Sindsdien maar één keer gedraaid eigenlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jij hebt ook smaak hoor... draai je zelf hier ook?
Heb er nog 6 mee, daarna even geen dieet meer. Maar kan zijn dat ik volgende maand een tweede ronde doe tot aan de kerst om helemaal een goddelijk lijf te krijgen. Ben nu met 13 kilo minder al zeer tevreden!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:50 schreef Melting het volgende:
Een maand niet aan de shakes dan, Rob?
Gewoon keer doen dus!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelden eigenlijk. Ja in het prille begin toen ik de zender opgezet heb nadat ONZ-radio gestopt was. Sindsdien maar één keer gedraaid eigenlijk
Ik ga zo o.a. muziek draaien dat hier zeer dichtbij in de buurt komtquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef Melting het volgende:
Satisfy komt hier uit de buurt volgens mij.
Eerst mijn internetverbinding goed in orde maken, want die is onbetrouwbaar omdat ik de kabelmodem te ver van het aansluitpunt heb zitten. Daarna wil ik zeker wel draaienquote:
Is deze plaat ook goed?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Symphonic het volgende:
Kun je Stil aan de overkant draaien voor Arsenal?![]()
nee hoor... primaquote:
Nee.... Tom!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nee hoor... prima
Keep on smilin'...!!! (Geen Engelbert dit keer?)
Hoe komt het eigenlijk dat ONZ-radio is gestopt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelden eigenlijk. Ja in het prille begin toen ik de zender opgezet heb nadat ONZ-radio gestopt was. Sindsdien maar één keer gedraaid eigenlijk
Hoiquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:00 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat ONZ-radio is gestopt?
Oh ja, ben al eventjes aan het luisteren en vermaak me goed!
Denk dat ik zelf ook eens een keer een paar uurtjes ga doen
Onenigheid onderling, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:00 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat ONZ-radio is gestopt?
Oh ja, ben al eventjes aan het luisteren en vermaak me goed!
Denk dat ik zelf ook eens een keer een paar uurtjes ga doen
Zat daar ook niet een of andere DJ achter? (Van Diepen of zo?)quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:04 schreef Zokunen het volgende:
Hmm hier uit Aeldoorn weet ik eigenlijk alleen Waylon, Nakatomi en Ronny Tober
Geen idee maar die zangeres was kapster in Apeldoorn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:05 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Zat daar ook niet een of andere DJ achter? (Van Diepen of zo?)
Yep!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:05 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Zat daar ook niet een of andere DJ achter? (Van Diepen of zo?)
Ik heb dan ook wel een bazenmicrofoon!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:07 schreef mime_negert het volgende:
Het valt me op dat Melting beter te horen was dan Wicked nu. Ligt dat aan instellingen of de kwaliteit van de microfoon?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel een bazenmicrofoon!
[ afbeelding ]
Ik ook, maar voor zang... ik hem m nu wat harder gezetquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit te eten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:14 schreef robdriessen het volgende:
Het is stilletjes. Zit iedereen Spudio Stort te kijken?
Wat voor één is het?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gate opens 20:15quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit te eten.![]()
Hoe laat vlieg je?
Daarom draait Wicked mijn 2 keuzesquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef robdriessen het volgende:
Nightswimming is zooooooo moooooooi....
Ion U cast.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat voor één is het?
Ik wil (ooit) een goede microfoon aanschaffen, vooral voor buitengebruik en bevestigen aan mijn camera.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef WickedTunes het volgende:
[b]Next album van Acapella groep: Rockapella![]()
Ik ook niet. Maar heb 2 nummers uit gekozen die me wel leuk leken.quote:
ze doen covers... van bekende songsquote:
Heb ik ook maar gedaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar heb 2 nummers uit gekozen die me wel leuk leken.
Frikandellen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:20 schreef mime_negert het volgende:
Zometeen een XXL frikandel scoren.
Je bedoelt zo'n lange lummel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:20 schreef mime_negert het volgende:
Ik neem altijd minstens 2 normalequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:20 schreef mime_negert het volgende:
Haai Ms. Messy... stem je mee??? zie post hierboven met tracklist. Je kan er 2 kiezen en DM-enquote:
Halléééééééééé!quote:
Volgens mij stuur ik die eerder naar je door dan dat ik me meld in het topicquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:23 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Haai Ms. Messy... stem je mee??? zie post hierboven met tracklist. Je kan er 2 kiezen en DM-en![]()
![]()
lekker tochquote:
ben je wel goed ingewerkt voor Aziëquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb vanmiddag de fout gemaakt om de Megaloempia te bestellen bij de chinees op de hoek. Dat ding was zo groot als een ... ehm.... een A4tje! (maar wel een stuk dikker)
Sodeju dat is een flinke hapquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb vanmiddag de fout gemaakt om de Megaloempia te bestellen bij de chinees op de hoek. Dat ding was zo groot als een ... ehm.... een A4tje! (maar wel een stuk dikker)
quote:
Damn, kan het nog langer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:24 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik bedoel deze.250 gram schoon aan de haak!
Ga voordat je vertrekt nog maar even naar het toilet, die zijn stukken comfortabeler dan in de vlieger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef robdriessen het volgende:
Al gedaan. Hier in die business lounge durf ik de plee's zelfs luxe te noemen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:28 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ga voordat je vertrekt nog maar even naar het toilet, die zijn stukken comfortabeler dan in de vlieger.
wel goede keus. ragdoll is al 2x gestemd, sunday morning ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:32 schreef ACT-F het volgende:
Maroon 5 is voor mij net zo bekend als Maroon 4. Dus het werd weer ezeltje prik
Ah, werkt dat zo...quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:33 schreef WickedTunes het volgende:
tussenstand:
DM van robdriessen
28-08-2011 @ 19:30:25
Harder to breathe
Sunday Morning
reageerblokkeerinstellingengeschiedenis
DM van Jofunu-kun
28-08-2011 @ 19:30:38
6 en 13
DM van MsMessy
28-08-2011 @ 19:30:43
7. Must Get Out
8. Sunday Morning
DM van Melting
28-08-2011 @ 19:31:31
She Will Be Loved
Ragdoll
DM van ACT-F
28-08-2011 @ 19:31:46
The Sun
Rag Doll
reageerblokkeer
Broertjequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoi mensen![]()
mn pakketje is er![]()
zat ik met m'n frans in de richtingquote:
Gewoon Jeroen zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:35 schreef Neroje het volgende:
Altijd leuk als DJ's mijn nick proberen uit te spreken
txquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gewoon Jeroen zeggen.
(ik en mijn anagrammenfetish....)
Scherp hoor, scherpquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gewoon Jeroen zeggen.
(ik en mijn anagrammenfetish....)
Wat heb je besteld?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoi mensen![]()
mn pakketje is er![]()
een vlag van bowiequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
En tevens ben ik mijn ouders ophalen!
Tot straks!
ciao, have fun! En thanx man!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:39 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik moet afhaken, richting gate enzo. Tot vanuit Thailand! Veel plezier met meester DJ Wicked
Goeie werkvakantiequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:39 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik moet afhaken, richting gate enzo. Tot vanuit Thailand! Veel plezier met meester DJ Wicked
wat is de bedoelingquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:46 schreef WickedTunes het volgende:
oeh, gelijkspel tot nu toe:
DM van MsMessy
28-08-2011 @ 19:44:02
Glory Box
Numb
DM van Neroje
28-08-2011 @ 19:44:27
Sour Times
Glory Box
Dat lijken de bekendste te zijn, misschien ken ik ze dan :S)
DM van Watertornado
28-08-2011 @ 19:45:15
Ah. Als het Dummy is: Roads en It could be sweet
DM van Jofunu-kun
28-08-2011 @ 19:45:21
5 en 6
Stemmen op album (post hierboven) 1 album, 2 tracks stemmen in DMquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat is de bedoeling
Van de LSD afblijven jongen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:54 schreef ACT-F het volgende:
Zo'n sterke regenboog zoals ik nu zie maak ik niet vaak mee
ja ik ben bezig met foto'squote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Vet!Issie mooi? En wat heeft-ie er bij gedaan?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja ik ben bezig met foto's
twee buttons
Ik heb echt een prachtuitzicht hier. Dit is praktisch de enige hoge flat hier in Goor, afgezien van het bejaardencentrumquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op jouw balkon gebeurt werkelijk van álles hè!
Die luchtballon lag toch ook in jouw achtertuin?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb echt een prachtuitzicht hier. Dit is praktisch de enige hoge flat hier in Goor, afgezien van het bejaardencentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn pakketjePush the buttonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Inderdaad. Ook dat heb ik gefilmdquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die luchtballon lag toch ook in jouw achtertuin?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn pakketjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice man!
quote:
nu nog even zien waar en hoe ik hem ga ophangenquote:
Ren erheen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:09 schreef ACT-F het volgende:
Je ziet de pot met goud gewoon liggen![]()
[ afbeelding ]
Ik ben al weg!quote:
Best dichtbij kom je op 70 mm FF!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:09 schreef ACT-F het volgende:
Je ziet de pot met goud gewoon liggen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Wil je mijn naam weghalenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best dichtbij kom je op 70 mm FF!
Gewoon hier uit Goorquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
Waar kom je vandaan met zo'n naam?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best dichtbij kom je op 70 mm FF!Dat ding is ook 21MP hè, dus je kan enorm uitvergroten mits je goede lenzen gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT:
Dit is 'maar' 50% uitvergroot. Bij 100% zie je nog meer details.
Patat + Bitterballen + Frikandel + kroket en heel veel mayo..quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Patat Friet + Bitterballen + Frikandel + kroket en heel veel mayo..
Gelukkig heb je met fullframe niet zulke goede lenzen nodig als bij Crop of zelfs mobiele telefoonsensors.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat ding is ook 21MP hè, dus je kan enorm uitvergroten mits je goede lenzen gebruikt
EDIT:
Dit is 'maar' 50% uitvergroot. Bij 100% zie je nog meer details.
Het is PATATquote:
nee, heb m nu harder gezetquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Wicked, is het nog iemand opgevallen dat je mic zachter staat dan je muziek?
quote:
Nou dat ligt dan echt aan jou. WickedTunes is, alhoewel zijn stem niet zo heftig geprocessed is als de muziek, prima te verstaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De muziek versta ik goed de hele tijd al, maar jou echt een stuk minder
Als je de details op 100% crop goed wilt zien moet je geen goedkope lezen gebruiken. Ik zal zo een 100% crop posten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb je met fullframe niet zulke goede lenzen nodig als bij Crop of zelfs mobiele telefoonsensors.
Alhoewel dat 21 MP weer niet echt in je voordeel spreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |