Van de LSD afblijven jongen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:54 schreef ACT-F het volgende:
Zo'n sterke regenboog zoals ik nu zie maak ik niet vaak mee
ja ik ben bezig met foto'squote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Vet!Issie mooi? En wat heeft-ie er bij gedaan?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja ik ben bezig met foto's
twee buttons
Ik heb echt een prachtuitzicht hier. Dit is praktisch de enige hoge flat hier in Goor, afgezien van het bejaardencentrumquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op jouw balkon gebeurt werkelijk van álles hè!
Die luchtballon lag toch ook in jouw achtertuin?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb echt een prachtuitzicht hier. Dit is praktisch de enige hoge flat hier in Goor, afgezien van het bejaardencentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn pakketjePush the buttonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Inderdaad. Ook dat heb ik gefilmdquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die luchtballon lag toch ook in jouw achtertuin?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn pakketjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice man!
quote:
nu nog even zien waar en hoe ik hem ga ophangenquote:
Ren erheen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:09 schreef ACT-F het volgende:
Je ziet de pot met goud gewoon liggen![]()
[ afbeelding ]
Ik ben al weg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best dichtbij kom je op 70 mm FF!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:09 schreef ACT-F het volgende:
Je ziet de pot met goud gewoon liggen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Wil je mijn naam weghalenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best dichtbij kom je op 70 mm FF!
Gewoon hier uit Goorquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
Waar kom je vandaan met zo'n naam?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best dichtbij kom je op 70 mm FF!Dat ding is ook 21MP hè, dus je kan enorm uitvergroten mits je goede lenzen gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT:
Dit is 'maar' 50% uitvergroot. Bij 100% zie je nog meer details.
Patat + Bitterballen + Frikandel + kroket en heel veel mayo..quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Patat Friet + Bitterballen + Frikandel + kroket en heel veel mayo..
Gelukkig heb je met fullframe niet zulke goede lenzen nodig als bij Crop of zelfs mobiele telefoonsensors.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat ding is ook 21MP hè, dus je kan enorm uitvergroten mits je goede lenzen gebruikt
EDIT:
Dit is 'maar' 50% uitvergroot. Bij 100% zie je nog meer details.
Het is PATATquote:
nee, heb m nu harder gezetquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Wicked, is het nog iemand opgevallen dat je mic zachter staat dan je muziek?
quote:
Nou dat ligt dan echt aan jou. WickedTunes is, alhoewel zijn stem niet zo heftig geprocessed is als de muziek, prima te verstaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De muziek versta ik goed de hele tijd al, maar jou echt een stuk minder
Als je de details op 100% crop goed wilt zien moet je geen goedkope lezen gebruiken. Ik zal zo een 100% crop posten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb je met fullframe niet zulke goede lenzen nodig als bij Crop of zelfs mobiele telefoonsensors.
Alhoewel dat 21 MP weer niet echt in je voordeel spreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |