Van de LSD afblijven jongen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:54 schreef ACT-F het volgende:
Zo'n sterke regenboog zoals ik nu zie maak ik niet vaak mee
ja ik ben bezig met foto'squote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Vet!Issie mooi? En wat heeft-ie er bij gedaan?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja ik ben bezig met foto's
twee buttons
Ik heb echt een prachtuitzicht hier. Dit is praktisch de enige hoge flat hier in Goor, afgezien van het bejaardencentrumquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op jouw balkon gebeurt werkelijk van álles hè!
Die luchtballon lag toch ook in jouw achtertuin?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb echt een prachtuitzicht hier. Dit is praktisch de enige hoge flat hier in Goor, afgezien van het bejaardencentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn pakketjePush the buttonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Inderdaad. Ook dat heb ik gefilmdquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die luchtballon lag toch ook in jouw achtertuin?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn pakketjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |