Ik ga zo o.a. muziek draaien dat hier zeer dichtbij in de buurt komtquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef Melting het volgende:
Satisfy komt hier uit de buurt volgens mij.
Eerst mijn internetverbinding goed in orde maken, want die is onbetrouwbaar omdat ik de kabelmodem te ver van het aansluitpunt heb zitten. Daarna wil ik zeker wel draaienquote:
Is deze plaat ook goed?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Symphonic het volgende:
Kun je Stil aan de overkant draaien voor Arsenal?![]()
nee hoor... primaquote:
Nee.... Tom!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nee hoor... prima
Keep on smilin'...!!! (Geen Engelbert dit keer?)
Hoe komt het eigenlijk dat ONZ-radio is gestopt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelden eigenlijk. Ja in het prille begin toen ik de zender opgezet heb nadat ONZ-radio gestopt was. Sindsdien maar één keer gedraaid eigenlijk
Hoiquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:00 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat ONZ-radio is gestopt?
Oh ja, ben al eventjes aan het luisteren en vermaak me goed!
Denk dat ik zelf ook eens een keer een paar uurtjes ga doen
Onenigheid onderling, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:00 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat ONZ-radio is gestopt?
Oh ja, ben al eventjes aan het luisteren en vermaak me goed!
Denk dat ik zelf ook eens een keer een paar uurtjes ga doen
Zat daar ook niet een of andere DJ achter? (Van Diepen of zo?)quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:04 schreef Zokunen het volgende:
Hmm hier uit Aeldoorn weet ik eigenlijk alleen Waylon, Nakatomi en Ronny Tober
Geen idee maar die zangeres was kapster in Apeldoorn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:05 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Zat daar ook niet een of andere DJ achter? (Van Diepen of zo?)
Yep!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:05 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Zat daar ook niet een of andere DJ achter? (Van Diepen of zo?)
Ik heb dan ook wel een bazenmicrofoon!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:07 schreef mime_negert het volgende:
Het valt me op dat Melting beter te horen was dan Wicked nu. Ligt dat aan instellingen of de kwaliteit van de microfoon?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel een bazenmicrofoon!
[ afbeelding ]
Ik ook, maar voor zang... ik hem m nu wat harder gezetquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit te eten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:14 schreef robdriessen het volgende:
Het is stilletjes. Zit iedereen Spudio Stort te kijken?
Wat voor één is het?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gate opens 20:15quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit te eten.![]()
Hoe laat vlieg je?
Daarom draait Wicked mijn 2 keuzesquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef robdriessen het volgende:
Nightswimming is zooooooo moooooooi....
Ion U cast.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat voor één is het?
Ik wil (ooit) een goede microfoon aanschaffen, vooral voor buitengebruik en bevestigen aan mijn camera.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef WickedTunes het volgende:
[b]Next album van Acapella groep: Rockapella![]()
Ik ook niet. Maar heb 2 nummers uit gekozen die me wel leuk leken.quote:
ze doen covers... van bekende songsquote:
Heb ik ook maar gedaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar heb 2 nummers uit gekozen die me wel leuk leken.
Frikandellen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:20 schreef mime_negert het volgende:
Zometeen een XXL frikandel scoren.
Je bedoelt zo'n lange lummel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:20 schreef mime_negert het volgende:
Zometeen een XXL frikandel scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |