Hey Rob! Goede reis!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef robdriessen het volgende:
Best relaxed, die KLM business lounge op Schiphol!
Hoi!
goede reisquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef robdriessen het volgende:
Hoi!
Als je het over de duvel hebt, enkele posts boven je vroeg ik het volgende nummer aanquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef robdriessen het volgende:
Hoi!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:29 schreef ACT-F het volgende:
Als je hierna de gemotoriseerde versie van dit nummer draait, dan zijn we helemaal compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik denk laat ik me eens van mijn goede kant zien, oordopjes zoeken, inpluggen, intunen, kom ik er in bij een ABBA-cover..... *facepalm*quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Rob! Goede reis!![]()
Luister je mee?
Let wel..... deze is speciaal voor Rob!quote:
Nee..... we willen natuurlijk niet dat je iets over komt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:39 schreef robdriessen het volgende:
Dawwww, een liedjen speciaal voor mij!
Gelukkig geen One Day I'll Fly Away.
En al helemaal gelukkig geen I Don't Wanna Die In An Air Disaster
En toch voel ik me aangesprokenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Let wel..... deze is speciaal voor Rob!
John Denverquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... we willen natuurlijk niet dat je iets over komt.
Ja en nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef robdriessen het volgende:
Is vannacht/vanochtend trouwens alles goed gegaan met Dark Guppie?
OK, gaan we dat even rechttrekken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik was de enige die iets aanvroeg, maar ik mocht er niet meer dan 12 per dag aanvragen.
Ja ik!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef robdriessen het volgende:
Toen op Schiphol aankwam, kreeg ik spontaan KL204 van Peter Koelewijn in mijn hoofd. Kent iemand die überhaupt, behalve ik?
Uiteraard, heb em ook wel eens gedraaid.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef robdriessen het volgende:
Toen op Schiphol aankwam, kreeg ik spontaan KL204 van Peter Koelewijn in mijn hoofd. Kent iemand die überhaupt, behalve ik?
Graag gedaanquote:
Die eerste is wel geniaal. Die voeg ik toe aan mijn lijstje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:45 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil op mijn uitvaart "Always Look On The Bright Side of Life". Of "Leven Na De Dood."
Vooral geen gejank.
Werken!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:45 schreef WickedTunes het volgende:
Maar Rob gaat gewoon een goede vlucht hebben. Basta!! En vooral van genieten. Waar ga je heen?
Melting stylequote:Op zondag 28 augustus 2011 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Die eerste is wel geniaal. Die voeg ik toe aan mijn lijstje.
Bij mij: Only the good die young en We doen de polonaise achteruit of zo.
Toe maar, zon, zee en havenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef robdriessen het volgende:
Google maar op Sattahip, Thailand. Kustplaatsje met alleen maar gigantische scheepswerven. Dus niet echt een toeristische lokatie
Oh daar had je al over verteld pr weken geleden... zin in?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef robdriessen het volgende:
Google maar op Sattahip, Thailand. Kustplaatsje met alleen maar gigantische scheepswerven. Dus niet echt een toeristische lokatie
ook die heb ik vorige week nog gedraaidquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef robdriessen het volgende:
Werken niet. Elke avond in Thaise restaurantjes eten wel. En dan zijn er nog de thaise barretjes, maar daar ben ik een beetje bang voor. Al die vrouwen die drankjes van je willen hebben..... of meer. De ene helft is vroeger man geweest, de andere helft IS nog half man. Brrrrr.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oh daar had je al over verteld pr weken geleden... zin in?
Even kijken of ik het vol houdt om 3 uur alleen maar bazen muziek te draaien.quote:
Je kan dat wel, de vraag is of je dat ook wiltquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Even kijken of ik het vol houdt om 3 uur alleen maar bazen muziek te draaien.
Nee.... dat vind ik triest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Symphonic het volgende:
Kun je Stil aan de overkant draaien voor Arsenal?![]()
Anders doe ik wel een paar suggestiesquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Even kijken of ik het vol houdt om 3 uur alleen maar bazen muziek te draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grin.... je kent me!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je kan dat wel, de vraag is of je dat ook wilt
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders doe ik wel een paar suggesties
Jij hebt ook smaak hoor... draai je zelf hier ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Zelden eigenlijk. Ja in het prille begin toen ik de zender opgezet heb nadat ONZ-radio gestopt was. Sindsdien maar één keer gedraaid eigenlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jij hebt ook smaak hoor... draai je zelf hier ook?
Heb er nog 6 mee, daarna even geen dieet meer. Maar kan zijn dat ik volgende maand een tweede ronde doe tot aan de kerst om helemaal een goddelijk lijf te krijgen. Ben nu met 13 kilo minder al zeer tevreden!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:50 schreef Melting het volgende:
Een maand niet aan de shakes dan, Rob?
Gewoon keer doen dus!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelden eigenlijk. Ja in het prille begin toen ik de zender opgezet heb nadat ONZ-radio gestopt was. Sindsdien maar één keer gedraaid eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |