Ja doe maar het klinkt lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja heerlijk! Ga ik om 19.00uquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:47 schreef Melting het volgende:
Ik kan dus ook draaien zonder flauwekul muziekjes......Ik heb wel zin in Axel FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd niet gehoordIk hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Jouw UI past mooi bij dit nummerquote:
Maar jij bedoelde hoop ik die van Harold Faltermeyer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Axel F
Tijd niet gehoord
uiteraardquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bedoelde hoop ik die van Harold Faltermeyer.
Hahaha.... had ik wel verwacht.... daarom ook deze.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:50 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehehe en draait ie deze versie
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
Veel plezier met Melting en Wicked, ik ga The Wave kijken.
maar deze is ook wel grappigquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha.... had ik wel verwacht.... daarom ook deze.
Mooie film!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
Veel plezier met Melting en Wicked, ik ga The Wave kijken.
Ik draai hem nu ter promotie van Ghostbusters 3!quote:
Echt wel. Je moest eens weten wat ik nog klaar heb staan!quote:
Trio met Dadadaquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt wel. Je moest eens weten wat ik nog klaar heb staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |