Melding?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
Onverwachts telefoontje !
Ik ga borrelen
Dag mensjes
Thx voor de shows zook en melding![]()
ja dusquote:
Dat lijkt wel een kruising tussen een Lego poppetje, een duitser uit WO II en Darth Vader.quote:
Geniale Amerikaanse-WO II-propaganda-poster.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een kruising tussen een Lego poppetje, een duitser uit WO II en Darth Vader.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een kruising tussen een Lego poppetje, een duitser uit WO II en Darth Vader.
Die bedoelde ik. Er zijn meerdere dvd-covers vanquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:36 schreef Melting het volgende:
Wicked... ken je deze al?
[ afbeelding ]
Die film is zo fout he!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die bedoelde ik. Er zijn meerdere dvd-covers van
Geniaal fout!. Heb de hele tijd dubbbel gelegenquote:
Mr. Big Ook zo'n 90's nostalgiequote:
"In de traditie van Shaun of the Dead"quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:36 schreef Melting het volgende:
Wicked... ken je deze al?
[ afbeelding ]
ja maar zonder zombies... eerder parodie op texas chainsaw enzo ... zwaar humoristisch met flinke WTF-momentenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
"In de traditie van Shaun of the Dead"
Dit moet ik zien.
Prachtige plaat hè?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:46 schreef WickedTunes het volgende:
Whoooo.. die heb ik gister ook gedraaid
Huh, huh, huh, huh!quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze nog niet kende?quote:
Toch welquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze nog niet kende?
Tja.. .dan niet hè?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:52 schreef Symphonic het volgende:
Stomme BeeGees mogen ze een keer zingen doen ze het niet
Ja ik kan wel ons studioprojectje opsturen, maar die draai ik toch liever keer in eigen show... weet je hoe leuk het is om Bee Gees zang op te nemenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:52 schreef Symphonic het volgende:
Stomme BeeGees mogen ze een keer zingen doen ze het niet
Ik draai! En ik draai de top 10 van mijn geboortedatum.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie draait er en wat wordt er gedraait eigenlijk?
Je mag hem wel opsturen, vind ik wel tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja ik kan wel ons studioprojectje opsturen, maar die draai ik toch liever keer in eigen show... weet je hoe leuk het is om Bee Gees zang op te nemen
Origineel!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai! En ik draai de top 10 van mijn geboortedatum.
Nee, nog niet, iets met net wakker en brak enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai! En ik draai de top 10 van mijn geboortedatum.
Luister je niet mee?![]()
Ga ik vaker (elke week) doen. Gewoon een week aan jullie vragen en dan draai ik die top 10!quote:
Dan hoor je nog eens platen die je anders nooit hoort.quote:
mooie tijd om wakker te wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nog niet, iets met net wakker en brak enzo
Ik draai m eerst zelf een xquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je mag hem wel opsturen, vind ik wel tof
Zal hem niet gebruiken in een show
QFTquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoor je nog eens platen die je anders nooit hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |