Nee.... het origineel misschien. Maar deze is uit 2004.quote:
volgens discografie nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... het origineel misschien. Maar deze is uit 2004.
Ik zie t al... ze heeft in 2004 verzamelalbum uitgebracht: Amor y Suerte: Exitos Romanticos - The Spanish Love Songsquote:
Ach ik maak een love songs showquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef WickedTunes het volgende:
Heerlijk om weer es zonder schaamte Gloria te luisteren!
Ga ik show van maken!!!![]()
![]()
Zwijmel-schaam-liedjes!
Als je dan de schaamliedjes niet schuwt, laat ik deze aan jou over!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach ik maak een love songs show
Deze moet in het cursusboekquote:
ik heb 8gb aan lovesongs komt goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Als je dan de schaamliedjes niet schuwt, laat ik deze aan jou over!
Hahahahahaha... wat een faall... ik maar denken dat Zook serieus 3 nrs achterelkaar draait van Gloria Estefan. Staat m'n Itunes gewoon lekker een playlist af te draaienquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef WickedTunes het volgende:
Heerlijk om weer es zonder schaamte Gloria te luisteren!
Ga ik show van maken!!!![]()
![]()
Zwijmel-schaam-liedjes!
Toen ik dit zei: over welke song hadden jullie t toen? (stream stond hier dus niet aanquote:
Whahahaha... dikke discussie over 1989 of 2004 LOLquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Raad de plaat doe ik niet aan mee.
Waarom niet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:07 schreef Symphonic het volgende:
Kun je met SAM 2 platen door elkaar draaien trouwens?
Geen idee ik had het nog niet geprobeerdquote:
Deck A en B aan zettenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen idee ik had het nog niet geprobeerd
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:07 schreef Symphonic het volgende:
Kun je met SAM 2 platen door elkaar draaien trouwens?
Okequote:
Raad de tweede track?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke
Heb ik weer een idee voor een show
Laat ik maar niet gaan mixenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
SAM is imho puur een praat/simplemode programma. (voor praatshows imho het fijnst en zonder mic kan je lekker slacken met autodj)
Voor mixxen het liefst traktor of VDJ, maar dat is uiteraard persoonlijk.
zoietsquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Raad de tweede track?die erdoorheen gaat?
Ach.... kan best gezellig zijn toch? Dan doet het winnen er niet toe.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:12 schreef Zokunen het volgende:
Gisteren te veel gerookt, nu zijn mn peuken bijna op.
Maar was wel gezellig, voor het eerst in tijden gebiljart, en tevens voor de 3e of 4e keer ooit, maar zelfs met 10 over rood maakte ik nog een paar caramboles (al verloor ik uiteraard wel dik).
Was super gezellig, maar 2 met een eigen keu enzo, dus die hadden er iets meer kaas van gegetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... kan best gezellig zijn toch? Dan doet het winnen er niet toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |