SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 28-08-2011 15:28:36 ]"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ja, hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:22 schreef WickedTunes het volgende:
duzzz... excuses niet aanvaard?wtf...
Nietquote:
quote:
quote:
lekker zoetsappigquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Hmm... iets in me zegt dat ik binnenkort een love song show ga houden.
Niet te persoonlijk opvatten hoorquote:
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet te persoonlijk opvatten hoor
Weet je, iedereen doet zijn best en het is onvermijdelijk dat er wel eens dingen misgaan.
So be it, en dat is ook helemaal niet erg
Maar roosterdingen gewoon op tijd doorgeven, en spontane dingen gewoon ook spontaan blijven doen, dat is ook wel de charme van radio 49
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand DM uit de OP halen?
Dan ben ik nu echt weg.
Vlg mij durf ik dat heul nietquote:
jaaaa *jumpstyle in badkamer doet*quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een hype, zelfs burgemeesters gingen na hun zakebespreking ff lekker jumpen op het plein
[ afbeelding ]
Dan gaan we wel wat anders samen doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij durf ik dat heul niet*is watje*
[..]
jaaaa *jumpstyle in badkamer doet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2011 15:31:25 ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan gaan we wel wat anders samen doenOeh dealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
* PriemGirl ZINGT HEUL LUID MEEquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Argh wat een kankernummer dit
King of my castle van ehh... ja je weet wel die is wel 00's tochquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:32 schreef Zokunen het volgende:
Na 2009 mogen verzoekjes uit 2000-2009 ook.
Ik ga ff kijken wamdue project iirc.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
King of my castle van ehh... ja je weet wel die is wel 00's toch
dan blijf ik ff mute tot de sneeuwstorm voorbij isquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:32 schreef Zokunen het volgende:
Voor de zekerheid hierna snow patrol - just say yes als afsluiter van de 10 '00 nummers.
Ben benieuwdquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:34 schreef Zokunen het volgende:
origneel is 90s maar er is ook een 2009 remake zo te zien, dus dan doen we die
Dat id had ik ook al, maar dan met oude zwijmel lp'squote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Hmm... iets in me zegt dat ik binnenkort een love song show ga houden.
pls niet met die ziekte smijten!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Argh wat een kankernummer dit
excuses. Ik ben geen fan van dat liedje maar de anonimiteit van internet laat me soms het gevoel krijgen dat alles zomaar magquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
pls niet met die ziekte smijten!!
Arnold , zo anoniem ben je niet op het internetquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
excuses. Ik ben geen fan van dat liedje maar de anonimiteit van internet laat me soms het gevoel krijgen dat alles zomaar mag
Wat wou je den met mijn voornaamquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Arnold , zo anoniem ben je niet op het internet
Numa numaquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:41 schreef Melting het volgende:
Verzoekje: Haiducii - Dragostea Din Tei
Haiducii?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:41 schreef Melting het volgende:
2004, dus het kan....quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:41 schreef Melting het volgende:
O-Zone was het origineel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Haiducii?
Was die van O-Zone een cover ofzo?
Nee.... het origineel misschien. Maar deze is uit 2004.quote:
volgens discografie nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... het origineel misschien. Maar deze is uit 2004.
Ik zie t al... ze heeft in 2004 verzamelalbum uitgebracht: Amor y Suerte: Exitos Romanticos - The Spanish Love Songsquote:
Ach ik maak een love songs showquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef WickedTunes het volgende:
Heerlijk om weer es zonder schaamte Gloria te luisteren!
Ga ik show van maken!!!![]()
![]()
Zwijmel-schaam-liedjes!
Als je dan de schaamliedjes niet schuwt, laat ik deze aan jou over!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach ik maak een love songs show
Deze moet in het cursusboekquote:
ik heb 8gb aan lovesongs komt goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Als je dan de schaamliedjes niet schuwt, laat ik deze aan jou over!
Hahahahahaha... wat een faall... ik maar denken dat Zook serieus 3 nrs achterelkaar draait van Gloria Estefan. Staat m'n Itunes gewoon lekker een playlist af te draaienquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef WickedTunes het volgende:
Heerlijk om weer es zonder schaamte Gloria te luisteren!
Ga ik show van maken!!!![]()
![]()
Zwijmel-schaam-liedjes!
Toen ik dit zei: over welke song hadden jullie t toen? (stream stond hier dus niet aanquote:
Whahahaha... dikke discussie over 1989 of 2004 LOLquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Raad de plaat doe ik niet aan mee.
Waarom niet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:07 schreef Symphonic het volgende:
Kun je met SAM 2 platen door elkaar draaien trouwens?
Geen idee ik had het nog niet geprobeerdquote:
Deck A en B aan zettenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen idee ik had het nog niet geprobeerd
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:07 schreef Symphonic het volgende:
Kun je met SAM 2 platen door elkaar draaien trouwens?
Okequote:
Raad de tweede track?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke
Heb ik weer een idee voor een show
Laat ik maar niet gaan mixenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
SAM is imho puur een praat/simplemode programma. (voor praatshows imho het fijnst en zonder mic kan je lekker slacken met autodj)
Voor mixxen het liefst traktor of VDJ, maar dat is uiteraard persoonlijk.
zoietsquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Raad de tweede track?die erdoorheen gaat?
Ach.... kan best gezellig zijn toch? Dan doet het winnen er niet toe.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:12 schreef Zokunen het volgende:
Gisteren te veel gerookt, nu zijn mn peuken bijna op.
Maar was wel gezellig, voor het eerst in tijden gebiljart, en tevens voor de 3e of 4e keer ooit, maar zelfs met 10 over rood maakte ik nog een paar caramboles (al verloor ik uiteraard wel dik).
Was super gezellig, maar 2 met een eigen keu enzo, dus die hadden er iets meer kaas van gegetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... kan best gezellig zijn toch? Dan doet het winnen er niet toe.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die muziekWelke held zit daar aan de knoppen?
Dit is verbeterenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:16 schreef WickedTunes het volgende:
Over nr verkrachten gesproken hahahaaa![]()
... omdat Meltingquote:
Niet bang voor de Texas Chainsaw Massacre!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een heerlijke muziek
Ik denk dat ik een bad ga nemen bij deze muziek
Een bloedbad?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een heerlijke muziek
Ik denk dat ik een bad ga nemen bij deze muziek
Die film ken ik helemaal niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:19 schreef WickedTunes het volgende:
Makes me wanna see this again:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet bang voor de Texas Chainsaw Massacre!
Geniale parodie op slasherfilms hahaha... Tucker en Dale zijn 2 rednecks die gewoon hutje in t bos hebben gekocht en tieners denken dat ze 2 slashers zijn. Dan gaat alles helemaal mis!!! Alle tieners vermoorden zichzelf enzoquote:
Die ga ik bestellen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Geniale parodie op slasherfilms hahaha... Tucker en Dale zijn 2 rednecks die gewoon hutje in t bos hebben gekocht en tieners denken dat ze 2 slashers zijn. Dan gaat alles helemaal mis!!! Alle tieners vermoorden zichzelf enzo
ahum die jaquote:
Het was idd You can call me Al! van Paul Simon!quote:
boks terugquote:
Trouwens wel grappig dat je steeds hallee zegt!quote:
Have fun!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Op naar verjaardag, ciao allemaal![]()
Does that make me a bad person?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Trouwens wel grappig dat je steeds hallee zegt!De enige die ik dat heb horen zeggen was mijn vader!
Yep!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:29 schreef Watertornado het volgende:
Lol, werd dat nou in reverse gespeeld?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:31 schreef Symphonic het volgende:
Zo hoorde ik vanochtend ook alles toen ik wakker werd
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:31 schreef Symphonic het volgende:
Zo hoorde ik vanochtend ook alles toen ik wakker werd
Melding?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
Onverwachts telefoontje !
Ik ga borrelen
Dag mensjes
Thx voor de shows zook en melding![]()
ja dusquote:
Dat lijkt wel een kruising tussen een Lego poppetje, een duitser uit WO II en Darth Vader.quote:
Geniale Amerikaanse-WO II-propaganda-poster.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een kruising tussen een Lego poppetje, een duitser uit WO II en Darth Vader.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een kruising tussen een Lego poppetje, een duitser uit WO II en Darth Vader.
Die bedoelde ik. Er zijn meerdere dvd-covers vanquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:36 schreef Melting het volgende:
Wicked... ken je deze al?
[ afbeelding ]
Die film is zo fout he!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die bedoelde ik. Er zijn meerdere dvd-covers van
Geniaal fout!. Heb de hele tijd dubbbel gelegenquote:
Mr. Big Ook zo'n 90's nostalgiequote:
"In de traditie van Shaun of the Dead"quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:36 schreef Melting het volgende:
Wicked... ken je deze al?
[ afbeelding ]
ja maar zonder zombies... eerder parodie op texas chainsaw enzo ... zwaar humoristisch met flinke WTF-momentenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
"In de traditie van Shaun of the Dead"
Dit moet ik zien.
Prachtige plaat hè?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:46 schreef WickedTunes het volgende:
Whoooo.. die heb ik gister ook gedraaid
Huh, huh, huh, huh!quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze nog niet kende?quote:
Toch welquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze nog niet kende?
Tja.. .dan niet hè?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:52 schreef Symphonic het volgende:
Stomme BeeGees mogen ze een keer zingen doen ze het niet
Ja ik kan wel ons studioprojectje opsturen, maar die draai ik toch liever keer in eigen show... weet je hoe leuk het is om Bee Gees zang op te nemenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:52 schreef Symphonic het volgende:
Stomme BeeGees mogen ze een keer zingen doen ze het niet
Ik draai! En ik draai de top 10 van mijn geboortedatum.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie draait er en wat wordt er gedraait eigenlijk?
Je mag hem wel opsturen, vind ik wel tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja ik kan wel ons studioprojectje opsturen, maar die draai ik toch liever keer in eigen show... weet je hoe leuk het is om Bee Gees zang op te nemen
Origineel!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai! En ik draai de top 10 van mijn geboortedatum.
Nee, nog niet, iets met net wakker en brak enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai! En ik draai de top 10 van mijn geboortedatum.
Luister je niet mee?![]()
Ga ik vaker (elke week) doen. Gewoon een week aan jullie vragen en dan draai ik die top 10!quote:
Dan hoor je nog eens platen die je anders nooit hoort.quote:
mooie tijd om wakker te wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nog niet, iets met net wakker en brak enzo
Ik draai m eerst zelf een xquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je mag hem wel opsturen, vind ik wel tof
Zal hem niet gebruiken in een show
QFTquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoor je nog eens platen die je anders nooit hoort.
preciesquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoor je nog eens platen die je anders nooit hoort.
Ik kende dit nummer helemaal niet.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer helemaal niet.
Ik kende het wel en ik heb hem ook nogquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer helemaal niet.
Dat vermoed ik ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:05 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij is dit ook dezelfde Anders als van Sandra & Andres
me 2quote:
70's is sowieso lekkere muziek.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:09 schreef Symphonic het volgende:
De 80's show van afgelopen maandag gaat ook een vervolg krijgen met een 70's gedeelte
Alleen dan waarschijnlijk gesplits in een paar shows
Mevrouw Stootquote:
lang leve de discobeatquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:10 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehe met dit stukje kun je overgaan op YMCA
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Net Lord of the Rings part 1 gekeken.. De extended version
.
Lord of the Rings. Die muziek
. Ik heb de CD
.
Einde mededeling.
Heuj lekkertjequote:Op zondag 28 augustus 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Net Lord of the Rings part 1 gekeken.. De extended version
.
Lord of the Rings. Die muziek
. Ik heb de CD
.
Einde mededeling.
Heerlijk die artietstennamen he Symphonicquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:12 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehe Andres heet gewoon Dries Holten![]()
O vast welquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Krijgen we dan ook een 60's show, pliezzzz
Die doet Knetter nog wel eens...quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Die heb ik al eens gedaan. Zal er nog wel eens een keer één doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja en soms klinken ze zo exotisch dat je gewoon in de lach schiet als je de originele naam zietquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Heerlijk die artietstennamen he Symphonic
Alleen die muziek als ze op die instortende trap staan (voor de Balrog komt) staat niet op die CD he?quote:
Tof!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik al eens gedaan. Zal er nog wel eens een keer één doen.
die draai ik echt heel vaakquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tof!![]()
Kan je er dan ook meteen even een vaak vergeten band, maar 1 van de toppers uit z'n tijd en de reden waarom hendrix naar Engeland kwam: Cream; ingooien?
De top 10 van mijn geboortedatum!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Wat een leuke nummers worden er gedraaidIs er een bepaald thema?
Ik ben vormgever en als een tekstje niet in een tekstvak past, pruts ik altijd net zolang tot het past. Ooit zei ik op m'n werk toen "YOU SHALL PAS!!!!" Iedereen in een deukquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen die muziek als ze op die instortende trap staan (voor de Balrog komt) staat niet op die CD he?
Bedoel je Bridge of Khazad-Dûm?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen die muziek als ze op die instortende trap staan (voor de Balrog komt) staat niet op die CD he?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ben vormgever en als een tekstje niet in een tekstvak past, pruts ik altijd net zolang tot het past. Ooit zei ik op m'n werk toen "YOU SHALL PAS!!!!" Iedereen in een deuk
Whehehehehequote:Op zondag 28 augustus 2011 17:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ben vormgever en als een tekstje niet in een tekstvak past, pruts ik altijd net zolang tot het past. Ooit zei ik op m'n werk toen "YOU SHALL PAS!!!!" Iedereen in een deuk
Ik zet hem op de lijst.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Draai je de volgende keer de Top 10 van de laatste week van '74?
Ja, in Moria. Die track staat 100% op de cdquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, in die woonplaats/mijn van de dwergen.
dinsdagavond van 20:00 - 22:00 en cream zit erinquote:
Gewoon je geboorteweek op geven aan me, en luisteren als ik draai.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leuk! Waar kan ik dat soort lijsten vinden? Ik ben benieuwd naar mijn top 10
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon je geboorteweek op geven aan me, en luisteren als ik draai.
classic... ik zit in het intro het refrein al te zingen...quote:
Deze keer toch ook?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op mijn datum staat Pussycat zelfs op 1
dat is wel tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Misschien toch eens een Lord of the Rings special doen....
Tof, dan ben ik van de partijquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dinsdagavond van 20:00 - 22:00 en cream zit erin
Dat is heel tofquote:
Geef de week en het jaar maar door.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Erg toevallig![]()
Wat heb ik een mooie Top 10 zegIk zeg draaien!
Ik draai gewoon door als niemand anders gaat draaien.quote:
Zie mijn profielquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Geef de week en het jaar maar door.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai gewoon door als niemand anders gaat draaien.
Tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Tot hoe laat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Was nog een hele rel in Amerika om die clip.quote:
valt me mee dat het nummer niet vol met piepjes zitquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Was nog een hele rel in Amerika om die clip.
Dit is de ongecensureerde versie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt me mee dat het nummer niet vol met piepjes zit
Ik heb een keer de hele box op 1 dag bekeken, dat doe ik nooit meerquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:31 schreef Zokunen het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens een LOTR marathon doen
Bazige films.
Ik een keer in de kroeg na sluitingstijd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer de hele box op 1 dag bekeken, dat doe ik nooit meer
extended?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb laatst met een paar vrienden Band of Brothers helemaal in 16 uur gekekenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Me too. Totaal brak, maar het was leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
BoB is geweldig!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb laatst met een paar vrienden Band of Brothers helemaal in 16 uur gekeken.. ongeveer 6 uur slaap, de rest TV kijken.
Ik kijk BoB ook elk jaar een keer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jazeker. Favoriete TV-serie/Oorlogsfilm (hoewel Das Boot ook wel echt erg goed is).
Baas!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kijk BoB ook elk jaar een keer.
Whehehe inderdaad!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat je allemaal met Autotune kan hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |