Ja en soms klinken ze zo exotisch dat je gewoon in de lach schiet als je de originele naam zietquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Heerlijk die artietstennamen he Symphonic
Alleen die muziek als ze op die instortende trap staan (voor de Balrog komt) staat niet op die CD he?quote:
Tof!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik al eens gedaan. Zal er nog wel eens een keer één doen.
die draai ik echt heel vaakquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tof!![]()
Kan je er dan ook meteen even een vaak vergeten band, maar 1 van de toppers uit z'n tijd en de reden waarom hendrix naar Engeland kwam: Cream; ingooien?
De top 10 van mijn geboortedatum!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Wat een leuke nummers worden er gedraaidIs er een bepaald thema?
Ik ben vormgever en als een tekstje niet in een tekstvak past, pruts ik altijd net zolang tot het past. Ooit zei ik op m'n werk toen "YOU SHALL PAS!!!!" Iedereen in een deukquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen die muziek als ze op die instortende trap staan (voor de Balrog komt) staat niet op die CD he?
Bedoel je Bridge of Khazad-Dûm?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen die muziek als ze op die instortende trap staan (voor de Balrog komt) staat niet op die CD he?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ben vormgever en als een tekstje niet in een tekstvak past, pruts ik altijd net zolang tot het past. Ooit zei ik op m'n werk toen "YOU SHALL PAS!!!!" Iedereen in een deuk
Whehehehehequote:Op zondag 28 augustus 2011 17:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ben vormgever en als een tekstje niet in een tekstvak past, pruts ik altijd net zolang tot het past. Ooit zei ik op m'n werk toen "YOU SHALL PAS!!!!" Iedereen in een deuk
Ik zet hem op de lijst.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Draai je de volgende keer de Top 10 van de laatste week van '74?
Ja, in Moria. Die track staat 100% op de cdquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, in die woonplaats/mijn van de dwergen.
dinsdagavond van 20:00 - 22:00 en cream zit erinquote:
Gewoon je geboorteweek op geven aan me, en luisteren als ik draai.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leuk! Waar kan ik dat soort lijsten vinden? Ik ben benieuwd naar mijn top 10
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon je geboorteweek op geven aan me, en luisteren als ik draai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |