Shaggyquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shaggy
Niet dit lied though(was 'ons' lied van ex en mij
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik was 15 ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!
"ons lied" is al erg genoeg maar dan ook nog deze
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shaggy
Niet dit lied though(was 'ons' lied van ex en mij
![]()
)
Ik had meer van jou verwacht priemgirlquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!
"ons lied" is al erg genoeg maar dan ook nog deze
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo weg dus als je op het rooster wilt, laat het dan nu even weten!Ja maar het rooster werkt niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
Puber zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Ik had meer van jou verwacht priemgirl
Ja, maar soms wordt er erg traag gereageerd na verzoek tot roosterwijzigingen. Ik had nog wijziging doorgegeven over de show van gisteraaf, maar die is niet doorgevoerd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een X-radio mailbox, dus iedereen die rooster maakt kan daarin.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo weg dus als je op het rooster wilt, laat het dan nu even weten!Zook moet je er nog opzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
en dit uur van melting 15:00 18:00?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zook moet je er nog opzetten
Staat er allemaal op.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dit uur van melting 15:00 18:00?
Daarom sloeg ik dat over... East coast special o.0 wtf voor naamquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, maar soms wordt er erg traag gereageerd na verzoek tot roosterwijzigingen. Ik had nog wijziging doorgegeven over de show van gisteraaf, maar die is niet doorgevoerd.
Daardoor zullen sommigen bij het zien van 'East Coast Special' niet gemotiveerd geraakt zijn om te luisteren... just saying
Eindelijk verwerktquote:
Ja kom, ik ben niet de enige roostermaker en ik heb ook een leven. Als je die dingen nou meteen goed doorgeeft...quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, maar soms wordt er erg traag gereageerd na verzoek tot roosterwijzigingen. Ik had nog wijziging doorgegeven over de show van gisteraaf, maar die is niet doorgevoerd.
Daardoor zullen sommigen bij het zien van 'East Coast Special' niet gemotiveerd geraakt zijn om te luisteren... just saying
Google is wel vaker traag... Denk dat het dat was. Maar goed, het is geregeld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom sloeg ik dat over... East coast special o.0 wtf voor naam
[..]
Eindelijk verwerktGeen idee wat je hebt gedaan ^^ of dat google ff traag bezig was
.
Ideaal zou zijn offc DJ's ieder toegang tot rooster om in te vullenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, ik ben niet de enige roostermaker en ik heb ook een leven. Als je die dingen nou meteen goed doorgeeft...
Ik kan hier ook niet ieder moment van de dag zijn!.
Jij was toen live in het topic en ik heb die naam nooit zo doorgeven. Alleen gezegd dat ik op locatie live ging draaien in een jongerencafe... jammer van deze faal dan. Volgende keer beter.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, ik ben niet de enige roostermaker en ik heb ook een leven. Als je die dingen nou meteen goed doorgeeft...
Ik kan hier ook niet ieder moment van de dag zijn!.
Ja, mobiel. Dan kan ik echt geen DM lezen, daarom zeg ik ook dat men mij het liefst PM't. Maar dat doet niemand.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jij was toen live in het topic en ik heb die naam nooit zo doorgeven. Alleen gezegd dat ik op locatie live ging draaien in een jongerencafe... jammer van deze faal dan. Volgende keer beter.
Wel ben ik het met je eens, dan DJ's meer vooruit moeten plannen qua inroosteren!
Goede praat stem en praat jezelf NOOIT neer op de radioquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:13 schreef Zokunen het volgende:
Mic volume weer iets aangepast, we zullen zien
Oh mobiel. Kunnen wij dat zien dat een mod mobiel is dan? Ik heb stuk of 3 DM's gestuurt met de wijziging ein. Maar goed, die faal was dus van beide kantenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mobiel. Dan kan ik echt geen DM lezen, daarom zeg ik ook dat men mij het liefst PM't. Maar dat doet niemand.
Maar je hebt ook niet geklaagd toen ik het erop gezet had. Dus wie faalt er nu?
Even op letten danquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zokunen, je zegt bij elke spreek 'ja'
Ben ik een mod?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oh mobiel. Kunnen wij dat zien dat een mod mobiel is dan? En die faal was van beide kanten
Dat doen er meer... kan je soms de klok op gelijk zetten...quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zokunen, je zegt bij elke spreek 'ja'
of óke!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:18 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat doen er meer... kan je soms de klok op gelijk zetten...
Ik heb m'n show van gister opgenomen en ik zeg vaak "Goed, ... " ghehe
Nah , faal van DJ , hup ga maarquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik een mod?. Sinds wanneer?
Ik pleur er maar wat op, zo specifiek was je niet en je hebt tijd genoeg gehad om een wijziging te vragen, als je dat op het laatste moment doet dan heb je kans dat 't niet doorgevoerd wordt..
Maar goed, het zal mijn schuld wel zijn, hoor.
Schat, t ging van beide kanten fout. Ik heb ook niet snel genoeg gereageerd... Niet zo persoonlijk opvatten dit hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik een mod?. Sinds wanneer?
Ik pleur er maar wat op, zo specifiek was je niet en je hebt tijd genoeg gehad om een wijziging te vragen, als je dat op het laatste moment doet dan heb je kans dat 't niet doorgevoerd wordt..
Maar goed, het zal mijn schuld wel zijn, hoor.
Over stop woordjes gesproken als ik het even niet weet , dan kap ik het af of dan zeg ik :" Dit is DJ Kabel voor Radio 49 "quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:18 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat doen er meer... kan je soms de klok op gelijk zetten...
Ik heb m'n show van gister opgenomen en ik zeg vaak "Goed, ... " ghehe
Voor vrijdag had ik bij bepaalde artiesten wat steekwoorden opgeschreven en dat ging best goed eigenlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Over stop woordjes gesproken als ik het even niet weet , dan kap ik het af of dan zeg ik :" Dit is DJ Kabel voor Radio 49 "
Je deed het haske goed !!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:16 schreef Symphonic het volgende:
Vond het vrijdag wel tof om voor het eerst een show echt te presenteren
Klamme handjes en een nat voorhoofd
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er wel weer klaar mee.
Binnenkort even met de andere roostermakers om de tafel want aan dit gezeik heb ik geen zin, ik doe ook gewoon mijn best. Fijne dag nog, ik ga sociaal doen.
Wanneer ga jij draaien?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je deed het haske goed !!
Net wat kabel zegt: Is ook beetje voor groep spreken en is wellicht wat 'eng'; maar dat maakt het net zo leuk ! Iedereen is zo anders in aan elkaar praten van liedjes
Ik kan niet zeggen dat ik maar 1 iemand slecht vind dj'enJullie zijn allemaal toppertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |