SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Hanna. Zegt je waarschijnlijk niet zo veel, maar is geen slecht film. Gewoon lekker ouwerwets zonder veel special effecten.quote:
Ja... ook weer een goede morgen, JJH!quote:
Zo te zien. Als er iemand van het rooster aanwezig is, zal ik me ook weer eens aanmelden.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo te zien. Als er iemand van het rooster aanwezig is, zal ik me ook weer eens aanmelden.
Lolquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:17 schreef Zokunen het volgende:
Kan straks ook wel ff draaien nu ff xfactor UK kijken
F1 is toch niets aan. Constant rondjes rijden....quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:22 schreef Melting het volgende:
[..]
F1 is toch niets aan. Constant rondjes rijden....
Als ik er maar lol van heb, toch?quote:
Ja... maar dan luister je geen Radio 49.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denk jij ook altijd zo als je seks met iemand hebt?
Wellicht in een taxi.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk niet dat seks met JJH zo saai zou zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denk jij ook altijd zo als je seks met iemand hebt?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk niet dat seks met JJH zo saai zou zijn![]()
![]()
![]()
Gisteren teveel gehad?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:45 schreef Insomnium het volgende:
Oke.
Bij deze stop ik sowieso voor twee weken met drinken.
Het is wel weer even genoeg geweest
Dat ook.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar sinds mijn ex vreemd ging ben ik bijna elke avond dronken.
En dat gaat veel te ver
Dus vandaar de twee weken alcohol stop.
Even ontgiften en dergelijke.
Sommige mensen vinden het vies hoorquote:
Priem babyquote:
Voorlopig niet meerquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Voorlopig niet meer![]()
Even een complete alcohol stop![]()
Dat leek mij wel verstandig
Quote voor het nageslacht mensen begonnen er al over voor dat ik er was.quote:
Jazekerquote:
Als zij niet begonnen waren voordat jij er was, was jij er helemaal niet geweest!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht mensen begonnen er al over voor dat ik er was.
Oh ja goedemiddag.
Inderdaad en je op Appelpop helemaal kapot zuipen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:45 schreef Insomnium het volgende:
Oke.
Bij deze stop ik sowieso voor twee weken met drinken.
Het is wel weer even genoeg geweest
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Kreeg net een sms van een vriend van mij dat hij wakker werd in een weiland.
En dat het eerste wat hij zag koeien waren![]()
LOEFJEEEEEE LOEFJEEEEEEE LOEFquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja goedemiddag.
Niet helemaalquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad en je op Appelpop helemaal kapot zuipen.
Wat is dezen?quote:
Ik zei toch inb4 heloefquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja goedemiddag.
quote:
omgquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Lolquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Ik weet serieus niet meer hoe ik thuis gekomen ben.quote:
Hmm appelpop wordt hem toch niet voor mij vrees ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad en je op Appelpop helemaal kapot zuipen.
JE MOET.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm appelpop wordt hem toch niet voor mij vrees ik
Ahja. Andere meet. ofzo
Inderdaad jakkie bah, onhygiënisch, god had dit niet gewild, zondig enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het vies hoor
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Als zij niet begonnen waren voordat jij er was, was jij er helemaal niet geweest!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm appelpop wordt hem toch niet voor mij vrees ik
Ahja. Andere meet. ofzo
Scherp Hans heel scherp.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Als zij niet begonnen waren voordat jij er was, was jij er helemaal niet geweest!
Woehoe dan hebben we live...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tschuss!quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Woehoe dan hebben we live...geil he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gans geil.quote:
Zwolle al helemaal niet idd.. Als ik zie wie er allemaal gaat ook... Te druk en te veel mensen die ik niet ken. Heb ik geen behoefte aanquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
JE MOET.
Je komt ook al niet naar zwolle
Snap ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zwolle al helemaal niet idd.. Als ik zie wie er allemaal gaat ook... Te druk en te veel mensen die ik niet ken. Heb ik geen behoefte aan
Doe mij maar persoonlijke meets
Nee appelpop gaat em niet worden... BBQ met vriendlief; en hij wil graag dat ik mee ga. Af en toe kan ik echt geen nee zeggen tegen mijn ventje
jaaaaquote:
Correctie. Met voetbal van vriendliefquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik ga wel maar als het niets is ben ik zo weer weg![]()
En ik ben zeker meer van de persoonlijke meets.
Veel gezelliger denk ik en je weet dat ook een beetje wat je kan verwachten !
En een BBQ met vriendlief is natuurlijk ook geweldig![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaa
Maar eerst een privé meethrhr.... *wink wink nudge nudge*
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Correctie. Met voetbal van vriendlief
Zal weer goed doorgedronken worden dus
Maar ik zal aan jullie denken. Stiekem ben ik erg jaloers dat ik golden earrings niet kan zien(komen die vrijdag pas terug van vakantie)
Dat moet wel nuchter gebeuren he, anders kan je geen evenwichtig en goed verslag afleveren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Dat zal wel dan ja !
En ik zal trouw verslag doen van de golden earrings voor je
Ik kan best normaal functioneren met een PAAR biertjes op hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet wel nuchter gebeuren he, anders kan je geen evenwichtig en goed verslag afleveren.
Doe ik zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar eerst jij van vakantie genieten
Dat gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:12 schreef heloef het volgende:
Ik vind het echt zo briljant dat ik op die camping van Appelpop mag slapen.![]()
Dit ben ik niet gewend zoveel vrijheid.![]()
Ik zal wel met mijn dronken kop wat gaan proberen te hosselen.![]()
Ik heb in ieder geval zekerheid dat ik de nacht doorbreng naast een lekker wijf.
Hoezo zekerheid?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:12 schreef heloef het volgende:
Ik vind het echt zo briljant dat ik op die camping van Appelpop mag slapen.![]()
Dit ben ik niet gewend zoveel vrijheid.![]()
Ik zal wel met mijn dronken kop wat gaan proberen te hosselen.![]()
Ik heb in ieder geval zekerheid dat ik de nacht doorbreng naast een lekker wijf.
mja ik verveel me.. kan net zo goed weer aan het werk gaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe ik zeker
Hoe is het nou met jou?*knuffelt LoLa nog een keer*
jij welquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:12 schreef heloef het volgende:
Dat wil ik zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen![]()
Ik word vast wakker half naakt rondom een boom of iets dergelijks
Neeee IN een boom !! En ik eis dat er foto's worden gemaakt voor het nageslachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen![]()
Ik word vast wakker half naakt rondom een boom of iets dergelijks
Ik deel de tent met Fayetjepeteetje.quote:
Niet dat ik er wat aan heb.quote:
Komt voor de bakker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeee IN een boom !! En ik eis dat er foto's worden gemaakt voor het nageslacht
Hmm ja je kan moeilijk alleen van huis gaan als J. er zo bij ligtquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik verveel me.. kan net zo goed weer aan het werk gaan
Alles komt op mij neer, en dat is op zich niet zo heel erg, maar effe een daggie weg zit er ook niet in
Tschuss!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:16 schreef Insomnium het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen voor jullie.
Maar lieve mensen ik ga hardlopen.
Tijd om weer wat meer te sporten en dergelijke![]()
![]()
Fijne dag nog allemaal !
Succes !!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:16 schreef Insomnium het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen voor jullie.
Maar lieve mensen ik ga hardlopen.
Tijd om weer wat meer te sporten en dergelijke![]()
![]()
Fijne dag nog allemaal !
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deel de tent met Fayetjepeteetje.
Ze is zo lief om mij naast haar te tolereren in haar tentje.quote:
vandaag laatste dag van meds, morgen belt de huisarts, we gaan dan wel een doorverwijzing vragenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm ja je kan moeilijk alleen van huis gaan als J. er zo bij ligtEn voorlopig nog geen verbetering te merken? Wordt ie wel goed gemonitord bij huisarts/ziekenhuis??
Anders.... Wat gaan bakken tegen verveling (durf ik nog wel eens te doen..).
Kusje op de verveling![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is zo lief om mij naast haar te tolereren in haar tentje.
of faye laten meedoenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
Alhoewel als ik wil neuken zou ik eigenlijk een eigen tent mee moeten nemen.
Dilemma, dilemma.
Hmmm...quote:
ja hey je wilt neuken of niet...quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm...
Nah dat is niet leuk voor mijn grote vriend Naatje.
Principes gaan boven neuken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hey je wilt neuken of niet...
Juh zeker doen !quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vandaag laatste dag van meds, morgen belt de huisarts, we gaan dan wel een doorverwijzing vragen
Bang dat het er net zo snel weer uitkomt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit hier nu al een uur met eten voor me maar ik durf niet te eten.
nou ik zou het wel weten....quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Principes gaan boven neuken.
Tenzij er teveel alcohol is gedronken.
ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 28 augustus 2011 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh zeker doen !
*duimt voor jullie*
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Bang dat het er net zo snel weer uitkomt?
Zelfs al zou de kans zich voordoen bescherm ik haar wel tegen zichzelf.quote:
Geen idee. Ik ben om 3 uur gaan slapen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:32 schreef WickedTunes het volgende:
Middag!!! En nee, 't komt hier met bakken uit de hemel zetten... Grijs is de dag, maar niet het humeur!![]()
Jullie nog goede ochtend gehad met muziek van Kabel e.d.?
Nee te veel gezopen.quote:
Pheeheheh jij overbesekst ding die je bentquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zou het wel weten....
[..]
ik hou je op de hoogte
quote:
Ik geil gewoon op mooie dameschquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pheeheheh jij overbesekst ding die je bent![]()
![]()
![]()
Ja graag!!
dat wilde ik nou net (niet) zeggenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hey je wilt neuken of niet...
Principes op Appelpopquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Principes gaan boven neuken.
Tenzij er teveel alcohol is gedronken.
Ik heb voor het eerst in mijn leven een goede vriendin.quote:
Oh jij hebt een vriendin? wie dat danquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven een goede vriendin.
Dat ga ik niet verneuken.![]()
Niet dat ik daar überhaupt de kans voor zou krijgen maar goed.
Je bent een meester in geen sex hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven een goede vriendin.
Dat ga ik niet verneuken.![]()
Niet dat ik daar überhaupt de kans voor zou krijgen maar goed.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh jij hebt een vriendin? wie dat dan? Pics!
Jongen alsof het überhaupt zou gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent een meester in geen sex hebben
Zou je geven?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen alsof het überhaupt zou gebeuren.
We hebben het wel over normaalfaye he, die geilt op dat christenjong.
Met drank op kunnen er rare dingen gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen alsof het überhaupt zou gebeuren.
We hebben het wel over normaalfaye he, die geilt op dat christenjong.
Als ze geen vriend had wel ja.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met drank op kunnen er rare dingen gebeuren
gewoon je mannelijkheid eruit slingeren, gok zo dat naatje dat monster niet verslaatquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met drank op kunnen er rare dingen gebeuren
De Kelder? Nee, ik woon tegenwoordig weer noodgedwongen in de uithoek van Nederland: Zeeuws-Vlaanderenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallon
Was je gister naar de kelder?
Oh, huh, hoe dat zoquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De Kelder? Nee, ik woon tegenwoordig weer noodgedwongen in de uithoek van Nederland: Zeeuws-Vlaanderen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gewoon je mannelijkheid eruit slingeren, gok zo dat naatje dat monster niet verslaat
Al een tijde ziek thuis, contract dat 31 aug eindigt, niet kunnen werken/solliciteren (door ziekte), noodgedwongen terug bij ouders gaan wonenquote:
Oke, sterkte danquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al een tijde ziek thuis, contract dat 31 aug eindigt, niet kunnen werken/solliciteren (door ziekte), noodgedwongen terug bij ouders gaan wonen
Ik heb het echt nooit gemeten eigenlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar hoeveel centimeter?
Oh dat is kut sterkte man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al een tijde ziek thuis, contract dat 31 aug eindigt, niet kunnen werken/solliciteren (door ziekte), noodgedwongen terug bij ouders gaan wonen
Watquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit gemeten eigenlijk.
Ik weet niet hoe lang mijn swansch is.quote:
Ga meten dan, gekquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang mijn swansch is.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar ik ben helemaal in de war, welke man weet dit nou nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
What???? Dat is minder zeg! Wat heb je onder de leden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ey!quote:
waar wanneer en hoelaat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie te weinig radio49 volk bij de zwolle meet
Ik zie te veel vreemdelingen bij de zwolle meetquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie te weinig radio49 volk bij de zwolle meet
quote:
Ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja ik snap het, maar ik ben helemaal in de war, welke man weet dit nou niet
linkje?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie te veel vreemdelingen bij de zwolle meet
Hence... Ik kom niet
Jij móet wel een flinke karper hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik.
Ik ben ben kampioen mezelf een minderwaardigheidscomplex aan praten.
Dus ik doe het maar niet.
[FOK! MEET] Zwolle! #7quote:
Dat.quote:
Komt ook omdat er niemand van het rooster aanwezig was.quote:
Dat kan geen reden zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt ook omdat er niemand van het rooster aanwezig was.
ben je weer een beetje opgeknapt?quote:
Dan mag je mij er wel op zetten van 16.00 - 18.00.quote:
Done.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan mag je mij er wel op zetten van 16.00 - 18.00.
Het lijkt er idd op dat dit steeds vaker voorkomt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er moeten meer roostermakers, komt te vaak voor dit
Guppie's evil twin!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Done..
En dat gisteren niemand heeft gedraaid klopt ook niet he. En wie draait er nu?
Ja, kom op zeg, wij hebben ook gewoon een leven, hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er moeten meer roostermakers, komt te vaak voor dit
Das waar, maar het is soms zo dat ik me wil inplannen en dat 6 uur later nog niemand het rooster heeft aangepastquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg, wij hebben ook gewoon een leven, hoor.
Als niemand PM't of DM't kan ik het ook niet helpen, hoor.
Evenwichtsstoornis in combinatie met vermoeidheid + nog wat gedoe. Kan best Lyme zijn, moet nog onderzocht wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
What???? Dat is minder zeg! Wat heb je onder de leden?
We nemen dat jullie niet kwalijk. Maar misschien is het niet verkeerd als er een roostermaker bij komt. Of is dat een probleem?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg, wij hebben ook gewoon een leven, hoor.
Als niemand PM't of DM't kan ik het ook niet helpen, hoor.
Daar kan ik ook niks aan doen, ik probeer het rooster altijd zo snel mogelijk aan te passen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das waar, maar het is soms zo dat ik me wil inplannen en dat 6 uur later nog niemand het rooster heeft aangepast
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen, ik probeer het rooster altijd zo snel mogelijk aan te passen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef Melting het volgende:
[..]
We nemen dat jullie niet kwalijk. Maar misschien is het niet verkeerd als er een roostermaker bij komt. Of is dat een probleem?
Ja, want dan kan je net zo goed iedereen toegang geven tot het rooster.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef Melting het volgende:
[..]
We nemen dat jullie niet kwalijk. Maar misschien is het niet verkeerd als er een roostermaker bij komt. Of is dat een probleem?
Het wordt vaak ter plekke ingevuld en dan is het wel handig als het even doorgegeven wordt inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dan kan je net zo goed iedereen toegang geven tot het rooster.
En het gaat prima, dit is de eerste keer dat ik hoor dat dit vaker voorkomt, ik heb er nog nooit iets van gemerkt.
En als wij niet gePM't worden, kan je ons helemaal niks kwalijk nemen, dat is de schuld van de betreffende DJ.
Klopt. Maar dat kan dus niet als wij er niet zijn. Maar zodra ik mijn PM of DM lees pas ik het rooster aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het wordt vaak ter plekke ingevuld en dan is het wel handig als het even doorgegeven wordt inderdaad
Dan noem ik het geen vriendin , maar een vriendin want zo een heb ik ook wel een paarquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze geen vriend had wel ja.
[..]
Dat is waar.![]()
Toch moeten we proberen om het rooster juist vol te houden, en dus draaitijden van te voren door te geven. Dan kan iedereen ook zien wie wanneer draait.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het wordt vaak ter plekke ingevuld en dan is het wel handig als het even doorgegeven wordt inderdaad
Yep!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:34 schreef Symphonic het volgende:
Dus Zook om 15 uur?
Staat GUP nu aan?
Daarvoor moet je bij de DJ's zijn en niet bij de roostermakers. Ik heb hier al vaker ruzie over geschopt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch moeten we proberen om het rooster juist vol te houden, en dus draaitijden van te voren door te geven. Dan kan iedereen ook zien wie wanneer draait.
ben ik met je eensquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch moeten we proberen om het rooster juist vol te houden, en dus draaitijden van te voren door te geven. Dan kan iedereen ook zien wie wanneer draait.
Jyllie zeggen hetzelfdequote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij de DJ's zijn en niet bij de roostermakers. Ik heb hier al vaker ruzie over geschopt.
1 persoon is te weinig om roosterzaken te doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Achja het is al een stuk beter dan bij ONZradio, daar deed koelkast alle roosterzaken
Ja. Maar er hoeft dus niet een rooster persoon bij, de DJ's moeten de instructies in de OP gewoon opvolgen.quote:
Vijf is daarentegen genoeg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1 persoon is te weinig om roosterzaken te doen.
Daar dachten toen ook meer fokkers zo overquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1 persoon is te weinig om roosterzaken te doen.
maak je niet drukquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar er hoeft dus niet een rooster persoon bij, de DJ's moeten de instructies in de OP gewoon opvolgen.
Doe ik ook niet.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar er hoeft dus niet een rooster persoon bij, de DJ's moeten de instructies in de OP gewoon opvolgen.
Nee, het was meer dat er misschien één extra bij kon omdat het vaker voorkomt dat alle roostermakers er de halve dag niet zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.. Maar het kwam op mij over dat wij als roostermakers de oorzaak zijn van een leeg rooster en dat is natuurlijk bullshit.
.
Komt praktisch nooit voor. Het is altijd goed gegaan en nu gaat het ook prima.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, het was meer dat er misschien één extra bij kon omdat het vaker voorkomt dat alle roostermakers er de halve dag niet zijn
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder zo "Volgens mij loopt er een FOK!ker voor je voor de deur"
Dus ik vraag "Wie?"
"Ja dat weet ik niet, het zag er gewoon uit als een FOK!ker."
Nee ze zit niet op FOK!, maar ze heeft genoeg FOK!kers gezien hoor, zowel irl als op foto's.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vraag aan haar , mam? wat denk jij hoe een typische fokker eruit ziet? en zit ze zelf op Fok!?
Jouw moeder.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
Dus ik vraag "Wie?"
Dus ik vraag "Wie?"
Zag hij er zo uit dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ze zit niet op FOK!, maar ze heeft genoeg FOK!kers gezien hoor, zowel irl als op foto's.
Wat is dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zag hij er zo uit dan?
[ afbeelding ]
Spoiler that will youquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zag hij er zo uit dan?
[ afbeelding ]
Duckface !!!quote:
Wil je geen foto's van mij meer uploaden, alvast bedankt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zag hij er zo uit dan?
[ afbeelding ]
Had je griep dan, je ziet er wel erg bleekjes uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je geen foto's van mij meer uploaden, alvast bedankt.
plz do spoiler itquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Had je griep dan, je ziet er wel erg bleekjes uit
Komt juist best vaak voor. Of dat je ze DM't maar dat ze mobiel zitten dus dan lezen ze weer niets, of dat er als er 3 roostermensen aanwezig zijn dat er dan ook spontaan niets gebeurt terwijl dat wel zou moeten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt praktisch nooit voor. Het is altijd goed gegaan en nu gaat het ook prima.
Men moet gewoon PM'en/DM'en. En dat heb ik al vaker gezegd.
Ik zet altijd zo snel mogelijk mensen erop.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Komt juist best vaak voor. Of dat je ze DM't maar dat ze mobiel zitten dus dan lezen ze weer niets, of dat er als er 3 roostermensen aanwezig zijn dat er dan ook spontaan niets gebeurt terwijl dat wel zou moeten.
Ja, dat wilde ik nog vragen, in de DM stond het wat raar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
Samzz zou je me even vannochtend op het rooster kunnen noteren van 3-8 sochtends.
Dus ik vraag "Wie?"
Is weer een extra tussenstap. Denk niet dat dat de doorstroom bevordert (tenzij daarmee elke roosteraar gelijk zowel een PM als DM krijgt).quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:54 schreef STING het volgende:
Misschien zou het praktischer zijn om 1 mailbox te hebben, waar de roosterverzoeken op binnen kunnen komen.
Er is wel een mailbox. Maar als PM'en of DM'en al moeilijk is vraag ik me af of dat gaat werken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:54 schreef STING het volgende:
Misschien zou het praktischer zijn om 1 mailbox te hebben, waar de roosterverzoeken op binnen kunnen komen.
Er is een X-radio mailbox, dus iedereen die rooster maakt kan daarin.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is weer een extra tussenstap. Denk niet dat dat de doorstroom bevordert (tenzij daarmee elke roosteraar gelijk zowel een PM als DM krijgt).
Praktisch? misschien, maar de DJ's nemen ook niet de moeite om een PM/ DM te sturen en denken dat alles automatisch gaat. Luiheid, ja het ging altijd goed en nu niet opeens. Dus roostermakers falen? Nee , de DJ's vergeten doordat het zo makkelijk gaat het door te sturen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:54 schreef STING het volgende:
Ja, maar staat die bij iedereen open? Terwijl bij een PM je gelijk een notificatie krijgt (en DM is nog directer). Ik denk daarom dat een tussenstap niet beter gaat werken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een X-radio mailbox, dus iedereen die rooster maakt kan daarin.
als je er klaar voor bent kan ik hem uitzetten hoorquote:
Vast niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar staat die bij iedereen open? Terwijl bij een PM je gelijk een notificatie krijgt (en DM is nog directer). Ik denk daarom dat een tussenstap niet beter gaat werken.
Geen vriendin hebben?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kabel, wat heb jij met nachten doorhalen
Zet je er bij welk liedje bij welk jaar hoort?quote:
Shaggyquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shaggy
Niet dit lied though(was 'ons' lied van ex en mij
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik was 15 ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!
"ons lied" is al erg genoeg maar dan ook nog deze
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shaggy
Niet dit lied though(was 'ons' lied van ex en mij
![]()
)
Ik had meer van jou verwacht priemgirlquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!
"ons lied" is al erg genoeg maar dan ook nog deze
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo weg dus als je op het rooster wilt, laat het dan nu even weten!Ja maar het rooster werkt niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
Puber zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Ik had meer van jou verwacht priemgirl
Ja, maar soms wordt er erg traag gereageerd na verzoek tot roosterwijzigingen. Ik had nog wijziging doorgegeven over de show van gisteraaf, maar die is niet doorgevoerd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een X-radio mailbox, dus iedereen die rooster maakt kan daarin.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo weg dus als je op het rooster wilt, laat het dan nu even weten!Zook moet je er nog opzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
en dit uur van melting 15:00 18:00?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zook moet je er nog opzetten
Staat er allemaal op.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dit uur van melting 15:00 18:00?
Daarom sloeg ik dat over... East coast special o.0 wtf voor naamquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, maar soms wordt er erg traag gereageerd na verzoek tot roosterwijzigingen. Ik had nog wijziging doorgegeven over de show van gisteraaf, maar die is niet doorgevoerd.
Daardoor zullen sommigen bij het zien van 'East Coast Special' niet gemotiveerd geraakt zijn om te luisteren... just saying
Eindelijk verwerktquote:
Ja kom, ik ben niet de enige roostermaker en ik heb ook een leven. Als je die dingen nou meteen goed doorgeeft...quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, maar soms wordt er erg traag gereageerd na verzoek tot roosterwijzigingen. Ik had nog wijziging doorgegeven over de show van gisteraaf, maar die is niet doorgevoerd.
Daardoor zullen sommigen bij het zien van 'East Coast Special' niet gemotiveerd geraakt zijn om te luisteren... just saying
Google is wel vaker traag... Denk dat het dat was. Maar goed, het is geregeld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom sloeg ik dat over... East coast special o.0 wtf voor naam
[..]
Eindelijk verwerktGeen idee wat je hebt gedaan ^^ of dat google ff traag bezig was
.
Ideaal zou zijn offc DJ's ieder toegang tot rooster om in te vullenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, ik ben niet de enige roostermaker en ik heb ook een leven. Als je die dingen nou meteen goed doorgeeft...
Ik kan hier ook niet ieder moment van de dag zijn!.
Jij was toen live in het topic en ik heb die naam nooit zo doorgeven. Alleen gezegd dat ik op locatie live ging draaien in een jongerencafe... jammer van deze faal dan. Volgende keer beter.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, ik ben niet de enige roostermaker en ik heb ook een leven. Als je die dingen nou meteen goed doorgeeft...
Ik kan hier ook niet ieder moment van de dag zijn!.
Ja, mobiel. Dan kan ik echt geen DM lezen, daarom zeg ik ook dat men mij het liefst PM't. Maar dat doet niemand.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jij was toen live in het topic en ik heb die naam nooit zo doorgeven. Alleen gezegd dat ik op locatie live ging draaien in een jongerencafe... jammer van deze faal dan. Volgende keer beter.
Wel ben ik het met je eens, dan DJ's meer vooruit moeten plannen qua inroosteren!
Goede praat stem en praat jezelf NOOIT neer op de radioquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:13 schreef Zokunen het volgende:
Mic volume weer iets aangepast, we zullen zien
Oh mobiel. Kunnen wij dat zien dat een mod mobiel is dan? Ik heb stuk of 3 DM's gestuurt met de wijziging ein. Maar goed, die faal was dus van beide kantenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mobiel. Dan kan ik echt geen DM lezen, daarom zeg ik ook dat men mij het liefst PM't. Maar dat doet niemand.
Maar je hebt ook niet geklaagd toen ik het erop gezet had. Dus wie faalt er nu?
Even op letten danquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zokunen, je zegt bij elke spreek 'ja'
Ben ik een mod?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oh mobiel. Kunnen wij dat zien dat een mod mobiel is dan? En die faal was van beide kanten
Dat doen er meer... kan je soms de klok op gelijk zetten...quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zokunen, je zegt bij elke spreek 'ja'
of óke!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:18 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat doen er meer... kan je soms de klok op gelijk zetten...
Ik heb m'n show van gister opgenomen en ik zeg vaak "Goed, ... " ghehe
Nah , faal van DJ , hup ga maarquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik een mod?. Sinds wanneer?
Ik pleur er maar wat op, zo specifiek was je niet en je hebt tijd genoeg gehad om een wijziging te vragen, als je dat op het laatste moment doet dan heb je kans dat 't niet doorgevoerd wordt..
Maar goed, het zal mijn schuld wel zijn, hoor.
Schat, t ging van beide kanten fout. Ik heb ook niet snel genoeg gereageerd... Niet zo persoonlijk opvatten dit hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik een mod?. Sinds wanneer?
Ik pleur er maar wat op, zo specifiek was je niet en je hebt tijd genoeg gehad om een wijziging te vragen, als je dat op het laatste moment doet dan heb je kans dat 't niet doorgevoerd wordt..
Maar goed, het zal mijn schuld wel zijn, hoor.
Over stop woordjes gesproken als ik het even niet weet , dan kap ik het af of dan zeg ik :" Dit is DJ Kabel voor Radio 49 "quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:18 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat doen er meer... kan je soms de klok op gelijk zetten...
Ik heb m'n show van gister opgenomen en ik zeg vaak "Goed, ... " ghehe
Voor vrijdag had ik bij bepaalde artiesten wat steekwoorden opgeschreven en dat ging best goed eigenlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Over stop woordjes gesproken als ik het even niet weet , dan kap ik het af of dan zeg ik :" Dit is DJ Kabel voor Radio 49 "
Je deed het haske goed !!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:16 schreef Symphonic het volgende:
Vond het vrijdag wel tof om voor het eerst een show echt te presenteren
Klamme handjes en een nat voorhoofd
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er wel weer klaar mee.
Binnenkort even met de andere roostermakers om de tafel want aan dit gezeik heb ik geen zin, ik doe ook gewoon mijn best. Fijne dag nog, ik ga sociaal doen.
Wanneer ga jij draaien?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je deed het haske goed !!
Net wat kabel zegt: Is ook beetje voor groep spreken en is wellicht wat 'eng'; maar dat maakt het net zo leuk ! Iedereen is zo anders in aan elkaar praten van liedjes
Ik kan niet zeggen dat ik maar 1 iemand slecht vind dj'enJullie zijn allemaal toppertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |