Komt praktisch nooit voor. Het is altijd goed gegaan en nu gaat het ook prima.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, het was meer dat er misschien één extra bij kon omdat het vaker voorkomt dat alle roostermakers er de halve dag niet zijn
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder zo "Volgens mij loopt er een FOK!ker voor je voor de deur"
Dus ik vraag "Wie?"
"Ja dat weet ik niet, het zag er gewoon uit als een FOK!ker."
Nee ze zit niet op FOK!, maar ze heeft genoeg FOK!kers gezien hoor, zowel irl als op foto's.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vraag aan haar , mam? wat denk jij hoe een typische fokker eruit ziet? en zit ze zelf op Fok!?
Jouw moeder.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
Dus ik vraag "Wie?"
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
Dus ik vraag "Wie?"
Zag hij er zo uit dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ze zit niet op FOK!, maar ze heeft genoeg FOK!kers gezien hoor, zowel irl als op foto's.
Wat is dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zag hij er zo uit dan?
[ afbeelding ]
Spoiler that will youquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zag hij er zo uit dan?
[ afbeelding ]
Duckface !!!quote:
Wil je geen foto's van mij meer uploaden, alvast bedankt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zag hij er zo uit dan?
[ afbeelding ]
Had je griep dan, je ziet er wel erg bleekjes uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je geen foto's van mij meer uploaden, alvast bedankt.
plz do spoiler itquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Had je griep dan, je ziet er wel erg bleekjes uit
Komt juist best vaak voor. Of dat je ze DM't maar dat ze mobiel zitten dus dan lezen ze weer niets, of dat er als er 3 roostermensen aanwezig zijn dat er dan ook spontaan niets gebeurt terwijl dat wel zou moeten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt praktisch nooit voor. Het is altijd goed gegaan en nu gaat het ook prima.
Men moet gewoon PM'en/DM'en. En dat heb ik al vaker gezegd.
Ik zet altijd zo snel mogelijk mensen erop.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Komt juist best vaak voor. Of dat je ze DM't maar dat ze mobiel zitten dus dan lezen ze weer niets, of dat er als er 3 roostermensen aanwezig zijn dat er dan ook spontaan niets gebeurt terwijl dat wel zou moeten.
Ja, dat wilde ik nog vragen, in de DM stond het wat raar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
Samzz zou je me even vannochtend op het rooster kunnen noteren van 3-8 sochtends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |