Hmmm...quote:
ja hey je wilt neuken of niet...quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm...
Nah dat is niet leuk voor mijn grote vriend Naatje.
Principes gaan boven neuken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hey je wilt neuken of niet...
Juh zeker doen !quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vandaag laatste dag van meds, morgen belt de huisarts, we gaan dan wel een doorverwijzing vragen
Bang dat het er net zo snel weer uitkomt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit hier nu al een uur met eten voor me maar ik durf niet te eten.
nou ik zou het wel weten....quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Principes gaan boven neuken.
Tenzij er teveel alcohol is gedronken.
ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 28 augustus 2011 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh zeker doen !
*duimt voor jullie*
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Bang dat het er net zo snel weer uitkomt?
Zelfs al zou de kans zich voordoen bescherm ik haar wel tegen zichzelf.quote:
Geen idee. Ik ben om 3 uur gaan slapen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:32 schreef WickedTunes het volgende:
Middag!!! En nee, 't komt hier met bakken uit de hemel zetten... Grijs is de dag, maar niet het humeur!![]()
Jullie nog goede ochtend gehad met muziek van Kabel e.d.?
Nee te veel gezopen.quote:
Pheeheheh jij overbesekst ding die je bentquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zou het wel weten....
[..]
ik hou je op de hoogte
quote:
Ik geil gewoon op mooie dameschquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pheeheheh jij overbesekst ding die je bent![]()
![]()
![]()
Ja graag!!
dat wilde ik nou net (niet) zeggenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hey je wilt neuken of niet...
Principes op Appelpopquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Principes gaan boven neuken.
Tenzij er teveel alcohol is gedronken.
Ik heb voor het eerst in mijn leven een goede vriendin.quote:
Oh jij hebt een vriendin? wie dat danquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven een goede vriendin.
Dat ga ik niet verneuken.![]()
Niet dat ik daar überhaupt de kans voor zou krijgen maar goed.
Je bent een meester in geen sex hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven een goede vriendin.
Dat ga ik niet verneuken.![]()
Niet dat ik daar überhaupt de kans voor zou krijgen maar goed.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh jij hebt een vriendin? wie dat dan? Pics!
Jongen alsof het überhaupt zou gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent een meester in geen sex hebben
Zou je geven?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen alsof het überhaupt zou gebeuren.
We hebben het wel over normaalfaye he, die geilt op dat christenjong.
Met drank op kunnen er rare dingen gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen alsof het überhaupt zou gebeuren.
We hebben het wel over normaalfaye he, die geilt op dat christenjong.
Als ze geen vriend had wel ja.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met drank op kunnen er rare dingen gebeuren
gewoon je mannelijkheid eruit slingeren, gok zo dat naatje dat monster niet verslaatquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met drank op kunnen er rare dingen gebeuren
De Kelder? Nee, ik woon tegenwoordig weer noodgedwongen in de uithoek van Nederland: Zeeuws-Vlaanderenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallon
Was je gister naar de kelder?
Oh, huh, hoe dat zoquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De Kelder? Nee, ik woon tegenwoordig weer noodgedwongen in de uithoek van Nederland: Zeeuws-Vlaanderen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gewoon je mannelijkheid eruit slingeren, gok zo dat naatje dat monster niet verslaat
Al een tijde ziek thuis, contract dat 31 aug eindigt, niet kunnen werken/solliciteren (door ziekte), noodgedwongen terug bij ouders gaan wonenquote:
Oke, sterkte danquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al een tijde ziek thuis, contract dat 31 aug eindigt, niet kunnen werken/solliciteren (door ziekte), noodgedwongen terug bij ouders gaan wonen
Ik heb het echt nooit gemeten eigenlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar hoeveel centimeter?
Oh dat is kut sterkte man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al een tijde ziek thuis, contract dat 31 aug eindigt, niet kunnen werken/solliciteren (door ziekte), noodgedwongen terug bij ouders gaan wonen
Watquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit gemeten eigenlijk.
Ik weet niet hoe lang mijn swansch is.quote:
Ga meten dan, gekquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang mijn swansch is.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar ik ben helemaal in de war, welke man weet dit nou nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
What???? Dat is minder zeg! Wat heb je onder de leden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ey!quote:
waar wanneer en hoelaat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie te weinig radio49 volk bij de zwolle meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |