quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh jij hebt een vriendin? wie dat dan? Pics!
Jongen alsof het überhaupt zou gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent een meester in geen sex hebben
Zou je geven?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen alsof het überhaupt zou gebeuren.
We hebben het wel over normaalfaye he, die geilt op dat christenjong.
Met drank op kunnen er rare dingen gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen alsof het überhaupt zou gebeuren.
We hebben het wel over normaalfaye he, die geilt op dat christenjong.
Als ze geen vriend had wel ja.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met drank op kunnen er rare dingen gebeuren
gewoon je mannelijkheid eruit slingeren, gok zo dat naatje dat monster niet verslaatquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met drank op kunnen er rare dingen gebeuren
De Kelder? Nee, ik woon tegenwoordig weer noodgedwongen in de uithoek van Nederland: Zeeuws-Vlaanderenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallon
Was je gister naar de kelder?
Oh, huh, hoe dat zoquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De Kelder? Nee, ik woon tegenwoordig weer noodgedwongen in de uithoek van Nederland: Zeeuws-Vlaanderen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gewoon je mannelijkheid eruit slingeren, gok zo dat naatje dat monster niet verslaat
Al een tijde ziek thuis, contract dat 31 aug eindigt, niet kunnen werken/solliciteren (door ziekte), noodgedwongen terug bij ouders gaan wonenquote:
Oke, sterkte danquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al een tijde ziek thuis, contract dat 31 aug eindigt, niet kunnen werken/solliciteren (door ziekte), noodgedwongen terug bij ouders gaan wonen
Ik heb het echt nooit gemeten eigenlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar hoeveel centimeter?
Oh dat is kut sterkte man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al een tijde ziek thuis, contract dat 31 aug eindigt, niet kunnen werken/solliciteren (door ziekte), noodgedwongen terug bij ouders gaan wonen
Watquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit gemeten eigenlijk.
Ik weet niet hoe lang mijn swansch is.quote:
Ga meten dan, gekquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang mijn swansch is.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar ik ben helemaal in de war, welke man weet dit nou nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
What???? Dat is minder zeg! Wat heb je onder de leden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ey!quote:
waar wanneer en hoelaat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie te weinig radio49 volk bij de zwolle meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |