quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder zo "Volgens mij loopt er een FOK!ker voor je voor de deur"
Dus ik vraag "Wie?"
"Ja dat weet ik niet, het zag er gewoon uit als een FOK!ker."
Is weer een extra tussenstap. Denk niet dat dat de doorstroom bevordert (tenzij daarmee elke roosteraar gelijk zowel een PM als DM krijgt).quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:54 schreef STING het volgende:
Misschien zou het praktischer zijn om 1 mailbox te hebben, waar de roosterverzoeken op binnen kunnen komen.
Er is wel een mailbox. Maar als PM'en of DM'en al moeilijk is vraag ik me af of dat gaat werken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:54 schreef STING het volgende:
Misschien zou het praktischer zijn om 1 mailbox te hebben, waar de roosterverzoeken op binnen kunnen komen.
Er is een X-radio mailbox, dus iedereen die rooster maakt kan daarin.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is weer een extra tussenstap. Denk niet dat dat de doorstroom bevordert (tenzij daarmee elke roosteraar gelijk zowel een PM als DM krijgt).
Praktisch? misschien, maar de DJ's nemen ook niet de moeite om een PM/ DM te sturen en denken dat alles automatisch gaat. Luiheid, ja het ging altijd goed en nu niet opeens. Dus roostermakers falen? Nee , de DJ's vergeten doordat het zo makkelijk gaat het door te sturen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:54 schreef STING het volgende:
Ja, maar staat die bij iedereen open? Terwijl bij een PM je gelijk een notificatie krijgt (en DM is nog directer). Ik denk daarom dat een tussenstap niet beter gaat werken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een X-radio mailbox, dus iedereen die rooster maakt kan daarin.
als je er klaar voor bent kan ik hem uitzetten hoorquote:
Vast niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar staat die bij iedereen open? Terwijl bij een PM je gelijk een notificatie krijgt (en DM is nog directer). Ik denk daarom dat een tussenstap niet beter gaat werken.
Geen vriendin hebben?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kabel, wat heb jij met nachten doorhalen
Zet je er bij welk liedje bij welk jaar hoort?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |