quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die muziekWelke held zit daar aan de knoppen?
Dit is verbeterenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:16 schreef WickedTunes het volgende:
Over nr verkrachten gesproken hahahaaa![]()
... omdat Meltingquote:
Niet bang voor de Texas Chainsaw Massacre!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een heerlijke muziek
Ik denk dat ik een bad ga nemen bij deze muziek
Een bloedbad?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een heerlijke muziek
Ik denk dat ik een bad ga nemen bij deze muziek
Die film ken ik helemaal niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:19 schreef WickedTunes het volgende:
Makes me wanna see this again:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet bang voor de Texas Chainsaw Massacre!
Geniale parodie op slasherfilms hahaha... Tucker en Dale zijn 2 rednecks die gewoon hutje in t bos hebben gekocht en tieners denken dat ze 2 slashers zijn. Dan gaat alles helemaal mis!!! Alle tieners vermoorden zichzelf enzoquote:
Die ga ik bestellen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Geniale parodie op slasherfilms hahaha... Tucker en Dale zijn 2 rednecks die gewoon hutje in t bos hebben gekocht en tieners denken dat ze 2 slashers zijn. Dan gaat alles helemaal mis!!! Alle tieners vermoorden zichzelf enzo
ahum die jaquote:
Het was idd You can call me Al! van Paul Simon!quote:
boks terugquote:
Trouwens wel grappig dat je steeds hallee zegt!quote:
Have fun!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Op naar verjaardag, ciao allemaal![]()
Does that make me a bad person?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Trouwens wel grappig dat je steeds hallee zegt!De enige die ik dat heb horen zeggen was mijn vader!
Yep!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:29 schreef Watertornado het volgende:
Lol, werd dat nou in reverse gespeeld?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:31 schreef Symphonic het volgende:
Zo hoorde ik vanochtend ook alles toen ik wakker werd
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:31 schreef Symphonic het volgende:
Zo hoorde ik vanochtend ook alles toen ik wakker werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |