Volgens mij hunt jij ook verkapt ;Pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Lees de OP eens stelletje hunters.
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee, hij heeft toch echt een puntquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee hoor, jullie zijn allemaal onwetend.
Jij had anders geen lapo hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt.
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
Ja maar je moet ook slim doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Volgens mij hunt jij ook verkapt ;P
quote:
quote:
Kinderachtig en tegen de regels, echt geweldig.quote:
Wie dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij had anders geen lapo hoor
Alleen als je een chimeid bent.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kinderachtig en tegen de regels, echt geweldig.
Dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan het openen van een deel?
Echt grow up enz
Dan heb ik iets bereikt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt grow up enz
Komt wel goed schatjequote:
Zie TT.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt grow up enz
Dit dus, maar als je dan de laatste post hebt, neem dan wel even de moeite om het volgende deel te openen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt grow up enz
Gast wat ga je nou dan my een fake quote geven?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kinderachtig en tegen de regels, echt geweldig.
Haten mag trouwens ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast wat ga je nou dan my een fake quote geven?
Stomme hater.
Dan ben je magisch blauw.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt grow up enz
Ik zag je edit, loser.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast wat ga je nou dan my een fake quote geven?
Stomme hater.
Heb ik toch gedaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus, maar als je dan de laatste post hebt, neem dan wel even de moeite om het volgende deel te openen.
They see you rollin', they hatin'quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En ik had niet eens een lapo-hunt, was toeval. So stop hatin'
Ja het zal mij aan m'n poepgat jeuken als deze reeks weer dichtgaatquote:
Friet met kipnuggets, kipfrikadel en knoflooksaus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef TWP het volgende:
[..]
frietjes met een kroketje en een hamburgertje
Dat is het origineel daar komt niet dat lijdntje in voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Chamillionaire ft. Krayzie Bone.
Haha geel met groene spikkelsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Ehm, weet niet. Hij is groen in ieder geval. Met spikkels.
In de eerste 20 seconden: "They see me rollin', the hatin'"quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat is het origineel daar komt niet dat lijdntje in voor.
De horror.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:13 schreef stefanhaan het volgende:
jezus ik loop ff naar beneden en er zijn 18 posts bij
Blauw.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, wat is jouw favoriete kleuen?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:13 schreef coban het volgende:
Hey hallon. Het regent man. Gratis douchtijd, brb.
Jaquote:
Sorryquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
In de eerste 20 seconden: "They see me rollin', the hatin'"
watquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja net onderuit gegaan in het sneeuw xD
ah altijd leuk tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja net onderuit gegaan in het sneeuw xD
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Mensen met een goede smaak. [ afbeelding ]
5 uurtjes VAKKEN ZITTEN VULLEN JEEEYquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja in rmond winkelenen jij?
Hahahah gelukkig dat ik niet meer werkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef speedking het volgende:
[..]
5 uurtjes VAKKEN ZITTEN VULLEN JEEEY
Hint, hintquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, sommige mensen posten gewoon wat meer dan anderen.
Pauper zoek een baan zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef speedking het volgende:
[..]
5 uurtjes VAKKEN ZITTEN VULLEN JEEEY
Uitkeringquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahah gelukkig dat ik niet meer werk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmm ja ik weet niet als je er een beetje goed in bent is het makkelijk en goed betaald vind ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahah gelukkig dat ik niet meer werk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Studentenbaan minimumloon van ee n23 jarigequote:
Nu krijg ik toch studiefinanciering.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef speedking het volgende:
[..]
Hmmm ja ik weet niet als je er een beetje goed in bent is het makkelijk en goed betaald vind ik![]()
Ik ben 18, en ik krijg wss bijna 3 keer zoveel als wat jij krijgt en ik doe minderquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef speedking het volgende:
[..]
Hmmm ja ik weet niet als je er een beetje goed in bent is het makkelijk en goed betaald vind ik![]()
Die user faalt inderdaad, daar zat ik eerder al over te klagen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Nectar het volgende:
dit otpic is toch wel een pareltje hoor schelden met kanker
die user is duidelijk een troll.
ben 16.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Studentenbaan minimumloon van ee n23 jarige
Hij heeft gelijk hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Nectar het volgende:
dit otpic is toch wel een pareltje hoor schelden met kanker
die user is duidelijk een troll.
gothic!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef coban het volgende:
Mensen die niet van zwart houdenzwarte nagels, zwarte haren, zwarte oogschaduw, zwarte lippenstift, zwarte kleding, zwarte schoenen, zwarte kamer, zwarte leven, zwarte gedachtes.
Wat ben je een emo turk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef coban het volgende:
Mensen die niet van zwart houdenzwarte nagels, zwarte haren, zwarte oogschaduw, zwarte lippenstift, zwarte kleding, zwarte schoenen, zwarte kamer, zwarte leven, zwarte gedachtes.
ah chill wat doe je dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu krijg ik toch studiefinanciering.
Emo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef coban het volgende:
vetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ga in september hbo doen.
De TS van dat topic klaagt over het schelden met kanker en vindt dat mensen die met kanker schelden hun "kk bek" moeten houden.quote:
Weet ik hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
De TS van dat topic klaagt over het schelden met kanker en vindt dat mensen die met kanker schelden hun "kk bek" moeten houden.
Arabisch en Communicatie, dat heeft ze al honderd keer gezegd.quote:
zeg ik netquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Arabisch en Communicatie, dat heeft ze al honderd keer gezegd.
1e die dat zegt.quote:
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=FCKqSPCEGRIquote:
Kutopleidingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
1e die dat zegt.Anderen zeggen altijd dat dat een kutopleiding is met weinig toekomstperspectief.
Maar fuck dat lijkt me wel leuk
Ik studeer Communicatiewetenschap aan de VU in Amsterdam. Echt super leuk! En je kan zo veel met die opleiding (HBO weet ik niet, maar zal vast wel!).quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
1e die dat zegt.Anderen zeggen altijd dat dat een kutopleiding is met weinig toekomstperspectief.
Aha oke.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik studeer Communicatiewetenschap aan de VU in Amsterdam. Echt super leuk! En je kan zo veel met die opleiding (HBO weet ik niet, maar zal vast wel!).
Je link werkt niet, ik krijg de hoofdpagina van Youtube mobiel te zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef coban het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=FCKqSPCEGRI
Zij heeft het mij geleerd, ik moet doen hoe ik mij voel.
ANITA IK HOU VAN JE. KEEP UP THE GOOD WORK.
Je propadeuse halen dan kan dat hé.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.Misschien dat ik na m'n hbo kan instromen op het wo
Same.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je link werkt niet, ik krijg de hoofdpagina van Youtube mobiel te zien.
Ja maar die opleiding draait eigenlijk meer om de Arabische taal zelf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je propadeuse halen dan kan dat hé.
Kan zeker ja. Heb ook veel projecten gedaan met mensen die van HBO komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.Misschien dat ik na m'n hbo kan instromen op het wo
Dan heeft het idd vrij weinig toekomstperspectief als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar die opleiding draait eigenlijk meer om de Arabische taal zelf.
Kunnen die er wat van of..?:Pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Kan zeker ja. Heb ook veel projecten gedaan met mensen die van HBO komen.
Faaaaaaal. Anita - ik ben emo en ben daar trots op ja!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je link werkt niet, ik krijg de hoofdpagina van Youtube mobiel te zien.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan heeft het idd vrij weinig toekomstperspectief als ik het zo hoor.
Ach, als je daarna WO kan doen genoeg perspectief.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan heeft het idd vrij weinig toekomstperspectief als ik het zo hoor.
Wat klantenservice bij de hema?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Ach, als je daarna WO kan doen genoeg perspectief.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same.
Pauper coban ook altijd he
quote:
Mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
![]()
ik hou nog evenveel van je heur.
Eetsequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:24 schreef LompeHork het volgende:
Goed, ome LompeHork gaaat maar eens eten, ik wens de kinders allemaal een fijne maaltijd.
Ligt er aan wat je van plan bent er uiteindelijk mee te doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
FOK!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
Goedemorgenavond Fok!kers en Fok!sters
Avond, geert. Avond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
Goedemorgen Fok!kers en Fok!sters
hoiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er van plan bent uiteindelijk mee te doen.
Hallon, mede-FOK!kers.
Dat hadden we jou ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik moest weer in het ritme komen maar dat is niet gelukt
NEE DAT KAN HELEMAAL NIET JA POTJANDORIE HOE DURF JE TEGEN MIJ IN TE GAAN SJONGUHJONGUHquote:
Hoe laat moet je doordeweeks dan opstaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik moest weer in het ritme komen maar dat is niet gelukt
Toedelsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef coban het volgende:
[..]
NEE DAT KAN HELEMAAL NIET JA POTJANDORIE HOE DURF JE TEGEN MIJ IN TE GAAN SJONGUHJONGUH
Ik ben ook gone![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef coban het volgende:
[..]
NEE DAT KAN HELEMAAL NIET JA POTJANDORIE HOE DURF JE TEGEN MIJ IN TE GAAN SJONGUHJONGUH
Ik ben ook gone![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben ook gone![]()
doeiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben ook gone![]()
Laat zienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:28 schreef stefanhaan het volgende:
w00t eindelijk foto van mijn complete tattoo
Ik post zo wel linkje van het topic waar die in staat /Pquote:
okquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik post zo wel linkje van het topic waar die in staat /P
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moest ik van coban zien.
Gadverdamme, rughaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:33 schreef stefanhaan het volgende:
Zo dan.
Do or don't tijdens de sex!
Daar issie.
Ik dacht aan het begin dat het een vent was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moest ik van coban zien.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moest ik van coban zien.
Tjah kan ik vrij weinig aan doen hequote:
Wow die is grootquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:33 schreef stefanhaan het volgende:
Zo dan.
Do or don't tijdens de sex!
Daar issie.
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:34 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik dacht aan het begin dat het een vent was.
Ze gaat ook op een gegeven moment janken en dan loopt haar mascara uit. Dan is ze echt het toppunt van triestheid.quote:
waxequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah kan ik vrij weinig aan doen he![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kank toch nie bij jonge!quote:
Drama?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze gaat ook op een gegeven moment janken en dan loopt haar mascara uit. Dan is ze echt het toppunt van triestheid.
Harsen die zooi!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan ik niet bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Harsen die zooi!Wel mooie tatoeage btw.
Jij kan daar niet bij? Ik kan makkelijk overal bij op mijn rug.quote:
opschepster ik ook hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij kan daar niet bij? Ik kan makkelijk overal bij op mijn rug.
Weet ik, ik heb hem afgekekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze gaat ook op een gegeven moment janken en dan loopt haar mascara uit. Dan is ze echt het toppunt van triestheid.
Eindhoven?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:36 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik hars je voor een tientje. No homo.
IK BEN ER OOK TROTS OP JAquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moest ik van coban zien.
Gastquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:36 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik hars je voor een tientje. No homo.
Hij wordt later gewoon een goeie prostitueequote:
Jij valt op mannen die zich als vrouw verkleden? Met andere woorden travestieten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eindhoven?
Het moet wel heel erotisch gebeuren, dus je moet je wel als een chimeid verkleden dan he.
Dat heet een gigolo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hij wordt later gewoon een goeie prostituee
ik trollde maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:38 schreef coban het volgende:
[..]
Jij valt op mannen die zich als vrouw verkleden? Met andere woorden travestieten?
best wel? ik keek 10 sec,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef Nectar het volgende:
dat dignetje van dat wijf is best wel saai eigehelijek
Vlakbij Rotterdam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eindhoven?
Het moet wel heel erotisch gebeuren, dus je moet je wel als een chimeid verkleden dan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook?quote:
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
ik ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:38 schreef coban het volgende:
[..]
Jij valt op mannen die zich als vrouw verkleden? Met andere woorden travestieten?
En totaal geript van die DONT TOUCH Britney ofso,...quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En totaal geript van die DONT TOUCH Britney ofso,...
Sarcasme, vriend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan trots op dat filmpje?
Ik. En dat was geen pretje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Omg hahaha wie heeft ooit een moslimemo gezien?
iik en dat was niet leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Omg hahaha wie heeft ooit een moslimemo gezien?
Later leef ik the highlife in Dubai, let maar opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je van plan bent er uiteindelijk mee te doen.
Hallon, mede-FOK!kers.
Riiight...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Later leef ik the highlife in Dubai, let maar op
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
coban geef me nog een filmpje van agressieve mannen ofzo zoals die met die conducteur die was wel egt grappig
MKquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
stik in je haatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Riiight...de kans is nog groter dat ik binnen een jaar al een eigen huis heb
sigh.. noch zo'n ripper,,,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het nietik heb hem van ander topic
Hebben ze daar ook keukens dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Echt? Ook met hoofddoek?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik. En dat was geen pretje.
Net een gewaxte cavia die onder een truck vandaan kwam.
oh ik dacht dat je ze altijd bij de hand had, voor t geval nectar ze nodig heeft...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het nietik heb hem van ander topic
Wel zonder hoofddoek, anders was het nog erger geweestquote:
Ik heb altijd iets "bij de hand" xd xd ;pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef speedking het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je ze altijd bij de hand had, voor t geval nectar ze nodig heeft...
Ik bedoel in de highlife, ik nam het letterlijk en dacht aan de Burj Dubai.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk je dat ze daar nooit eten ofwat?
hahahquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb altijd iets "bij de hand" xd xd ;p
Hahaha ja echt hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel zonder hoofddoek, anders was het nog erger geweest
Wie zegt dat ze daar geen keuken hebben? Grootste gebouw in Dubai en dan geen keuken, yeah right.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel in de highlife, ik nam het letterlijk en dacht aan de Burj Dubai.
Hoezo staat die foto eigenlijk in dat topic?quote:
Ik geloof je wel hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
coban geef me nog een filmpje van agressieve mannen ofzo zoals die met die conducteur die was wel egt grappig
Omdat het kan, en ik die tab open heb staan. Kheb het tattoo topic toevallig niet open maar daar staat hij ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo staat die foto eigenlijk in dat topic?
Ook op de hoogste etage dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar geen keuken hebben? Grootste gebouw in Dubai en dan geen keuken, yeah right.
Nee weet nog niet zekerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.![]()
Weet je al wat je er uiteindelijk mee wil doen?
[..]
Waarom ga je dan die richting op? Je weet wel dat je iets in die richting wil doen?quote:
Hij is wel vetquote:
Ja vast wel. Want er was een artikel over dat de mensen die in het hoogste gebouw zaten, een paar minuten later moesten wachten met eten, doordat ze de zon langer kunnen zien ofzo.quote:
hahah wat een baasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.![]()
Weet je al wat je er uiteindelijk mee wil doen?
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is wel vetik vind tattoo's altijd wel mooi, maar zou zelf nooit doen
Echt waar? Hoe apart.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja vast wel. Want er was een artikel over dat de mensen die in het hoogste gebouw zaten, een paar minuten later moesten wachten met eten, doordat ze de zon langer kunnen zien ofzo.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:44 schreef Nectar het volgende:
Hoe pas je 100 joden in een auto?2 voor2 achter96 in de asbak
Dus je moet al voordat je je opleiding begint zeker weten welke baan je later wilt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Waarom ga je dan die richting op? Je weet wel dat je iets in die richting wil doen?
/?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:44 schreef Nectar het volgende:
Hoe pas je 100 joden in een auto?2 voor2 achter96 in de asbak
Ken ik jou??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:46 schreef stefanhaan het volgende:
Wat krijg je als Stefanhaan en Marokkaansekip een kind krijgen?
MarokkaanseLelijkerdMetTrekjesvanEenHaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:46 schreef stefanhaan het volgende:
Wat krijg je als Stefanhaan en Marokkaansekip een kind krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |