Ik weet het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
coban geef me nog een filmpje van agressieve mannen ofzo zoals die met die conducteur die was wel egt grappig
MKquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Later leef ik the highlife in Dubai, let maar op
stik in je haatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Riiight...de kans is nog groter dat ik binnen een jaar al een eigen huis heb
sigh.. noch zo'n ripper,,,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het nietik heb hem van ander topic
Hebben ze daar ook keukens dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Echt? Ook met hoofddoek?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik. En dat was geen pretje.
Net een gewaxte cavia die onder een truck vandaan kwam.
oh ik dacht dat je ze altijd bij de hand had, voor t geval nectar ze nodig heeft...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het nietik heb hem van ander topic
Wel zonder hoofddoek, anders was het nog erger geweestquote:
Ik heb altijd iets "bij de hand" xd xd ;pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef speedking het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je ze altijd bij de hand had, voor t geval nectar ze nodig heeft...
Ik bedoel in de highlife, ik nam het letterlijk en dacht aan de Burj Dubai.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk je dat ze daar nooit eten ofwat?
hahahquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb altijd iets "bij de hand" xd xd ;p
Hahaha ja echt hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel zonder hoofddoek, anders was het nog erger geweest
Wie zegt dat ze daar geen keuken hebben? Grootste gebouw in Dubai en dan geen keuken, yeah right.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel in de highlife, ik nam het letterlijk en dacht aan de Burj Dubai.
Hoezo staat die foto eigenlijk in dat topic?quote:
Ik geloof je wel hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
coban geef me nog een filmpje van agressieve mannen ofzo zoals die met die conducteur die was wel egt grappig
Omdat het kan, en ik die tab open heb staan. Kheb het tattoo topic toevallig niet open maar daar staat hij ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo staat die foto eigenlijk in dat topic?
Ook op de hoogste etage dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar geen keuken hebben? Grootste gebouw in Dubai en dan geen keuken, yeah right.
Nee weet nog niet zekerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.![]()
Weet je al wat je er uiteindelijk mee wil doen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |