Sarcasme, vriend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan trots op dat filmpje?
Ik. En dat was geen pretje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Omg hahaha wie heeft ooit een moslimemo gezien?
iik en dat was niet leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Omg hahaha wie heeft ooit een moslimemo gezien?
Later leef ik the highlife in Dubai, let maar opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je van plan bent er uiteindelijk mee te doen.
Hallon, mede-FOK!kers.
Riiight...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Later leef ik the highlife in Dubai, let maar op
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
coban geef me nog een filmpje van agressieve mannen ofzo zoals die met die conducteur die was wel egt grappig
MKquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
stik in je haatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Riiight...de kans is nog groter dat ik binnen een jaar al een eigen huis heb
sigh.. noch zo'n ripper,,,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het nietik heb hem van ander topic
Hebben ze daar ook keukens dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Echt? Ook met hoofddoek?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik. En dat was geen pretje.
Net een gewaxte cavia die onder een truck vandaan kwam.
oh ik dacht dat je ze altijd bij de hand had, voor t geval nectar ze nodig heeft...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het nietik heb hem van ander topic
Wel zonder hoofddoek, anders was het nog erger geweestquote:
Ik heb altijd iets "bij de hand" xd xd ;pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:41 schreef speedking het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je ze altijd bij de hand had, voor t geval nectar ze nodig heeft...
Ik bedoel in de highlife, ik nam het letterlijk en dacht aan de Burj Dubai.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk je dat ze daar nooit eten ofwat?
hahahquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb altijd iets "bij de hand" xd xd ;p
Hahaha ja echt hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel zonder hoofddoek, anders was het nog erger geweest
Wie zegt dat ze daar geen keuken hebben? Grootste gebouw in Dubai en dan geen keuken, yeah right.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel in de highlife, ik nam het letterlijk en dacht aan de Burj Dubai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |