Jij valt op mannen die zich als vrouw verkleden? Met andere woorden travestieten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eindhoven?
Het moet wel heel erotisch gebeuren, dus je moet je wel als een chimeid verkleden dan he.
Dat heet een gigolo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hij wordt later gewoon een goeie prostituee
ik trollde maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:38 schreef coban het volgende:
[..]
Jij valt op mannen die zich als vrouw verkleden? Met andere woorden travestieten?
best wel? ik keek 10 sec,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef Nectar het volgende:
dat dignetje van dat wijf is best wel saai eigehelijek
Vlakbij Rotterdam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eindhoven?
Het moet wel heel erotisch gebeuren, dus je moet je wel als een chimeid verkleden dan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook?quote:
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
ik ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:38 schreef coban het volgende:
[..]
Jij valt op mannen die zich als vrouw verkleden? Met andere woorden travestieten?
En totaal geript van die DONT TOUCH Britney ofso,...quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En totaal geript van die DONT TOUCH Britney ofso,...
Sarcasme, vriend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan trots op dat filmpje?
Ik. En dat was geen pretje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Omg hahaha wie heeft ooit een moslimemo gezien?
iik en dat was niet leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Omg hahaha wie heeft ooit een moslimemo gezien?
Later leef ik the highlife in Dubai, let maar opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je van plan bent er uiteindelijk mee te doen.
Hallon, mede-FOK!kers.
Riiight...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Later leef ik the highlife in Dubai, let maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |