o.k. nog een Do: pasopikbijtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:00 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat eerste. Ik ben altijd zeer enthousiast.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij ineens sex dan
Van 100 jaar geleden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Foto's zijn moment opnames uit het verleden.
Toen bestond ik nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door stefanhaan op 27-08-2011 18:39:34 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Da's niet tijdens sexquote:
Jawel, het was een hele erotische gebeurtenis heur!quote:
Don't: dure woorden gebruiken tijdens het neukenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, het was een hele erotische gebeurtenis heur!/
DO: Met naalden iets op je tattooeren tijdens de coïtus.
Naalden in een tuinslang stoppen is ook heel opwindend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, het was een hele erotische gebeurtenis heur!/
DO: Met naalden iets op je tattooeren tijdens de coïtus.
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Naalden in een tuinslang stoppen is ook heel opwindend.
Dan spuit de tuinslang binnen de kortste keren alle kanten op inderdaad (in plaats van een richting)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Naalden in een tuinslang stoppen is ook heel opwindend.
Wanna try?quote:
Ik wil veel proberen maar dat nietquote:
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wil veel proberen maar dat nietW voor andere dingen ben ik wel in
Tjahquote:
Nee ik schrik niet, zeg nou maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah![]()
Wil je niet afschrikken enzo he
Doe ik toch nog iets goed.quote:
Wel eerst daten dan he!quote:
Oh lieverd, copulatie met jou is echt een genot. Ik kom aan mijn hoogtepunt. Mag ik over je gezicht ejaculeren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:49 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Don't: dure woorden gebruiken tijdens het neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |