Weet ik hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
De TS van dat topic klaagt over het schelden met kanker en vindt dat mensen die met kanker schelden hun "kk bek" moeten houden.
Arabisch en Communicatie, dat heeft ze al honderd keer gezegd.quote:
zeg ik netquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Arabisch en Communicatie, dat heeft ze al honderd keer gezegd.
1e die dat zegt.quote:
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=FCKqSPCEGRIquote:
Kutopleidingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
1e die dat zegt.Anderen zeggen altijd dat dat een kutopleiding is met weinig toekomstperspectief.
Maar fuck dat lijkt me wel leuk
Ik studeer Communicatiewetenschap aan de VU in Amsterdam. Echt super leuk! En je kan zo veel met die opleiding (HBO weet ik niet, maar zal vast wel!).quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
1e die dat zegt.Anderen zeggen altijd dat dat een kutopleiding is met weinig toekomstperspectief.
Maar fuck dat lijkt me wel leuk
Aha oke.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik studeer Communicatiewetenschap aan de VU in Amsterdam. Echt super leuk! En je kan zo veel met die opleiding (HBO weet ik niet, maar zal vast wel!).
Je link werkt niet, ik krijg de hoofdpagina van Youtube mobiel te zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef coban het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=FCKqSPCEGRI
Zij heeft het mij geleerd, ik moet doen hoe ik mij voel.
ANITA IK HOU VAN JE. KEEP UP THE GOOD WORK.
Je propadeuse halen dan kan dat hé.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.Misschien dat ik na m'n hbo kan instromen op het wo
Same.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je link werkt niet, ik krijg de hoofdpagina van Youtube mobiel te zien.
Ja maar die opleiding draait eigenlijk meer om de Arabische taal zelf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je propadeuse halen dan kan dat hé.
Kan zeker ja. Heb ook veel projecten gedaan met mensen die van HBO komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.Misschien dat ik na m'n hbo kan instromen op het wo
Dan heeft het idd vrij weinig toekomstperspectief als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar die opleiding draait eigenlijk meer om de Arabische taal zelf.
Kunnen die er wat van of..?:Pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Kan zeker ja. Heb ook veel projecten gedaan met mensen die van HBO komen.
Faaaaaaal. Anita - ik ben emo en ben daar trots op ja!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je link werkt niet, ik krijg de hoofdpagina van Youtube mobiel te zien.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan heeft het idd vrij weinig toekomstperspectief als ik het zo hoor.
Ach, als je daarna WO kan doen genoeg perspectief.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan heeft het idd vrij weinig toekomstperspectief als ik het zo hoor.
Wat klantenservice bij de hema?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Ach, als je daarna WO kan doen genoeg perspectief.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same.
Pauper coban ook altijd he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |