Hint, hintquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, sommige mensen posten gewoon wat meer dan anderen.
Pauper zoek een baan zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef speedking het volgende:
[..]
5 uurtjes VAKKEN ZITTEN VULLEN JEEEY
Uitkeringquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahah gelukkig dat ik niet meer werk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmm ja ik weet niet als je er een beetje goed in bent is het makkelijk en goed betaald vind ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahah gelukkig dat ik niet meer werk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Studentenbaan minimumloon van ee n23 jarigequote:
Nu krijg ik toch studiefinanciering.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef speedking het volgende:
[..]
Hmmm ja ik weet niet als je er een beetje goed in bent is het makkelijk en goed betaald vind ik![]()
Ik ben 18, en ik krijg wss bijna 3 keer zoveel als wat jij krijgt en ik doe minderquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef speedking het volgende:
[..]
Hmmm ja ik weet niet als je er een beetje goed in bent is het makkelijk en goed betaald vind ik![]()
Die user faalt inderdaad, daar zat ik eerder al over te klagen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Nectar het volgende:
dit otpic is toch wel een pareltje hoor schelden met kanker
die user is duidelijk een troll.
ben 16.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Studentenbaan minimumloon van ee n23 jarige
Hij heeft gelijk hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Nectar het volgende:
dit otpic is toch wel een pareltje hoor schelden met kanker
die user is duidelijk een troll.
gothic!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef coban het volgende:
Mensen die niet van zwart houdenzwarte nagels, zwarte haren, zwarte oogschaduw, zwarte lippenstift, zwarte kleding, zwarte schoenen, zwarte kamer, zwarte leven, zwarte gedachtes.
Wat ben je een emo turk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef coban het volgende:
Mensen die niet van zwart houdenzwarte nagels, zwarte haren, zwarte oogschaduw, zwarte lippenstift, zwarte kleding, zwarte schoenen, zwarte kamer, zwarte leven, zwarte gedachtes.
ah chill wat doe je dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu krijg ik toch studiefinanciering.
Emo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef coban het volgende:
vetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ga in september hbo doen.
De TS van dat topic klaagt over het schelden met kanker en vindt dat mensen die met kanker schelden hun "kk bek" moeten houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |