Ik ben 18, en ik krijg wss bijna 3 keer zoveel als wat jij krijgt en ik doe minderquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef speedking het volgende:
[..]
Hmmm ja ik weet niet als je er een beetje goed in bent is het makkelijk en goed betaald vind ik![]()
Die user faalt inderdaad, daar zat ik eerder al over te klagen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Nectar het volgende:
dit otpic is toch wel een pareltje hoor schelden met kanker
die user is duidelijk een troll.
ben 16.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Studentenbaan minimumloon van ee n23 jarige
Hij heeft gelijk hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Nectar het volgende:
dit otpic is toch wel een pareltje hoor schelden met kanker
die user is duidelijk een troll.
gothic!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef coban het volgende:
Mensen die niet van zwart houdenzwarte nagels, zwarte haren, zwarte oogschaduw, zwarte lippenstift, zwarte kleding, zwarte schoenen, zwarte kamer, zwarte leven, zwarte gedachtes.
Wat ben je een emo turk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef coban het volgende:
Mensen die niet van zwart houdenzwarte nagels, zwarte haren, zwarte oogschaduw, zwarte lippenstift, zwarte kleding, zwarte schoenen, zwarte kamer, zwarte leven, zwarte gedachtes.
ah chill wat doe je dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu krijg ik toch studiefinanciering.
Emo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef coban het volgende:
vetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ga in september hbo doen.
De TS van dat topic klaagt over het schelden met kanker en vindt dat mensen die met kanker schelden hun "kk bek" moeten houden.quote:
Weet ik hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
De TS van dat topic klaagt over het schelden met kanker en vindt dat mensen die met kanker schelden hun "kk bek" moeten houden.
Arabisch en Communicatie, dat heeft ze al honderd keer gezegd.quote:
zeg ik netquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Arabisch en Communicatie, dat heeft ze al honderd keer gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |