Was hij ziek? Wat had hij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef borisz het volgende:
Steve Jobs![]()
http://www.tmz.com/2011/0(...)esignation-ceo-sick/
Dat is snel einde verhaal
Ik kan het niet zien, telefoon vervormt ze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef borisz het volgende:
Steve Jobs![]()
Kut! Ik heb nog hoop dat ik na 5 jaar dat ik bij die 90 % hoor die schoon is.quote:
Holy crapquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef borisz het volgende:
Steve Jobs![]()
Nee ik heb die band \ niet gekocht . Want ik zou het amper gebruiken.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Krak, ik zou zo'n band niet continue gebruiken hoor (even terugkomen op je post uitnhet vorige topic rond die band voor je knie). Puur voor het wandelen over langere afstanden.
Kan het niet laten bij Dune moet ik als eerste aan muziek denken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en de Dune bedienen via de ipad is ook leuk
in de meeste gevallen wel. maar het is dan wel een gedeelde taxi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Maandag eens vragen of ik een taxi kan krijgen in noodgevallen..
[quote]quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:28 schreef freecell het volgende:
Dikke knuffel voor krak!
Ik zit met papilotten in mijn haarmorgenmiddag een feestje met het thema engelse adel... Krullen noodzakelijk! Ik zie er niet uit nu
Ik wacht tot er een goed filmpje van haar optreden op Youtube staat. Dat gaat dan echt heel de wereld over. Daar ben ik zeker van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
HGT terug gezien.
Met open bek naar dat kleine meisje zitten kijken, Wat een performance en wat een strot.![]()
A star is born.
Fijn , dat wachten is moeilijk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht tot er een goed filmpje van haar optreden op Youtube staat. Dat gaat dan echt heel de wereld over. Daar ben ik zeker van.
Wat voor noodgevallen denk je aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Maandag eens vragen of ik een taxi kan krijgen in noodgevallen..
niet eens nood gevallen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat voor noodgevallen denk je aan?
Ja maar vergeet niet dat hij allerlei chronische ziektes heeft/had... deze man is al jaren ziek.quote:
Gewoon voor controle. Nee ik wist niet dit nietquote:
klassiekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan het niet laten bij Dune moet ik als eerste aan muziek denken.
wat lief!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
[me=krakkemieke]stopt FFT in en vertelt een verhaaltje.
[/me]
Trusten!
zo frustrerend dat iedereen dat snelle zinnetje uit zn hoofd kent en ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan het niet laten bij Dune moet ik als eerste aan muziek denken.
tuurlijk, ik kan op (bijna) alles dansenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
klassieker
Zou FFT hier op dansen?
ik heb je nieuwe nr al in mn foon gezet hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:33 schreef Den_Haag het volgende:
@FFT, kun je trouwens eens je nummer door PM'en. Ben hem vergeten over te zetten van mijn oude werktelefoon. Slapen
Kun je rustig proberen hoor. Het is echt een fabel dat je gewrichten en spieren lui en zwak worden van braces als je ze bij sport e.d. gebruikt. In je normale dagelijkse lichaamsbeweging belast je genoeg. Mijn fysio verbood me al heel snel om zonder brace te sporten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Krak, ik zou zo'n band niet continue gebruiken hoor (even terugkomen op je post uitnhet vorige topic rond die band voor je knie). Puur voor het wandelen over langere afstanden.
Ik heb het weggeklikt.. best knap maar echt zó niet mijn smaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
HGT meisje van vanavond gevonden. Ze is dus 11 jaar.
Echt, die gaat beroemd worden met dit optreden:
Dat klinkt niet slechtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:07 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een goed bandje hebben we net gezien in Dr Rock! Echt zó mooi
Ze heten AlascA en zijn jong en Hollands. Maar Mumford & sons en Fleet Foxes eat your heart out!
Ik hoop ze volgend jaar op Lowlands te zien, en dat hoopten zij met me
![]()
![]()
Hun aankomende single:
En mijn persoonlijke favo, live opgenomen in Rome, live was het wat steviger maar nog steeds prachtig! Check ook vooral de tekst... wow..:
Zo dan..
Ik heb het linkje doorgestuurd naar de 3voor12-redactie in Den Haagquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze waren live echt heel goed, en súper sympathiek.. echt leuke creatieve jonge muzikanten..
Wil je de sfeer niet verpesten met je linedancequote:
Cool! Begreep dat ze ook kans maken om op Noorderslag te staan volgend jaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het linkje doorgestuurd naar de 3voor12-redactie in Den HaagHopen dat ze ze eens uitnodigen
Hij heeft een prachtig breekbare stem, maar krachtig waar nodig. En ze zingen 3 stemmigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor folk, country, dubliners en een mooie wat ijle stem.
Riverdance dan maar doen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:22 schreef TAV74 het volgende:
Wil je de sfeer niet verpesten met je linedance
http://www.flickr.com/photos/waynedixon/5076368153/quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:23 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw experiment: een DVD converteren naar iPad formaatPC heeft het er zwaar mee
Morgen maar eens kijken wat het resultaat is
Lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij heeft een prachtig breekbare stem, maar krachtig waar nodig. En ze zingen 3 stemmig![]()
Echt ik heb zitten genieten
quote:
Wie heeft het erover dat mijn pc traag is? Proces moet een half uuur duren maar geen zin om erop te wachten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:59 schreef rubje het volgende:
@PdeHoog. heb je dan zo een pre 2005 PC nog dat je computer hier een hele nacht over moet doen?
Koop onderstaande pakket eenmalig en je ript als een zonnetje binnen no time!
[ afbeelding ]
ik denk dat Gordon eerder beroemd gaat worden met dit optreden... zijn reactie hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
HGT meisje van vanavond gevonden. Ze is dus 11 jaar.
Echt, die gaat beroemd worden met dit optreden:
Als ik snel kijk, lijkt het Tara wel !quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:36 schreef freecell het volgende:
Zo!
Dat voelt lekker als mezelf
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan vanavond pannenkoeken etenen voor de vitamientjes maak ik een flinke fruitsalade
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Een arts schatte me gisteren overigens 25En toen ik en mijn collega in lachen uitbarstten zei hij dat hij er bij vrouwen om ze niet te beledigen altijd wat aftrok en dat hij in het echt 29 dacht
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Een arts schatte me gisteren overigens 25En toen ik en mijn collega in lachen uitbarstten zei hij dat hij er bij vrouwen om ze niet te beledigen altijd wat aftrok en dat hij in het echt 29 dacht
Ehm.. als je ipv 2 er 3 eieren in doet dan doe je toch 1/2 extra? (1 ei er bij, 1 is de helft van 2..) Niet 1/3..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:09 schreef AnneX het volgende:
En ik zit het recept voor pruimen/amandeltaart te berekenen met een extra schaal.
Zal ik simpel van alles 1/3 erbij doen ?
Ipv 2 neem ik 3 eier en daarop zelfrijz. en suiker en boter aanpassen?
Dus alles plus 1/3 ??![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nu 52 en wordt zo 5-6 jaar jonger geschat, dat ben ik gewend, mn zussen zien er ook jonger uit dan ze zijn... maar als er iemand aan de balie dan zegt die dame tussen de 30 en 35 met dat donkere haar en moderne bril, ga ik toch twijfelen aan het slijmgehalte en vraag ik me af wat ie van me wil
Dat weet je maar nooit idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat Gordon eerder beroemd gaat worden met dit optreden... zijn reactie haha
Dat meisje denk ik echter niet, er waren 2 jonge meiden (1 uit Amerika en 1 uit de Filippijnen) die dit nummer veel beter hebben gezongen dan zij in een talentenjacht.
onhelpzaam (is dat een woord?): een boel bloem. 2 eieren en flink wat zout. Dan melk erbij totdat het de gewenste dikte heeft...Eventueel ipv wat melk wat bubbelwater erbij, maakt ze wat luchtiger..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat is een goede verhouding voor pannenkoeken qua meel, melk en ei?? En zijn er nog goede geheime ingrediënten die ik niet moet vergeten?
(ik maakte ze altijd gewoon van mix omdat dat nu eenmaal makkelijk is, maar wil het nu eens zelf doen..)
Is 2 eieren wel genoeg? Ik hou van eiige pannenkoeken, gooi er bij zo'n mix ook altijd een extra ei door dan wat op het pak staat..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
onhelpzaam (is dat een woord?): een boel bloem. 2 eieren en flink wat zout. Dan melk erbij totdat het de gewenste dikte heeft...Eventueel ipv wat melk wat bubbelwater erbij, maakt ze wat luchtiger..
Oh juf , dankjewel. Gut het feit is daar : ze kan niet rekenen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. als je ipv 2 er 3 eieren in doet dan doe je toch 1/2 extra? (1 ei er bij, 1 is de helft van 2..) Niet 1/3..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh juf , dankjewel. Gut het feit is daar : ze kan niet rekenen.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef AnneX het volgende:
Oh juf , dankjewel. Gut het feit is daar : ze kan niet rekenen.![]()
Hoe dom ben je ?
Tien jaar later: drie pagina's interview om te herkauwen over het meisje van Nulde en als zusje de Koningin vragen om naamsverandering.
FB?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef Sarabi het volgende:
FB brengt net als Fok! soms echt mijn slechtste kant in mij naar boven
Ik had je inderdaad een stuk jonger ingeschatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nu 52 en wordt zo 5-6 jaar jonger geschat, dat ben ik gewend, mn zussen zien er ook jonger uit dan ze zijn... maar als er iemand aan de balie dan zegt die dame tussen de 30 en 35 met dat donkere haar en moderne bril, ga ik toch twijfelen aan het slijmgehalte en vraag ik me af wat ie van me wil
Wat heeft je schoonmoeder nu weer gezegd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef Sarabi het volgende:
FB brengt net als Fok! soms echt mijn slechtste kant in mij naar boven
quote:
Bijna goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat heeft je schoonmoeder nu weer gezegd?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:30 schreef LieLie het volgende:
Ik had zowel Bluezz als Isa jonger geschat!
Ik word vaak ouder geschat, ben benieuwd wanneer dat ophoudt
Van Isa wist ik volgens mij de leeftijd, maar ze ziet er ook jonger uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:30 schreef LieLie het volgende:
Ik had zowel Bluezz als Isa jonger geschat!
Ik word vaak ouder geschat, ben benieuwd wanneer dat ophoudt
He wat naar nou tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:33 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik denk dat ik taart meeneem maandag, volgens mij heb ik iets te veel
Goed planquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
De wereld moet maar gaan kantelen hoor Pee
En jeetje je bent maar een jaartje jonger dan m'n zus, maar je ziet er zoveel jonger uitquote:
had ik dat toch goed ingeschatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
De wereld moet maar gaan kantelen hoor Pee
Zo. Braque. Toch niet helemaal mijn ding, die techno feestjes, maar wel erg leuk dat ik het gedaan heb.Ook goed afscheid kunnen nemen van de mensen met wie ik veel opgetrokken heb dit jaar, wel leuk om te zien hoe snel je contacten kunt opbouwen.
zal ze missen
Maargoed, een deel daarvan gaat salsa'en nog a.s. vrijdag, dus die zie ik dan nog voor een laatste keer.
Nu wat huishoudelijke klusjes.
/dagboek
is dat dat meisje van dat leuke kerstliedje? couldn't it be christmas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit idd.
OVerigens ben ik op zoek gegaan naar nog zo'n talent uit USA en die heeft nu 3 jaar later een album, niet heul bijzonder meer ineens
moet tot 13 werken, dan boodschappen en dan geen plannen, wilde zo rond avondeten preuv doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag op facebook dat het vroeg geworden was ja![]()
Ben zo fris als een hoentje nu hoor () dus ik wil zeker nog samen wat gaan eten en uitgeven. Wil je 's middags of 's avonds? We kunnen ook een drankje doen bij dat spaans festival bij een café met een live bandje.
Themafeestje met high tea edquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto's!
Wat voor een soort feestje heb je?
Leuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Themafeestje met high tea ed
Eigenlijk moest ik een hoed, maar die kon ik niet meer vinden...
Pech voor Tara, FC gaat naar een feestjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:05 schreef freecell het volgende:
Alleen de jongste wordt net keihard brullend wakker uit zijn middagslaapje. Veel te vroeg.
Dat gaat niet lekker weg, ik weet nu dus dat Tara de hele middag met een huilend kind zit
Dat dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pech voor Tara, FC gaat naar een feestje
Niet elk half uur terug naar huis bellen![]()
Dank, lijstje gaat zo mee naar de slijterijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:34 schreef TAV74 het volgende:
Als hij van Laphroaig houdt zou ik iig voor een Islay gaan. Beetje stevige dan misschien: Lagavulin, Ardbeg, port Askaig, of iets minder heftig zoals Bowmore: die heeft ook een mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Onthou ook islay en zoek iets met peat en smoke in de tasting notequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank, lijstje gaat zo mee naar de slijterij
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onthou ook islay en zoek iets met peat en smoke in de tasting note
Wij zijn ook al heel snel afgehaakt, en ik had dankzij het eerste filmpje de hele avond koppijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:34 schreef TAV74 het volgende:
Oh, en herhaling van zomergasten opgezet, maar die ga ik niet afkijken, krijg de zenuwen van die gast
Die Tav noemt zijn wel aan de dure kant btw.. Maar misschien is een setje leuke miniatuurtjes dan een idee..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank, lijstje gaat zo mee naar de slijterij
Ik had het nog opgenomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn ook al heel snel afgehaakt, en ik had dankzij het eerste filmpje de hele avond koppijn![]()
Oh ja, oeps. Black Bottle is nog een idee dan: is een Islay blend, euro of 17 voor 70 cl.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die Tav noemt zijn wel aan de dure kant btw.. Maar misschien is een setje leuke miniatuurtjes dan een idee..
Te laat, nou is al Steers spaargeld opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:41 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, oeps. Black Bottle is nog een idee dan: is een Islay blend, euro of 17 voor 70 cl.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat, nou is al Steers spaargeld op
Wat was dat dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn ook al heel snel afgehaakt, en ik had dankzij het eerste filmpje de hele avond koppijn![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:54 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij is de kruimeltaart toch nog best gelukt!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mooi.. dan blijft er misschien wel wat over
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:58 schreef LieLie het volgende:
[..]![]()
Nog voorkeur, dan kan ik de visite wat sturen in hun keuze
Nou, overhouden doen we volgens mij sowieso wel, ook wel genoeg om voor Thijs nog een stukje mee te nemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee hoor.. laat ze maar lekker zelf kiezen. Je hebt immers vast van iedere taart een klein punt opzij gezet voor me toch?
![]()
![]()
(grapje, als er niets over is is het ook goed hoor)
Geen idee! Heb verder niks, dus kan wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat gaat hij niet erg vinden denk ik![]()
Blijf je eigenlijk ook eten??
Ok, dan moet ik ff wat leuks gaan verzinnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geen idee! Heb verder niks, dus kan wel.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ff wat leuks gaan verzinnen
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:43 schreef LieLie het volgende:
Zo, alles klaar, laat de visite maar komen
Maar die laten gelukkig nog wel een uurtje op zich wachten denk ik, even relaxen..
Liever een beperkte kaart en goed, dan een boekwerk en het gevoel dat het thuis lekkerder isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; goed dat het lekker was gisteren. site en kaart zien er wat eenvoudig uit maar dat zegt dus niet alles
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
Freecell: thanks voor de tip, maar te laat gelezen. Wel geslaagd voor Anna's kousen, schoenen enzo.
Vanmorgen ook weer gedanst. Gaat steeds beter dat walsen.
ziet er nat uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me heul tof MeMoDuimen voor droog weer!
/buienrader erop naslaat
oquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
net lekker gedanstzou rondje kermis doen maar het regent hier de hele tijd dus die wolk gaat straks ook richting dorp denk. nu lekker animatiefilmpje op en bedenken wat ik ga eten.
en zit nog lekker in mn pyjama
Zondag dan maar. Zonder te eten toch Memo? Restaurant daar is tot 21:30 open, maar kan geen kaart vinden. Zal wel duur zijn. Gewoon cocktailtje doen maar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:25 schreef golfer het volgende:
Beluga Beachclub schijnt ook een succes te zijn.
Weense Wals? Dizzzyyyyyyquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
Freecell: thanks voor de tip, maar te laat gelezen. Wel geslaagd voor Anna's kousen, schoenen enzo.
waar ben je nu dan? trek je pyjama aan en reelaaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook in pyama zitten en de hele dag binnen blijven
Maar dat ga ik morgen lekker doenLuxe is dat eigenlijk 3 dagen weekend hebben, ben ik niet gewend
ja drankje doen is goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zondag dan maar. Zonder te eten toch Memo? Restaurant daar is tot 21:30 open, maar kan geen kaart vinden. Zal wel duur zijn. Gewoon cocktailtje doen maar?
filmpjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
Thuis, en zo naar verjaardag kldochter golfer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
waar ben je nu dan? trek je pyjama aan en reelaax
aaah benieuwd wat ze van jullie cadeau vind!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Thuis, en zo naar verjaardag kldochter golfer.
Je moet Anna *LEIDEN*quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Yup. En ik bak er weinig van
.
quote:
pfoeh gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik dacht dat ik Bluezz' post over die kunstzinnige stroboscoop film had geciteerd
Dus niks uit jouw post was omg-waardig
is t zo erg ja?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Reken op 6 EUR voor een normaal klein gerechtje, en absurde prijzen voor oesters e.d
Lap = 2 EUR, simpele gerechten zoals varkenshaassaté = 3 lappen...quote:
Die mensen die buiten zaten te eten met hun gerechten van 20 lappenquote:
lowlands is duurderquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lap = 2 EUR, simpele gerechten zoals varkenshaassaté = 3 lappen...
ik wil aardbeiensoepquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil wel ff goed uitgeven hoor, vanavond en morgenavond
ik wilde snuffelen aan n geurtje maar weet niet of ze m hebben in de stadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil wel ff goed uitgeven hoor, vanavond en morgenavond
Heb al een jaar geen flesgeurtjes meer gekocht, alleen lopen ruilen met andere mensen via gevulde sprayers van flessen die ik al had, spaart toch een hoop geld
Is dit niet gewoon een andere fles edition van die Ma Dame die je al had, of is het ook een andere geur edition?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde snuffelen aan n geurtje maar weet niet of ze m hebben in de stadwant online is die nu best goedkoop
![]()
[ afbeelding ]
nee dit is JPG classique summer edition 2011quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een andere fles edition van die Ma Dame die je al had, of is het ook een andere geur edition?
quote:1 miljoen voor personeelsadviseur ziekenhuis
Laatste update: 27 augustus 2011 15:07
info
HEERENVEEN - Het ziekenhuis De Tjongerschans in Friesland heeft 1,1 tot 1,3 miljoen euro moeten uittrekken voor een afvloeiingsregeling van een personeelsadviseur.
Foto: Thinkstock
Een woordvoerder van het ziekenhuis zei dat zaterdag na berichtgeving door het vakblad Medisch Contact.
De adviseur moest in 2002 bemiddelen tussen de medische staf en het bestuur. Hij eiste toen een inkomensgarantie en kreeg die ook.
Na een uitspraak van de kantonrechter begin juli moet het ziekenhuis hem nog tot eind 2017 elke maand zijn salaris van ruim 6400 euro uitbetalen. Ook moet hem ruim een kwart miljoen euro betaald worden om schade aan zijn pensioen te compenseren.
In 2009 ontsloeg het ziekenhuis hem. Toen betaalde het de man al een afkoopsom van 180.000 euro.
Lijk in de kast
De woordvoerder van het ziekenhuis, dat een omzet van ongeveer 80 miljoen euro per jaar heeft, liet zaterdag weten dat de afspraken met de adviseur gemaakt zijn onder een vorige directie.
''Daar zijn we nu mee geconfronteerd. Het is een lijk in de kast. Maar het is natuurlijk onacceptabel, zo'n groot bedrag en zulke afspraken. Dit is niet uit te leggen, niet aan onze werknemers, niet aan onze financiers, niet aan onze patiënten en niet aan ons zelf.''
Dergelijke afspraken kunnen nu niet meer gemaakt worden, stelt hij. ''Zelfs de hoogste baas kan dat niet op eigen houtje, voor afwijkende afspraken moet schriftelijke toestemming van de raad van toezicht komen.''
Hoger beroep
Volgens de woordvoerder bekijken advocaten nu of er een hoger beroep komt. ''Maar laat ik het zo zeggen, ik hoop dat het advies luidt om in beroep te gaan.''
De adviseur was zaterdag niet bereikbaar.
Hoeveel staat het bij het spijkerpoepen Boor?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:33 schreef borisz het volgende:
Europese hockeytitel voor de Nederlandse dames
Golfer staat met 3-0 voor tegen Bloesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij het spijkerpoepen Boor?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een weggegooide zaterdagmiddagik ben in slaap gedonderd en net weer wakker
Gelukkigquote:
Wie heeft het over slapen op de bank?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:26 schreef AnneX het volgende:
En mijn keuken zag er drie keer uit zoals die van Lie gister.
Teveel pruimentaart : dus 1 grote en 1 kleine schaal.
Opruimen - afwassen etc.
Teveel tiramisu met limoen, lemoncurd en limoncello: 1 grote en 1 kleine schaal.
Opruimen en schoonmaken etc
De kip en noodles soep van Kay.
Dat staat nog in de voorbereiding terwijl de mee eter wordt opgehaald.
Wat slapen ?
Wij hebben ook geen bank meer om dat te doen.
Met het motto " slapen doe je maar in bed" hebben we twee loungebanken gekocht ooit.
Leuk speelgoed hequote:
oooooohquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie heeft het over slapen op de bank?Ik lag gewoon op bed hoor
Ben er niet af gekomen vandaag tot nu
Echt niet....wel lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
ooooooh![]()
![]()
alsof je daar van opknapt en helder wordt !
have fun jullie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Splurgen met Memo![]()
fotoverslag volgt
De vier windstreken verloor van Isa's in de voorronde, voor wie Herrie XXL gevolgd heeftquote:Slechts een half jaar na de hulp van Herman den Blijker moet eetcafé De Vier Windstreken in Elst bij Arnhem de deuren sluiten. Het horecabedrijf zegt slachtoffer te zijn geworden van de economische tegenwind.
Op een brief op de deur laten de eigenaren weten: We zijn genoodzaakt om per direct onze bedrijfsactiviteiten te beëindigen, meldt De Gelderlander.
Eetcafé De Vier Windstreken riep eerder dit jaar de hulp in van Herman den Blijker. In het programma Herrie XXL probeerde Den Blijker het horecabedrijf weer op de rails te zetten. Nog geen half jaar later blijkt die hulp geen effect te hebben gehad.
Gelukkig bestaan er Flogging Molly DVD'squote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
best leuk hoor, Plé-bek bie Hek in de straat (20 meter verderop) maar de band die nu speelt om de acts heen is echt heel heel heel erg slecht
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er Flogging Molly DVD's
Leuk om eens geprobeerd te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
dat waren heerlijke pannenkoeken.. en de fruitsalade met limoncello-yoghurt was ook erg lekker
Dat zou mijn familie dus ook doen hè, roken in de kamer met kinderen er bij. Bij mijn ouders thuis mag dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:15 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer terug van verjaardag.
Wat een tokkiefamilie heeft die schoondochter toch. En allemaal gewoon roken in de woonkamer met (kleine) kinderen om zich heen.
Al mijn kleren stinken.
Wat ik schoondochter wel moet nageven: ze kan uitstekend Indisch koken. Heerlijke rijsttafelgerechten gegeten bij haar.
Het was net of ik 20 jaar terug in de tijd wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou mijn familie dus ook doen hè, roken in de kamer met kinderen er bij.
* borisz gaat een muurtje bouwen En Sun niet meer in de badkuip liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Seizoen 4 van Dexter eindelijk maar eens kijken
doet t nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
samenvatting in foto's:
http://s11.photobucket.com/albums/a156/Stereotomy/preuvemint/
password: dat dansje wat ik graag doe
Drakendans doet het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
samenvatting in foto's:
password: dat dansje wat ik graag doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
passwordoooooooooh, was dat het password! [/sarcasme]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder wat Memo zegt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
passwordWie heeft er steeds riverdance in zitten voerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
- Burger King - King Deal Menu, een met normale friet en de ander met Twister Fries
Das goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
bleghweggespoeld met champagne
hou opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de dingen die steer op noemde hebben totaal 42 euro gekost, echt niet normaal
Voor zo weinigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
de dingen die steer op noemde hebben totaal 42 euro gekost, echt niet normaal
Houdt het plebs buiten de deur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor zo weinigDie tendens zie je bij Haarlem Culinair ook hoor... en dan durven ze nog entree te betalen ook, het wordt steeds minder leuk.
ja en zonder de burger king dan nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor zo weinigDie tendens zie je bij Haarlem Culinair ook hoor... en dan durven ze nog entree te betalen ook, het wordt steeds minder leuk.
Die vijf euro kreeg je weer als korting bij de deelnemende restaurantsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
PVV en PVDAquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
Maastricht: het bolwerk van het CDA en de PVV, dus klachten daar deponeren.
mooie kimono. jammer dat ik dat niet aan kan trekken want dan ben ik al helemaal een Chinees. mooi taartje ook trouwens!quote:
en wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooie kimono. jammer dat ik dat niet aan kan trekken want dan ben ik al helemaal een Chinees. mooi taartje ook trouwens!
Ja dat is rot. Heb het ook wel eens gehad, dan vergeet ik het gewoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:34 schreef z80 het volgende:
het nadeel van je dekbed buiten hangen, en de matras op zijn kant zetten om een keer lekker te luchten.
als je naar bed wil, moet je eerst nog je bed op maken.
Bekeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
password: bosvruchtenijs
Deze kimono was ook Chinees, ze heeft ook nog een Japanse, zei ze.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
mooie kimono. jammer dat ik dat niet aan kan trekken want dan ben ik al helemaal een Chinees. mooi taartje ook trouwens!
Bij het Schulten Hues gegeten, kritiek schrijf ik morgen welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Genoten van het Chellofestival in Zutphen, vanavond nog een hapje uit eten, verslag daarvan volgt in het waar heb jij gegeten topic
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij het Schulten Hues gegeten, kritiek schrijf ik morgen wel
![]()
Wijntejes wazen lekkugh
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
password: bosvruchtenijs
mooi, eindelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Gegeten:
- Oesters met champagne
- Soepproeverij: wijnsoep, knoflooksoep
, kreeftensoep
- Verbrande saté
- Stokjesproeverij: iets vleesachtigs, zalmrol, sellerie met turksfruit achtig iets, tempuragarnaal ding, paté ding
- Garnalenkroket + half maatje
- Burger King - King Deal Menu, een met normale friet en de ander met Twister Fries
Ben benieuwd. Ze gaan binnenkort een tweede tent openen, las ik:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij het Schulten Hues gegeten, kritiek schrijf ik morgen wel
![]()
Wijntejes wazen lekkugh
Ik zou gewoon niet gaan. Als een soort protest-actie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen laatste dag kermis, skihut on tour is er en voor het eerst in 5 jaar sta ik daar niet op het podium. dat wordt wel wat vreemd en ik hoop niet dat ik aan iedereen uit moet leggen waarom ik niet op het podium sta. ga gewoon achteraan een feestje bouwen want de dj die ons weggestuurd heeft is er helaas morgen. misschien gooi ik even een bommetje op het podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |