He wat naar nou tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:33 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik denk dat ik taart meeneem maandag, volgens mij heb ik iets te veel
Goed planquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
De wereld moet maar gaan kantelen hoor Pee
En jeetje je bent maar een jaartje jonger dan m'n zus, maar je ziet er zoveel jonger uitquote:
had ik dat toch goed ingeschatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
De wereld moet maar gaan kantelen hoor Pee
Zo. Braque. Toch niet helemaal mijn ding, die techno feestjes, maar wel erg leuk dat ik het gedaan heb.Ook goed afscheid kunnen nemen van de mensen met wie ik veel opgetrokken heb dit jaar, wel leuk om te zien hoe snel je contacten kunt opbouwen.
zal ze missen
Maargoed, een deel daarvan gaat salsa'en nog a.s. vrijdag, dus die zie ik dan nog voor een laatste keer.
Nu wat huishoudelijke klusjes.
/dagboek
is dat dat meisje van dat leuke kerstliedje? couldn't it be christmas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit idd.
OVerigens ben ik op zoek gegaan naar nog zo'n talent uit USA en die heeft nu 3 jaar later een album, niet heul bijzonder meer ineens
moet tot 13 werken, dan boodschappen en dan geen plannen, wilde zo rond avondeten preuv doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag op facebook dat het vroeg geworden was ja![]()
Ben zo fris als een hoentje nu hoor () dus ik wil zeker nog samen wat gaan eten en uitgeven. Wil je 's middags of 's avonds? We kunnen ook een drankje doen bij dat spaans festival bij een café met een live bandje.
Themafeestje met high tea edquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto's!
Wat voor een soort feestje heb je?
Leuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Themafeestje met high tea ed
Eigenlijk moest ik een hoed, maar die kon ik niet meer vinden...
Pech voor Tara, FC gaat naar een feestjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:05 schreef freecell het volgende:
Alleen de jongste wordt net keihard brullend wakker uit zijn middagslaapje. Veel te vroeg.
Dat gaat niet lekker weg, ik weet nu dus dat Tara de hele middag met een huilend kind zit
Dat dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pech voor Tara, FC gaat naar een feestje
Niet elk half uur terug naar huis bellen![]()
Dank, lijstje gaat zo mee naar de slijterijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:34 schreef TAV74 het volgende:
Als hij van Laphroaig houdt zou ik iig voor een Islay gaan. Beetje stevige dan misschien: Lagavulin, Ardbeg, port Askaig, of iets minder heftig zoals Bowmore: die heeft ook een mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Onthou ook islay en zoek iets met peat en smoke in de tasting notequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank, lijstje gaat zo mee naar de slijterij
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onthou ook islay en zoek iets met peat en smoke in de tasting note
Wij zijn ook al heel snel afgehaakt, en ik had dankzij het eerste filmpje de hele avond koppijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:34 schreef TAV74 het volgende:
Oh, en herhaling van zomergasten opgezet, maar die ga ik niet afkijken, krijg de zenuwen van die gast
Die Tav noemt zijn wel aan de dure kant btw.. Maar misschien is een setje leuke miniatuurtjes dan een idee..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank, lijstje gaat zo mee naar de slijterij
Ik had het nog opgenomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn ook al heel snel afgehaakt, en ik had dankzij het eerste filmpje de hele avond koppijn![]()
Oh ja, oeps. Black Bottle is nog een idee dan: is een Islay blend, euro of 17 voor 70 cl.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die Tav noemt zijn wel aan de dure kant btw.. Maar misschien is een setje leuke miniatuurtjes dan een idee..
Te laat, nou is al Steers spaargeld opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:41 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, oeps. Black Bottle is nog een idee dan: is een Islay blend, euro of 17 voor 70 cl.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat, nou is al Steers spaargeld op
Wat was dat dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn ook al heel snel afgehaakt, en ik had dankzij het eerste filmpje de hele avond koppijn![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:54 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij is de kruimeltaart toch nog best gelukt!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mooi.. dan blijft er misschien wel wat over
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:58 schreef LieLie het volgende:
[..]![]()
Nog voorkeur, dan kan ik de visite wat sturen in hun keuze
Nou, overhouden doen we volgens mij sowieso wel, ook wel genoeg om voor Thijs nog een stukje mee te nemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee hoor.. laat ze maar lekker zelf kiezen. Je hebt immers vast van iedere taart een klein punt opzij gezet voor me toch?
![]()
![]()
(grapje, als er niets over is is het ook goed hoor)
Geen idee! Heb verder niks, dus kan wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat gaat hij niet erg vinden denk ik![]()
Blijf je eigenlijk ook eten??
Ok, dan moet ik ff wat leuks gaan verzinnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geen idee! Heb verder niks, dus kan wel.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ff wat leuks gaan verzinnen
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:43 schreef LieLie het volgende:
Zo, alles klaar, laat de visite maar komen
Maar die laten gelukkig nog wel een uurtje op zich wachten denk ik, even relaxen..
Liever een beperkte kaart en goed, dan een boekwerk en het gevoel dat het thuis lekkerder isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; goed dat het lekker was gisteren. site en kaart zien er wat eenvoudig uit maar dat zegt dus niet alles
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
Freecell: thanks voor de tip, maar te laat gelezen. Wel geslaagd voor Anna's kousen, schoenen enzo.
Vanmorgen ook weer gedanst. Gaat steeds beter dat walsen.
ziet er nat uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me heul tof MeMoDuimen voor droog weer!
/buienrader erop naslaat
oquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
net lekker gedanstzou rondje kermis doen maar het regent hier de hele tijd dus die wolk gaat straks ook richting dorp denk. nu lekker animatiefilmpje op en bedenken wat ik ga eten.
en zit nog lekker in mn pyjama
Zondag dan maar. Zonder te eten toch Memo? Restaurant daar is tot 21:30 open, maar kan geen kaart vinden. Zal wel duur zijn. Gewoon cocktailtje doen maar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:25 schreef golfer het volgende:
Beluga Beachclub schijnt ook een succes te zijn.
Weense Wals? Dizzzyyyyyyquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
Freecell: thanks voor de tip, maar te laat gelezen. Wel geslaagd voor Anna's kousen, schoenen enzo.
waar ben je nu dan? trek je pyjama aan en reelaaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook in pyama zitten en de hele dag binnen blijven
Maar dat ga ik morgen lekker doenLuxe is dat eigenlijk 3 dagen weekend hebben, ben ik niet gewend
ja drankje doen is goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zondag dan maar. Zonder te eten toch Memo? Restaurant daar is tot 21:30 open, maar kan geen kaart vinden. Zal wel duur zijn. Gewoon cocktailtje doen maar?
filmpjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
Thuis, en zo naar verjaardag kldochter golfer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
waar ben je nu dan? trek je pyjama aan en reelaax
aaah benieuwd wat ze van jullie cadeau vind!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Thuis, en zo naar verjaardag kldochter golfer.
Je moet Anna *LEIDEN*quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Yup. En ik bak er weinig van
.
quote:
pfoeh gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik dacht dat ik Bluezz' post over die kunstzinnige stroboscoop film had geciteerd
Dus niks uit jouw post was omg-waardig
is t zo erg ja?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Reken op 6 EUR voor een normaal klein gerechtje, en absurde prijzen voor oesters e.d
Lap = 2 EUR, simpele gerechten zoals varkenshaassaté = 3 lappen...quote:
Die mensen die buiten zaten te eten met hun gerechten van 20 lappenquote:
lowlands is duurderquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lap = 2 EUR, simpele gerechten zoals varkenshaassaté = 3 lappen...
ik wil aardbeiensoepquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil wel ff goed uitgeven hoor, vanavond en morgenavond
ik wilde snuffelen aan n geurtje maar weet niet of ze m hebben in de stadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil wel ff goed uitgeven hoor, vanavond en morgenavond
Heb al een jaar geen flesgeurtjes meer gekocht, alleen lopen ruilen met andere mensen via gevulde sprayers van flessen die ik al had, spaart toch een hoop geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |