He wat naar nou tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:33 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik denk dat ik taart meeneem maandag, volgens mij heb ik iets te veel
Goed planquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
De wereld moet maar gaan kantelen hoor Pee
En jeetje je bent maar een jaartje jonger dan m'n zus, maar je ziet er zoveel jonger uitquote:
had ik dat toch goed ingeschatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
De wereld moet maar gaan kantelen hoor Pee
Zo. Braque. Toch niet helemaal mijn ding, die techno feestjes, maar wel erg leuk dat ik het gedaan heb.Ook goed afscheid kunnen nemen van de mensen met wie ik veel opgetrokken heb dit jaar, wel leuk om te zien hoe snel je contacten kunt opbouwen.
zal ze missen
Maargoed, een deel daarvan gaat salsa'en nog a.s. vrijdag, dus die zie ik dan nog voor een laatste keer.
Nu wat huishoudelijke klusjes.
/dagboek
is dat dat meisje van dat leuke kerstliedje? couldn't it be christmas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit idd.
OVerigens ben ik op zoek gegaan naar nog zo'n talent uit USA en die heeft nu 3 jaar later een album, niet heul bijzonder meer ineens
moet tot 13 werken, dan boodschappen en dan geen plannen, wilde zo rond avondeten preuv doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag op facebook dat het vroeg geworden was ja![]()
Ben zo fris als een hoentje nu hoor () dus ik wil zeker nog samen wat gaan eten en uitgeven. Wil je 's middags of 's avonds? We kunnen ook een drankje doen bij dat spaans festival bij een café met een live bandje.
Themafeestje met high tea edquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto's!
Wat voor een soort feestje heb je?
Leuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Themafeestje met high tea ed
Eigenlijk moest ik een hoed, maar die kon ik niet meer vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |