Was hij ziek? Wat had hij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef borisz het volgende:
Steve Jobs![]()
http://www.tmz.com/2011/0(...)esignation-ceo-sick/
Dat is snel einde verhaal
Ik kan het niet zien, telefoon vervormt ze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef borisz het volgende:
Steve Jobs![]()
Kut! Ik heb nog hoop dat ik na 5 jaar dat ik bij die 90 % hoor die schoon is.quote:
Holy crapquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef borisz het volgende:
Steve Jobs![]()
Nee ik heb die band \ niet gekocht . Want ik zou het amper gebruiken.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Krak, ik zou zo'n band niet continue gebruiken hoor (even terugkomen op je post uitnhet vorige topic rond die band voor je knie). Puur voor het wandelen over langere afstanden.
Kan het niet laten bij Dune moet ik als eerste aan muziek denken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en de Dune bedienen via de ipad is ook leuk
in de meeste gevallen wel. maar het is dan wel een gedeelde taxi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Maandag eens vragen of ik een taxi kan krijgen in noodgevallen..
[quote]quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:28 schreef freecell het volgende:
Dikke knuffel voor krak!
Ik zit met papilotten in mijn haarmorgenmiddag een feestje met het thema engelse adel... Krullen noodzakelijk! Ik zie er niet uit nu
Ik wacht tot er een goed filmpje van haar optreden op Youtube staat. Dat gaat dan echt heel de wereld over. Daar ben ik zeker van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
HGT terug gezien.
Met open bek naar dat kleine meisje zitten kijken, Wat een performance en wat een strot.![]()
A star is born.
Fijn , dat wachten is moeilijk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht tot er een goed filmpje van haar optreden op Youtube staat. Dat gaat dan echt heel de wereld over. Daar ben ik zeker van.
Wat voor noodgevallen denk je aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Maandag eens vragen of ik een taxi kan krijgen in noodgevallen..
niet eens nood gevallen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat voor noodgevallen denk je aan?
Ja maar vergeet niet dat hij allerlei chronische ziektes heeft/had... deze man is al jaren ziek.quote:
Gewoon voor controle. Nee ik wist niet dit nietquote:
klassiekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan het niet laten bij Dune moet ik als eerste aan muziek denken.
wat lief!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
[me=krakkemieke]stopt FFT in en vertelt een verhaaltje.
[/me]
Trusten!
zo frustrerend dat iedereen dat snelle zinnetje uit zn hoofd kent en ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan het niet laten bij Dune moet ik als eerste aan muziek denken.
tuurlijk, ik kan op (bijna) alles dansenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
klassieker
Zou FFT hier op dansen?
ik heb je nieuwe nr al in mn foon gezet hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:33 schreef Den_Haag het volgende:
@FFT, kun je trouwens eens je nummer door PM'en. Ben hem vergeten over te zetten van mijn oude werktelefoon. Slapen
Kun je rustig proberen hoor. Het is echt een fabel dat je gewrichten en spieren lui en zwak worden van braces als je ze bij sport e.d. gebruikt. In je normale dagelijkse lichaamsbeweging belast je genoeg. Mijn fysio verbood me al heel snel om zonder brace te sporten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Krak, ik zou zo'n band niet continue gebruiken hoor (even terugkomen op je post uitnhet vorige topic rond die band voor je knie). Puur voor het wandelen over langere afstanden.
Ik heb het weggeklikt.. best knap maar echt zó niet mijn smaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
HGT meisje van vanavond gevonden. Ze is dus 11 jaar.
Echt, die gaat beroemd worden met dit optreden:
Dat klinkt niet slechtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:07 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een goed bandje hebben we net gezien in Dr Rock! Echt zó mooi
Ze heten AlascA en zijn jong en Hollands. Maar Mumford & sons en Fleet Foxes eat your heart out!
Ik hoop ze volgend jaar op Lowlands te zien, en dat hoopten zij met me
![]()
![]()
Hun aankomende single:
En mijn persoonlijke favo, live opgenomen in Rome, live was het wat steviger maar nog steeds prachtig! Check ook vooral de tekst... wow..:
Zo dan..
Ik heb het linkje doorgestuurd naar de 3voor12-redactie in Den Haagquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze waren live echt heel goed, en súper sympathiek.. echt leuke creatieve jonge muzikanten..
Wil je de sfeer niet verpesten met je linedancequote:
Cool! Begreep dat ze ook kans maken om op Noorderslag te staan volgend jaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het linkje doorgestuurd naar de 3voor12-redactie in Den HaagHopen dat ze ze eens uitnodigen
Hij heeft een prachtig breekbare stem, maar krachtig waar nodig. En ze zingen 3 stemmigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor folk, country, dubliners en een mooie wat ijle stem.
Riverdance dan maar doen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:22 schreef TAV74 het volgende:
Wil je de sfeer niet verpesten met je linedance
http://www.flickr.com/photos/waynedixon/5076368153/quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:23 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw experiment: een DVD converteren naar iPad formaatPC heeft het er zwaar mee
Morgen maar eens kijken wat het resultaat is
Lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij heeft een prachtig breekbare stem, maar krachtig waar nodig. En ze zingen 3 stemmig![]()
Echt ik heb zitten genieten
quote:
Wie heeft het erover dat mijn pc traag is? Proces moet een half uuur duren maar geen zin om erop te wachten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:59 schreef rubje het volgende:
@PdeHoog. heb je dan zo een pre 2005 PC nog dat je computer hier een hele nacht over moet doen?
Koop onderstaande pakket eenmalig en je ript als een zonnetje binnen no time!
[ afbeelding ]
ik denk dat Gordon eerder beroemd gaat worden met dit optreden... zijn reactie hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
HGT meisje van vanavond gevonden. Ze is dus 11 jaar.
Echt, die gaat beroemd worden met dit optreden:
Als ik snel kijk, lijkt het Tara wel !quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:36 schreef freecell het volgende:
Zo!
Dat voelt lekker als mezelf
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan vanavond pannenkoeken etenen voor de vitamientjes maak ik een flinke fruitsalade
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Een arts schatte me gisteren overigens 25En toen ik en mijn collega in lachen uitbarstten zei hij dat hij er bij vrouwen om ze niet te beledigen altijd wat aftrok en dat hij in het echt 29 dacht
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Een arts schatte me gisteren overigens 25En toen ik en mijn collega in lachen uitbarstten zei hij dat hij er bij vrouwen om ze niet te beledigen altijd wat aftrok en dat hij in het echt 29 dacht
Ehm.. als je ipv 2 er 3 eieren in doet dan doe je toch 1/2 extra? (1 ei er bij, 1 is de helft van 2..) Niet 1/3..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:09 schreef AnneX het volgende:
En ik zit het recept voor pruimen/amandeltaart te berekenen met een extra schaal.
Zal ik simpel van alles 1/3 erbij doen ?
Ipv 2 neem ik 3 eier en daarop zelfrijz. en suiker en boter aanpassen?
Dus alles plus 1/3 ??![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nu 52 en wordt zo 5-6 jaar jonger geschat, dat ben ik gewend, mn zussen zien er ook jonger uit dan ze zijn... maar als er iemand aan de balie dan zegt die dame tussen de 30 en 35 met dat donkere haar en moderne bril, ga ik toch twijfelen aan het slijmgehalte en vraag ik me af wat ie van me wil
Dat weet je maar nooit idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat Gordon eerder beroemd gaat worden met dit optreden... zijn reactie haha
Dat meisje denk ik echter niet, er waren 2 jonge meiden (1 uit Amerika en 1 uit de Filippijnen) die dit nummer veel beter hebben gezongen dan zij in een talentenjacht.
onhelpzaam (is dat een woord?): een boel bloem. 2 eieren en flink wat zout. Dan melk erbij totdat het de gewenste dikte heeft...Eventueel ipv wat melk wat bubbelwater erbij, maakt ze wat luchtiger..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat is een goede verhouding voor pannenkoeken qua meel, melk en ei?? En zijn er nog goede geheime ingrediënten die ik niet moet vergeten?
(ik maakte ze altijd gewoon van mix omdat dat nu eenmaal makkelijk is, maar wil het nu eens zelf doen..)
Is 2 eieren wel genoeg? Ik hou van eiige pannenkoeken, gooi er bij zo'n mix ook altijd een extra ei door dan wat op het pak staat..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
onhelpzaam (is dat een woord?): een boel bloem. 2 eieren en flink wat zout. Dan melk erbij totdat het de gewenste dikte heeft...Eventueel ipv wat melk wat bubbelwater erbij, maakt ze wat luchtiger..
Oh juf , dankjewel. Gut het feit is daar : ze kan niet rekenen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. als je ipv 2 er 3 eieren in doet dan doe je toch 1/2 extra? (1 ei er bij, 1 is de helft van 2..) Niet 1/3..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh juf , dankjewel. Gut het feit is daar : ze kan niet rekenen.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef AnneX het volgende:
Oh juf , dankjewel. Gut het feit is daar : ze kan niet rekenen.![]()
Hoe dom ben je ?
Tien jaar later: drie pagina's interview om te herkauwen over het meisje van Nulde en als zusje de Koningin vragen om naamsverandering.
FB?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef Sarabi het volgende:
FB brengt net als Fok! soms echt mijn slechtste kant in mij naar boven
Ik had je inderdaad een stuk jonger ingeschatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nu 52 en wordt zo 5-6 jaar jonger geschat, dat ben ik gewend, mn zussen zien er ook jonger uit dan ze zijn... maar als er iemand aan de balie dan zegt die dame tussen de 30 en 35 met dat donkere haar en moderne bril, ga ik toch twijfelen aan het slijmgehalte en vraag ik me af wat ie van me wil
Wat heeft je schoonmoeder nu weer gezegd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef Sarabi het volgende:
FB brengt net als Fok! soms echt mijn slechtste kant in mij naar boven
quote:
Bijna goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat heeft je schoonmoeder nu weer gezegd?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:30 schreef LieLie het volgende:
Ik had zowel Bluezz als Isa jonger geschat!
Ik word vaak ouder geschat, ben benieuwd wanneer dat ophoudt
Van Isa wist ik volgens mij de leeftijd, maar ze ziet er ook jonger uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:30 schreef LieLie het volgende:
Ik had zowel Bluezz als Isa jonger geschat!
Ik word vaak ouder geschat, ben benieuwd wanneer dat ophoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |