ik wilde snuffelen aan n geurtje maar weet niet of ze m hebben in de stadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil wel ff goed uitgeven hoor, vanavond en morgenavond
Heb al een jaar geen flesgeurtjes meer gekocht, alleen lopen ruilen met andere mensen via gevulde sprayers van flessen die ik al had, spaart toch een hoop geld
Is dit niet gewoon een andere fles edition van die Ma Dame die je al had, of is het ook een andere geur edition?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde snuffelen aan n geurtje maar weet niet of ze m hebben in de stadwant online is die nu best goedkoop
![]()
[ afbeelding ]
nee dit is JPG classique summer edition 2011quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een andere fles edition van die Ma Dame die je al had, of is het ook een andere geur edition?
quote:1 miljoen voor personeelsadviseur ziekenhuis
Laatste update: 27 augustus 2011 15:07
info
HEERENVEEN - Het ziekenhuis De Tjongerschans in Friesland heeft 1,1 tot 1,3 miljoen euro moeten uittrekken voor een afvloeiingsregeling van een personeelsadviseur.
Foto: Thinkstock
Een woordvoerder van het ziekenhuis zei dat zaterdag na berichtgeving door het vakblad Medisch Contact.
De adviseur moest in 2002 bemiddelen tussen de medische staf en het bestuur. Hij eiste toen een inkomensgarantie en kreeg die ook.
Na een uitspraak van de kantonrechter begin juli moet het ziekenhuis hem nog tot eind 2017 elke maand zijn salaris van ruim 6400 euro uitbetalen. Ook moet hem ruim een kwart miljoen euro betaald worden om schade aan zijn pensioen te compenseren.
In 2009 ontsloeg het ziekenhuis hem. Toen betaalde het de man al een afkoopsom van 180.000 euro.
Lijk in de kast
De woordvoerder van het ziekenhuis, dat een omzet van ongeveer 80 miljoen euro per jaar heeft, liet zaterdag weten dat de afspraken met de adviseur gemaakt zijn onder een vorige directie.
''Daar zijn we nu mee geconfronteerd. Het is een lijk in de kast. Maar het is natuurlijk onacceptabel, zo'n groot bedrag en zulke afspraken. Dit is niet uit te leggen, niet aan onze werknemers, niet aan onze financiers, niet aan onze patiënten en niet aan ons zelf.''
Dergelijke afspraken kunnen nu niet meer gemaakt worden, stelt hij. ''Zelfs de hoogste baas kan dat niet op eigen houtje, voor afwijkende afspraken moet schriftelijke toestemming van de raad van toezicht komen.''
Hoger beroep
Volgens de woordvoerder bekijken advocaten nu of er een hoger beroep komt. ''Maar laat ik het zo zeggen, ik hoop dat het advies luidt om in beroep te gaan.''
De adviseur was zaterdag niet bereikbaar.
Hoeveel staat het bij het spijkerpoepen Boor?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:33 schreef borisz het volgende:
Europese hockeytitel voor de Nederlandse dames
Golfer staat met 3-0 voor tegen Bloesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij het spijkerpoepen Boor?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een weggegooide zaterdagmiddagik ben in slaap gedonderd en net weer wakker
Gelukkigquote:
Wie heeft het over slapen op de bank?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:26 schreef AnneX het volgende:
En mijn keuken zag er drie keer uit zoals die van Lie gister.
Teveel pruimentaart : dus 1 grote en 1 kleine schaal.
Opruimen - afwassen etc.
Teveel tiramisu met limoen, lemoncurd en limoncello: 1 grote en 1 kleine schaal.
Opruimen en schoonmaken etc
De kip en noodles soep van Kay.
Dat staat nog in de voorbereiding terwijl de mee eter wordt opgehaald.
Wat slapen ?
Wij hebben ook geen bank meer om dat te doen.
Met het motto " slapen doe je maar in bed" hebben we twee loungebanken gekocht ooit.
Leuk speelgoed hequote:
oooooohquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie heeft het over slapen op de bank?Ik lag gewoon op bed hoor
Ben er niet af gekomen vandaag tot nu
Echt niet....wel lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
ooooooh![]()
![]()
alsof je daar van opknapt en helder wordt !
have fun jullie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Splurgen met Memo![]()
fotoverslag volgt
De vier windstreken verloor van Isa's in de voorronde, voor wie Herrie XXL gevolgd heeftquote:Slechts een half jaar na de hulp van Herman den Blijker moet eetcafé De Vier Windstreken in Elst bij Arnhem de deuren sluiten. Het horecabedrijf zegt slachtoffer te zijn geworden van de economische tegenwind.
Op een brief op de deur laten de eigenaren weten: We zijn genoodzaakt om per direct onze bedrijfsactiviteiten te beëindigen, meldt De Gelderlander.
Eetcafé De Vier Windstreken riep eerder dit jaar de hulp in van Herman den Blijker. In het programma Herrie XXL probeerde Den Blijker het horecabedrijf weer op de rails te zetten. Nog geen half jaar later blijkt die hulp geen effect te hebben gehad.
Gelukkig bestaan er Flogging Molly DVD'squote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
best leuk hoor, Plé-bek bie Hek in de straat (20 meter verderop) maar de band die nu speelt om de acts heen is echt heel heel heel erg slecht
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er Flogging Molly DVD's
Leuk om eens geprobeerd te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
dat waren heerlijke pannenkoeken.. en de fruitsalade met limoncello-yoghurt was ook erg lekker
Dat zou mijn familie dus ook doen hè, roken in de kamer met kinderen er bij. Bij mijn ouders thuis mag dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:15 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer terug van verjaardag.
Wat een tokkiefamilie heeft die schoondochter toch. En allemaal gewoon roken in de woonkamer met (kleine) kinderen om zich heen.
Al mijn kleren stinken.
Wat ik schoondochter wel moet nageven: ze kan uitstekend Indisch koken. Heerlijke rijsttafelgerechten gegeten bij haar.
Het was net of ik 20 jaar terug in de tijd wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou mijn familie dus ook doen hè, roken in de kamer met kinderen er bij.
* borisz gaat een muurtje bouwen En Sun niet meer in de badkuip liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Seizoen 4 van Dexter eindelijk maar eens kijken
doet t nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
samenvatting in foto's:
http://s11.photobucket.com/albums/a156/Stereotomy/preuvemint/
password: dat dansje wat ik graag doe
Drakendans doet het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
samenvatting in foto's:
password: dat dansje wat ik graag doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
passwordoooooooooh, was dat het password! [/sarcasme]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder wat Memo zegt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
passwordWie heeft er steeds riverdance in zitten voerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
- Burger King - King Deal Menu, een met normale friet en de ander met Twister Fries
Das goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
bleghweggespoeld met champagne
hou opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de dingen die steer op noemde hebben totaal 42 euro gekost, echt niet normaal
Voor zo weinigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
de dingen die steer op noemde hebben totaal 42 euro gekost, echt niet normaal
Houdt het plebs buiten de deur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor zo weinigDie tendens zie je bij Haarlem Culinair ook hoor... en dan durven ze nog entree te betalen ook, het wordt steeds minder leuk.
ja en zonder de burger king dan nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor zo weinigDie tendens zie je bij Haarlem Culinair ook hoor... en dan durven ze nog entree te betalen ook, het wordt steeds minder leuk.
Die vijf euro kreeg je weer als korting bij de deelnemende restaurantsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
PVV en PVDAquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
Maastricht: het bolwerk van het CDA en de PVV, dus klachten daar deponeren.
mooie kimono. jammer dat ik dat niet aan kan trekken want dan ben ik al helemaal een Chinees. mooi taartje ook trouwens!quote:
en wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooie kimono. jammer dat ik dat niet aan kan trekken want dan ben ik al helemaal een Chinees. mooi taartje ook trouwens!
Ja dat is rot. Heb het ook wel eens gehad, dan vergeet ik het gewoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:34 schreef z80 het volgende:
het nadeel van je dekbed buiten hangen, en de matras op zijn kant zetten om een keer lekker te luchten.
als je naar bed wil, moet je eerst nog je bed op maken.
Bekeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
password: bosvruchtenijs
Deze kimono was ook Chinees, ze heeft ook nog een Japanse, zei ze.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
mooie kimono. jammer dat ik dat niet aan kan trekken want dan ben ik al helemaal een Chinees. mooi taartje ook trouwens!
Bij het Schulten Hues gegeten, kritiek schrijf ik morgen welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Genoten van het Chellofestival in Zutphen, vanavond nog een hapje uit eten, verslag daarvan volgt in het waar heb jij gegeten topic
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij het Schulten Hues gegeten, kritiek schrijf ik morgen wel
![]()
Wijntejes wazen lekkugh
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
password: bosvruchtenijs
mooi, eindelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Gegeten:
- Oesters met champagne
- Soepproeverij: wijnsoep, knoflooksoep
, kreeftensoep
- Verbrande saté
- Stokjesproeverij: iets vleesachtigs, zalmrol, sellerie met turksfruit achtig iets, tempuragarnaal ding, paté ding
- Garnalenkroket + half maatje
- Burger King - King Deal Menu, een met normale friet en de ander met Twister Fries
Ben benieuwd. Ze gaan binnenkort een tweede tent openen, las ik:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij het Schulten Hues gegeten, kritiek schrijf ik morgen wel
![]()
Wijntejes wazen lekkugh
Ik zou gewoon niet gaan. Als een soort protest-actie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen laatste dag kermis, skihut on tour is er en voor het eerst in 5 jaar sta ik daar niet op het podium. dat wordt wel wat vreemd en ik hoop niet dat ik aan iedereen uit moet leggen waarom ik niet op het podium sta. ga gewoon achteraan een feestje bouwen want de dj die ons weggestuurd heeft is er helaas morgen. misschien gooi ik even een bommetje op het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |