quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een weggegooide zaterdagmiddagik ben in slaap gedonderd en net weer wakker
Gelukkigquote:
Wie heeft het over slapen op de bank?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:26 schreef AnneX het volgende:
En mijn keuken zag er drie keer uit zoals die van Lie gister.
Teveel pruimentaart : dus 1 grote en 1 kleine schaal.
Opruimen - afwassen etc.
Teveel tiramisu met limoen, lemoncurd en limoncello: 1 grote en 1 kleine schaal.
Opruimen en schoonmaken etc
De kip en noodles soep van Kay.
Dat staat nog in de voorbereiding terwijl de mee eter wordt opgehaald.
Wat slapen ?
Wij hebben ook geen bank meer om dat te doen.
Met het motto " slapen doe je maar in bed" hebben we twee loungebanken gekocht ooit.
Leuk speelgoed hequote:
oooooohquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie heeft het over slapen op de bank?Ik lag gewoon op bed hoor
Ben er niet af gekomen vandaag tot nu
Echt niet....wel lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
ooooooh![]()
![]()
alsof je daar van opknapt en helder wordt !
have fun jullie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Splurgen met Memo![]()
fotoverslag volgt
De vier windstreken verloor van Isa's in de voorronde, voor wie Herrie XXL gevolgd heeftquote:Slechts een half jaar na de hulp van Herman den Blijker moet eetcafé De Vier Windstreken in Elst bij Arnhem de deuren sluiten. Het horecabedrijf zegt slachtoffer te zijn geworden van de economische tegenwind.
Op een brief op de deur laten de eigenaren weten: We zijn genoodzaakt om per direct onze bedrijfsactiviteiten te beëindigen, meldt De Gelderlander.
Eetcafé De Vier Windstreken riep eerder dit jaar de hulp in van Herman den Blijker. In het programma Herrie XXL probeerde Den Blijker het horecabedrijf weer op de rails te zetten. Nog geen half jaar later blijkt die hulp geen effect te hebben gehad.
Gelukkig bestaan er Flogging Molly DVD'squote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
best leuk hoor, Plé-bek bie Hek in de straat (20 meter verderop) maar de band die nu speelt om de acts heen is echt heel heel heel erg slecht
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er Flogging Molly DVD's
Leuk om eens geprobeerd te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
dat waren heerlijke pannenkoeken.. en de fruitsalade met limoncello-yoghurt was ook erg lekker
Dat zou mijn familie dus ook doen hè, roken in de kamer met kinderen er bij. Bij mijn ouders thuis mag dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:15 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer terug van verjaardag.
Wat een tokkiefamilie heeft die schoondochter toch. En allemaal gewoon roken in de woonkamer met (kleine) kinderen om zich heen.
Al mijn kleren stinken.
Wat ik schoondochter wel moet nageven: ze kan uitstekend Indisch koken. Heerlijke rijsttafelgerechten gegeten bij haar.
Het was net of ik 20 jaar terug in de tijd wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou mijn familie dus ook doen hè, roken in de kamer met kinderen er bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |