ik wilde net nog op de foto reageren, zo'n mooie foto! Maar duimen lijkt mij nu meer op zijn plek dus...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef McLaura het volgende:
MJ is gebeld om NU naar het ziekenhuis te komen.... duimen dus!
Zo rot dat MisterJones er nu niet is....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:13 schreef MamaPurk het volgende:
Ik ga duimen draaien voor MJ en LJ. Er liep helemaal een rilling over mijn rug toen ik het berichtje van mc laura las...
Oh nee, hè. Jemig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef McLaura het volgende:
MJ is gebeld om NU naar het ziekenhuis te komen.... duimen dus!
MisterJ wordt nu van zijn werk gehaald om ook naar het ziekenhuis te gaan.quote:Loïs krijgt zo nog een röntgenfoto, ze heeft hart problemen, voetjes en handjes blauw, ze denken aan een aorta probleem, een vernauwing. ☹
He bah, dit is niet wat ik hoopte te lezen..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
MisterJ wordt nu van zijn werk gehaald om ook naar het ziekenhuis te gaan.
quote:LJ reageert nog niet goed op de medicatie, gister en de dagen er voor was ze zo sterk, en nu is ze heel zwak
Straks gesprek over hoe ze haar verder willen behandelen.
Ohja! Sorryquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:01 schreef mrien het volgende:
Ik duim weer voor jullie
@oognip op fok! gebruikt missjones de initialen van LJ ipv haar echte naam
quote:Gaat niet goed met ons meisje, ze reageert totaal niet op de medicijnen, dus ze moet geopereerd worden waar ze liever mee wilden wachten,
quote:Tot ze wat sterker was. Maar nu afwachten is te gevaarlijk.
quote:Ze gaan het vernauwde deel Vd aorta verwijderen. Een ' coarctectomie ' heet het. breekt mn hart om mn meisje zo te zien.
+1!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef Poppedein het volgende:
kom op kom op lief stoer meisjeje bent zo'n dapper ding en iedereen duimt zó hard voor je... Gelukkig heb je t allerliefste beschermengeltje wat je maar hebben kunt!
Miss Jones en lief, mijn duimen draaien blauw voor jullie!
* simmu pakt de hand van maffemuts en steekt haar hand uit naar de volgendequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:58 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts steekt haar hand uit en pakt de hand van de volgende
Mj,Mrj, en LJ zet m op! *duimendraait*
* DJMO pakt simmu's hand vast en reikt haar hand uit naar de volgendequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:03 schreef simmu het volgende:
[..]
* simmu pakt de hand van maffemuts en steekt haar hand uit naar de volgende
hou vol jullie!
quote:Operatie is goed gegaan. Nu hopen dat ze goed herstelt. Trots op mn meissie waar we goed in de stress door zitten !
1 2 3 | <?php BJ pakt de hand van McLaura, en reikt naar de volgende ?> |
quote:LJ heeft een slechte nacht gehad, en is erg zwak. Hopen dus dat ze snel aansterkt. Sorry maar heb geen tijd en de energie om alle berichten te beantwoorden. Bedankt voor alle lieve berichtjes en steun ♥
Ik denk dat we dat met dat instructiegesprek gaan horen. Wat ik zelf heb gelezen kan het een allergische reactie zijn op iets (bijv. op wat ik eet of drink), maar kan het ook getriggerd worden door stress of vermoeidheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef ferrari_rood het volgende:
TT wat sneu voor Larissa. En als de zalf helpt wat kunnen jullie dan nog doen om het niet terug te laten komen?
Ik vind dat het er aan ligt welke kinderwagen je hebt, hoe de vering is, hoe stevig je kindje in zijn rug en nekspieren is, enzenz.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoop dat ze snel aansterkt..
Vraagje tussendoor, vanaf welke leeftijd kan een baby in de wandelwageninzet? Bartje is nog niet echt uit de kinderwagenbak gegroeid, maar is er geen fan meer van...
quote:Ons meisje is heel langzaam iets sterker aan t worden, onze kleine vechter. Ik duik nu mn bed in, want afgelopen dagen HEEL weinig geslapen.
Nog niet gelukt met alle tandjes, wel een foto van gisteren, precies 8 maandenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef Pvoesss het volgende:
V heeft 4 en dat staat zo leuk bij hempics van Jelle!!!
Hij is vandaag voor het eerst nee geweest op de fiets. Hij had echt mega veel plezier
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef mrien het volgende:
[..]
Nog niet gelukt met alle tandjes, wel een foto van gisteren, precies 8 maanden
[ afbeelding ]
Jij denkt dus dat een baby te voeg langdurig (half) rechtop zetten niet goed is? Wat vind jij dan bijvoorbeeld van zo'n hulpmiddel als de Bumbo? (zo'n rechtopzitstoeltje voor baby's vanaf 4 maanden).quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben van mening dat zo lang mogelijk platliggen echt het allerbeste is, zowel in de wipper, als in de box, kinderwagen ed...
Ik heb een kinderwagen met niet zo'n grote bak (Urban Jungle) Lientje blijft daarin liggen totdat het echt niet meer gaat. Dat zal wel over ongeveer een 6-max8 weken zijn, gok ik zo.
Gelukkig is het dan al wat kouder en kan de wandelwageninzet echt helemaal tot een liggend plat vlak worden gemaakt, dikke voetenzak erin en mevr lig er dan nog heerlijk in.
Pas vanaf een maand of 6 zou ik haar half liggend vervoeren en vanaf een maand of 8 rechtop.
Vroeger lagen kindjes tot 8/9 maand plat in de kinderwagen, dat is tegenwoordig een beetje anders, zoals zoveel...
Zo een stoeltje is niet ontwikkeld om uren achter elkaar in te zitten net als een maxi cosi. Maar 10 minuutjes op een dag in de bumbo zal geen kwaad kunnen lijkt mij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat een baby te voeg langdurig (half) rechtop zetten niet goed is? Wat vind jij dan bijvoorbeeld van zo'n hulpmiddel als de Bumbo? (zo'n rechtopzitstoeltje voor baby's vanaf 4 maanden).
hahahaha +1quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben ook van mening dat langdurig platliggen het beste is. vooral als je 27 jaar bent en om 7 uur je bed uit moet
Ik ben daar echt geen voorstander van, op schoot een beetje overeind tegen je aan hangen prima. Maar als babylijfjes met 4 maand geschikt waren om te zitten, dan zouden ze dat dan ook al wel zelf kunnen, denk ik dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat een baby te voeg langdurig (half) rechtop zetten niet goed is? Wat vind jij dan bijvoorbeeld van zo'n hulpmiddel als de Bumbo? (zo'n rechtopzitstoeltje voor baby's vanaf 4 maanden).
maar met rapley begin je toch pas vanaf 6 mnd, dan zijn er al een flink aantal kindjes die zelf kunnen zitten..quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben daar echt geen voorstander van, op schoot een beetje overeind tegen je aan hangen prima. Maar als babylijfjes met 4 maand geschikt waren om te zitten, dan zouden ze dat dan ook al wel zelf kunnen, denk ik dan.
Ik vind laten liggen, totdat ze zelf gaan kruipen en gaan zitten. Geen bumbo, loopwagentjes, springveren e.d. Met uitzondering van 5/10 minuten kinderstoel per dag met Rapley, want dat is niet verantwoord half liggend.
De mijne wil in de box en wipper liggen, op schoot ligt ze heel vaak haar buikspieren aan te spannen en wil ze bijna altijd overeind, vanaf week 2 doet ze dat al. Van mij hoeft het niet zo rap, maar ik gok dat zij er anders over denkt, tis een pittig ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar lag ze heerlijk in.*poef* nu is het weg
Ja daar heb je ook weer gelijk in, maar ik daag haar wel veel uit hoor en ze ging vandaag zomaar een paar keer vanuit zit zelf naar de buiklig omdat ze zich dan kan verplaatsenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens MP. Alleen dat altijd rechtop neerzetten. Daar had Trui volgens mij ervaring mee met haar oudste. Die werd altijd neergezet en daar werd hij heel lui van. Met gevolg dat hij dat na weet ik hoe lang nog steeds niet zelf kon. Ik zou er toch mee uitkijken![]()
MignonnePffffff hartverzakking en gelijk weer 10 jaar ouder
Die van mij haalt het daar niet in hoor. Ze krijgt eten in de bumbo. Dat duurt makkelijk 20 min per keer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Juud79 het volgende:
Met uitzondering van 5/10 minuten kinderstoel per dag met Rapley,
Waar heb je ze gekocht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:35 schreef Troeta het volgende:
oh. lees het nu pas, dat is zeker schrikken mignonne, maar gelukkig goed afgelopen!
Succe smet de 2e prikjes ferrari! Ik heb nog een dicht flesje tujababy, dus als iemand hem wil kan ik hem wel opsturen.
Wilde het voor de 11 maanden prikjes gebruiken, maar die kreeg hij ineens vorige maand al.
ligt eraan wat de verzendkosten zijn. Maar als het door de brievenbus past dan graagquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:01 schreef Troeta het volgende:
Ik had het toen gratis aangevraagd. Wil je hem hebben?
Is dat ook 's nachts zo of alleen overdag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah heeft vanmorgen gewoon ruim twee uur achter elkaar geslapen.. Normaal det ze twee of drie slaapjes van max drie kwartier. Vanmiddag ook weer ruim een uur geslapen en toen wilde ik weg dus haar wakker gemaakt.
Maar ben vooral vanmorgen regelmatig gaan kijken of ze het nog deed, het was zo stil!
wow, dat klinkt als een aangenaam ritme!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie had dat ook Aventura, in de nacht veel slapen, om dat overdag niet te doen. Tot ze een maand of 4 was. Toen besloot ze dat ze overdag ook wel lekker kon slapen. Nu slaapt ze beide goed. Vanmorgen om 10.10 schrokken N en ik wakker. Sofie lag al wel te kletsen in haar bedje, maar vond alles nog best.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:00 schreef Aventura het volgende:
Wij vinden het ook heerlijk om het kleintje nog even tussen ons in te nemen in bed 's morgens. Lekker knuffelen
Leyla is heel anders dan Jenny, die deed dat nooit.. Als Leyla wakker is dan trekt ze de haartjes uit mn hoofd... Net zo lang tot ik reageer..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie vind het heerlijk om bij ons te liggen, maar gaat dan echt niet slapen. Orentrekken, neus prikken, ogen voelen. Alles is leuker dan slapen.
Ik vind een babygym wel ideaal! Ze kan nog niet echt zelf een rammelaar pakken, behalve als je hem aangeeft, maar de Nijntje Babygym was ook al 3 weken lang een enorm succes. Wel goed kijken dat de speelgoedjes een beetje laag hangen, anders kunnen ze er nog niet bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Aventura het volgende:
Haha Juud, wat een draak. Zoonlief heeft van kraambezoek een plastic gitaar gekregen met knopjes en lichtjes en geluidjes. Hij is er helemaal door gebiologeerd. De kater trouwens ook.
Ik ben nog op zoek naar een mobile of babygymachtig iets, misschien is die v-tech dan voor ons ook wel iets, al wilde ik ook nooit plastic zooi.
quote:Het gaat steeds iets beter met LJ onze sterke dame ♥ ben alleen zelf ziek aan het worden volgens mij☹ ff kijken hoe ik me morgen voel 1/2
Als ik echt ziek word\ben mag ik niet naar ons meisje toe ☹
Die maat past ventje ook niet meer, al zijn sommige maten 62 nog wel iets te groot. Heb al veel kleertjes weg moeten leggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef danic het volgende:
F_r mooie stats hoor, dan doet het goed!
Cynthiaa, nu al? Eva pas met haar 16 weken nog steeds de 50/56 van de hema. Hoewel we nu ook de 62/68 gaan gebruiken, maar dat is nog sporadisch. Het gaat niet lang meer duren voordat we over moeten naar een maat groter, maar dan heeft ze er ook veel gebruik van gemaakt.
En zo groot is ze helemaal nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Sugarsnap, ik zag net foto's van Eline in het fototopic. Wat een droppie is ze, zeg! Ik ben heel benieuwd naar haar groeicurve, heb je die? Ze ziet er véél groter uit dan Lena!
iddquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
Da's het voordeel van een ouder kind hebben: gratis, non-stop vermaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |