MJ, een goede nacht, fijn!
Mignonne, oe, dat is schrikken. Voor jullie allemaal lijkt me.
Over zitten en stoelen: een bumbo is wel iets heel anders dan de gemiddelde kinderstoel of op de fiets. Wij hebben destijds bij Driekus overleg gehad met de fysio over de bumbo. Die vond het een prima ding, gebruikte het in de praktijk ook. Je moet ze er geen uren in zetten, maar dat is wat anders. Wij gebruikten em om te eten en dat gaan we nu ook weer doen.
Kinderstoel hebben we van de ikea, daar kon die van ons vrij snel in omdat ie smal is. Kinderzitje op de fiets kwam nog later, vanwege al het gehobbel. En een wippertje hebben we niet, we hebben een zitzak en dan is het meer liggen dan zitten.
Tienus had gisteren duidelijk last van lucht. Ik had em vast en voelde al een paar keer een beetje lucht loskomen dus ik klop op zijn rug en er komt me een boer uit

Daarna kreeg ik meteen een glimlach, dus het zal wel enorm vervelend geweest zijn. Vannacht kwam ie ook nog vanwege buikkramp. Zo zielig, het zit echt dwars. Vrijdag weer fysio en maandag weer osteopaat, voorkeur is niet weg, maar wel minder. Ben benieuwd of de osteopaat nog wat kan vinden.