abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101355868
Mignonne wat een schrik! Gelukkig kunnen de kleintjes wel wat hebben. J. is wel eens op Sarah haar been gaan staan, kwam het meteen zeggen, maar Sarah verblikte of verbloosde er niet van..

Sarah heeft ook veel rechtop gezeten van begin af aan. En ik ben helemaal pro wandelwagenbak als het om wandelen gaat, maar bij Sarah was dat standaard krijsen tot ze paars werd, dus die nam ik ook regelmatig mee in de MC :X Ik weet wat de adviezen zijn, maar als ik moet kiezen tussen ene tevrede meisje of een krijsend meisje dat dood ongelukkig is dan weet ik het wel hoor. En mijn meisje gaat niet zelf zitten maar als ik haar neerzet blijft ze zo een half uur zitten, als ik haar tegenwoordig neerleg gaat ze helemaal gestrekt onder luid protest, dus zitten it is :) Zij word er gelukkig van dus ik ook.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101356039
wat een schrik mignonne!!
*poef* nu is het weg
pi_101356073
Ik ben het helemaal met je eens MP. Alleen dat altijd rechtop neerzetten. Daar had Trui volgens mij ervaring mee met haar oudste. Die werd altijd neergezet en daar werd hij heel lui van. Met gevolg dat hij dat na weet ik hoe lang nog steeds niet zelf kon. Ik zou er toch mee uitkijken :Y

Mignonne :o Pffffff hartverzakking en gelijk weer 10 jaar ouder :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101357034
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens MP. Alleen dat altijd rechtop neerzetten. Daar had Trui volgens mij ervaring mee met haar oudste. Die werd altijd neergezet en daar werd hij heel lui van. Met gevolg dat hij dat na weet ik hoe lang nog steeds niet zelf kon. Ik zou er toch mee uitkijken :Y

Mignonne :o Pffffff hartverzakking en gelijk weer 10 jaar ouder :*
Ja daar heb je ook weer gelijk in, maar ik daag haar wel veel uit hoor en ze ging vandaag zomaar een paar keer vanuit zit zelf naar de buiklig omdat ze zich dan kan verplaatsen ;) dit eindigd dan wel in krijsen dus ik probeer haar nu dan zelf weer in de zitstand te laten komen door speeltjes voor haar te houden en door haar bewegingen hierin te begeleiden, maar ze redt het nog net niet, maar goed het gaat snel genoeg dus voor ik weet kan ze het en Sarah is niet het typetje lui, ik denk dat dat ook nog een stukje aard van het beestje is ;) maar wel goed punt om alert op te zijn en me bewust van te zijn :)

Er staan trouwens mooie foto's van oa een zittende Sarah in het fototopic :D
pi_101360499
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Juud79 het volgende:
Met uitzondering van 5/10 minuten kinderstoel per dag met Rapley,
Die van mij haalt het daar niet in hoor. Ze krijgt eten in de bumbo. Dat duurt makkelijk 20 min per keer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 07:39:42 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101360750
Hier geen bumbo, wel een kinderstoel met een hoop steun, waar hij al een hele tijd prima in zit, en ook in een stokke zonder verkleiner zit hij uitstekend, in de wandelwagen gaat hij zelf graag rechtop zitten als hij de halve ligstand zat is, en toen ik hem gisteren op een bank neerzette bleef hij zowaar zitten, terwijl hij meestal binnen een paar seconden plat gaat.

Hij gaat dus ook nog niet zelf zitten, maar de oudste bleef ook pas los zitten toen hij zelf ging zitten (met 9 mnd en 3 wkn) dus het zal allemaal wel goedkomen.

Fietsen vindt hij geweldig trouwens, en ook in een winkelkarretje zit hij vrij stabiel.
Het probleem lijkt dus vooral te zijn dat hij z'n onderbenen kwijt moet kunnen als hij zit.

Overigens vind ik een wandelwagen niet helemaal te vergelijken met een bumbo of kinderstoel; tenzij je alleen maar over superstrak asfalt rijdt waar zelfs geen kiezelsteentje te vinden is, want met al dat gehobbel heeft dat nekje beduidend meer te verduren dan in een kinderstoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 30-08-2011 10:56:35 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101361809
Ow wat schrikken Mignonne!
pi_101362025
foutje..
Je moet niet dronken dat ik denken ben !
pi_101362078
Wat een lieve berichtjes allemaal O+
Ons meisje heeft een goede nacht gehad gelukkig.
Het was allemaal zo eng, en naar om mee te maken.
Zo klein en dan zo'n operatie maakte me zo bang.
Maar gelukkig is ze een sterk meisje O+

Bedankt voor alle lieve berichtjes :*
pi_101362125
Wat fijn Miss Jones :)
Wat een kanjertje dat meidje ook he! :Y
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_101362159
wat fijn miss jones. <3
ik duim voor verdere goeie dagen en nachten!
:)
pi_101362225
MJ wat fijn!
Jullie kleine dappere vechtertje, nu hopen op vele goeie dagen en nachten :*
pi_101362266
Wat ontzettend goed MJ! Hier word er nog steeds geduimd!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:45:32 #239
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101363493
Ah bericht van Miss Jones. Fijn dat ze een goede nacht heeft gemaakt (jij ook?).
:* voor je vechtertje.
pi_101363569
Fijn dat ze een goede nacht heeft gehad MJ
Go sofie go
Mignonne dat is idd behoorlijk schrikken.

Ean huilt al heel erg lang met echte tranen. Maar volgens mij is dat ook echt een dramaqueen want ze strekt zich dan zo uit dat ze zo ongeveer tegen mij aanstaat en slaat mij dan ook nog.
pi_101363688
Cas kan ook ontzettend goed dramaking spelen ;) Dan is hij zo moe, huilen! Hoop dat het nog over gaat.....
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:58:25 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101363763
MJ, fijn dat ze een goede nacht heeft gehad :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101363819
Wat fijn dat ze een goede nacht gehad heeft MJ :* Hebben jullie ook een beetje kunnen slapen?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_101363894
fijn dat de nacht goed is gegaan! MJ
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:01:13 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101365294
gelukkig en fijn om te lezen dat jullie meisje een goede nacht gehad heeft ^O^
Ga ze door!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:25:37 #246
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_101365967
MJ: fijn dat je meisje het goed doet!
pi_101366030
ean krijgt morgen d'r 2e inentingen en ik moet even naar mijn toekomstige werk. Ik ga wel proberen op tijd thuis te zijn. We zijn wel weer begonnen met tujababy geen idee of het helpt maar kwaad kan het niet denk ik dan maar.
Ik kan ze alleen nergens meer in de winkel vinden.
pi_101366066
MJ, een goede nacht, fijn!

Mignonne, oe, dat is schrikken. Voor jullie allemaal lijkt me.

Over zitten en stoelen: een bumbo is wel iets heel anders dan de gemiddelde kinderstoel of op de fiets. Wij hebben destijds bij Driekus overleg gehad met de fysio over de bumbo. Die vond het een prima ding, gebruikte het in de praktijk ook. Je moet ze er geen uren in zetten, maar dat is wat anders. Wij gebruikten em om te eten en dat gaan we nu ook weer doen.
Kinderstoel hebben we van de ikea, daar kon die van ons vrij snel in omdat ie smal is. Kinderzitje op de fiets kwam nog later, vanwege al het gehobbel. En een wippertje hebben we niet, we hebben een zitzak en dan is het meer liggen dan zitten.

Tienus had gisteren duidelijk last van lucht. Ik had em vast en voelde al een paar keer een beetje lucht loskomen dus ik klop op zijn rug en er komt me een boer uit :X Daarna kreeg ik meteen een glimlach, dus het zal wel enorm vervelend geweest zijn. Vannacht kwam ie ook nog vanwege buikkramp. Zo zielig, het zit echt dwars. Vrijdag weer fysio en maandag weer osteopaat, voorkeur is niet weg, maar wel minder. Ben benieuwd of de osteopaat nog wat kan vinden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101366255
oh. lees het nu pas, dat is zeker schrikken mignonne, maar gelukkig goed afgelopen!

Succe smet de 2e prikjes ferrari! Ik heb nog een dicht flesje tujababy, dus als iemand hem wil kan ik hem wel opsturen.
Wilde het voor de 11 maanden prikjes gebruiken, maar die kreeg hij ineens vorige maand al.
pi_101367063
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:35 schreef Troeta het volgende:
oh. lees het nu pas, dat is zeker schrikken mignonne, maar gelukkig goed afgelopen!

Succe smet de 2e prikjes ferrari! Ik heb nog een dicht flesje tujababy, dus als iemand hem wil kan ik hem wel opsturen.
Wilde het voor de 11 maanden prikjes gebruiken, maar die kreeg hij ineens vorige maand al.
Waar heb je ze gekocht?
Ik heb de onze uitgeleend aan mijn zus en een vriendin dus is al een heel eind leeg. En ik kan ze nergens meer vinden
pi_101368893
Ik had het toen gratis aangevraagd. Wil je hem hebben?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:05:15 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101369023
helluw ;)

wauw Sofie dat doe je goed meid!! wat zal mama trots op je zijn! :D

Mignonne; oe kan me voorstellen dat je even flink bent geschrokken, klinkt als een actie die we hier ook nog wel een keer gaan meemaken...Evie is helaas niet altijd even handig. liene heeft de eerste ellebogen ook al mogen voelen jammer genoeg...

MJ; wat ontzettend fijn dat LJ het goed doet! ik hoop dat ze zo dapper blijft strijden! Ik blijf duimen hoor voor jullie kleine mooie meis...

Zo, hier is het nog ff flink zoeken naar een ritme. Sommige dagen gaan super, maar er zijn soms van die momenten op een dag.. pfffff... gister zo rond 19:00 uur was het hier ook feest.. Liene wilde continu aan de borst; bij wegleggen direct weer huilen. (uhh dat duurde van 17 tot 21 uur ongeveer.) En Evie was in de moppermodus, en maakte een enorm drama van het badderen.. (wat ze anders altijd heerlijk vindt...). Pffffff, ik lag dan ook om 21 uur plat... doodmoe.
Maar vandaag gaat het dan weer (tot dusver) makkelijk, Evie is prima te pas, Liene drinkt goed, en slaapt tevreden. net beide dames naar bed gebracht en het is stil...
(en mama gaat zo ook nog maar een dutje doen.. ).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:40:33 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101370229
Nomen est omen...
Soneal deelt zijn naam met de beschermheilige van brandweermannen en schoorsteenvegers (en de jongste van Freecell ;) ) en dat zullen we weten ook, ik kan hem iedere keer bij de open haard weghalen, zwarte vingertjes enzo :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101370581
Die van mij lijkt gelukkig niet op zijn naam. Dan was hier altijd oorlog, of een grote strijd :+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:50:46 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101370695
Nee idd, in sommige gevallen liever niet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101370846
Maar zijn zus geeft balans, haar betekenis is hemels / goddelijk :D
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:59:27 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101370988
Een van de twee is een keurige score ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101377109
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:01 schreef Troeta het volgende:
Ik had het toen gratis aangevraagd. Wil je hem hebben?
ligt eraan wat de verzendkosten zijn. Maar als het door de brievenbus past dan graag
pi_101390682
Sarah heeft vanmorgen gewoon ruim twee uur achter elkaar geslapen.. Normaal det ze twee of drie slaapjes van max drie kwartier. Vanmiddag ook weer ruim een uur geslapen en toen wilde ik weg dus haar wakker gemaakt.
Maar ben vooral vanmorgen regelmatig gaan kijken of ze het nog deed, het was zo stil!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:40:48 #260
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101391739
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah heeft vanmorgen gewoon ruim twee uur achter elkaar geslapen.. Normaal det ze twee of drie slaapjes van max drie kwartier. Vanmiddag ook weer ruim een uur geslapen en toen wilde ik weg dus haar wakker gemaakt.
Maar ben vooral vanmorgen regelmatig gaan kijken of ze het nog deed, het was zo stil!
Is dat ook 's nachts zo of alleen overdag?

Hier heeft ventje van middernacht tot half tien doorgeslapen. Hij slaapt sinds drie weken sws tot zeker 7 uur. De 'keerzijde' is dat hij overdag weinig slaapt, en 's morgens en 's avonds een paar uur clustert. Vandaag was het zelfs zo dat hij bijna permanent aan de borst lag. Ik heb kunnen douchen, lunchen en veel meer niet. Manlief heeft gekookt en ik heb al voedend zelf gegeten. Ik zou het eigenlijk niet eens zo erg vinden als hij bijvoorbeeld om een uur of 5 een keer extra kwam, als dat betekent dat ik overdag mijn handen wat meer vrij heb.
pi_101394339
Alleen overdag! Gelukkig, komt een beetje door de reflux heb ik me laten vertellen.

's Nachts slaapt ze over het algemeen gewoon door, behalve de afgelopen twee nachten maar we vermoeden dat dat door kou kwam dus nu ligt ze onder een lakentje en een dekentje en ik de slaapzak, werkt dit niet dan ga ik een dikkere slaapzak met mouwtjes van zolder trekken :)

Pffff heftig dagje zo Aventura.. Regeldag misschien (dat hoor ik de bv dames hier regelmatig roepen ;)) ik ben er niet zo n thuis aangezien Sarah flesvoeding krijgt :)
pi_101395561
Sofie had dat ook Aventura, in de nacht veel slapen, om dat overdag niet te doen. Tot ze een maand of 4 was. Toen besloot ze dat ze overdag ook wel lekker kon slapen. Nu slaapt ze beide goed. Vanmorgen om 10.10 schrokken N en ik wakker. Sofie lag al wel te kletsen in haar bedje, maar vond alles nog best.
*poef* nu is het weg
  woensdag 31 augustus 2011 @ 07:27:12 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101399931
Soneal slaapt pas sinds hij een maand of 8 is overdag ook een paar uur achterelkaar in z'n bed.
Voorheen deed hij dat eigenlijk niet, maar sliep hij na een voeding regelmatig een uur in m'n armen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 31 augustus 2011 @ 07:41:43 #264
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101399984
Kleintje werd nu om 7 uur wakker, beetje zachtjes brabbelen. Meteen gepakt en ben nu lekker aan het voeden. Ik ben benieuwd wat deze dag gaat brengen!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 07:42:36 #265
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101399991
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie had dat ook Aventura, in de nacht veel slapen, om dat overdag niet te doen. Tot ze een maand of 4 was. Toen besloot ze dat ze overdag ook wel lekker kon slapen. Nu slaapt ze beide goed. Vanmorgen om 10.10 schrokken N en ik wakker. Sofie lag al wel te kletsen in haar bedje, maar vond alles nog best.
wow, dat klinkt als een aangenaam ritme!
pi_101400121
Ik mocht er vanmorgen om half 6 al uit voor een voeding... Gelukkig heb ik daarna nog even kunnen slapen..

Bartje gaat vanmorgen voor het eerst naar de gastouder, om te wennen, volgende week gaat hij echt heen... Ik vind het toch wel spannend merk ik..
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:10:20 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101400149
Spannend! Veel succes. Ik ga t kdv ook eens bellen. In oktober gaat hij al en ik heb nog niets gehoord.
pi_101400561
Sarah was al om 3 uur wakker en dan ook klaarwakker! Ik kreeg haar niet meer in slaap, papa heeft het opgelost zo lief! Half flesje gegeven en toen ging ze weer.. 6 uur weer wakker toen lekker bij mij geslapen tot half 8, over dit soort nachten klaag ik niet hoor, ja die 3 uur mag ze overslaan maar verder zijn dit goede nachten :)

l'tiekje gastouder spannend!!

En KJ wat een bizar goede nacht!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:00:32 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101400680
Wij vinden het ook heerlijk om het kleintje nog even tussen ons in te nemen in bed 's morgens. Lekker knuffelen O+
pi_101400963
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:00 schreef Aventura het volgende:
Wij vinden het ook heerlijk om het kleintje nog even tussen ons in te nemen in bed 's morgens. Lekker knuffelen O+
O+ O+
Alleen ploft er bij ons dan ook regelmatig ons grootje bij tussen en die is soms een beetje lomp, maar ja das de leeftijd, maar het is zo knus, ik vind dat echt de genieten momentjes O+
pi_101401043
Sofie vind het heerlijk om bij ons te liggen, maar gaat dan echt niet slapen. Orentrekken, neus prikken, ogen voelen. Alles is leuker dan slapen.
*poef* nu is het weg
pi_101401545
Anne gaat dan over ons heen klimmen om de spullen op het nachtkastje te pakken te krijgen, kleine ekster O+

Gisteren had ze de hele dag dunne, zuur ruikende luiers. Ben benieuwd of het tweede tandje er nu echt aankomt. Ze zit nu precies 3 maanden op één tandje :')
pi_101401565
onze Evan heeft weer een goede avond+nacht doorgeslapen. Hij was vanochtend zelfs blij na het douchen bij het aankleden :)
pi_101401664
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie vind het heerlijk om bij ons te liggen, maar gaat dan echt niet slapen. Orentrekken, neus prikken, ogen voelen. Alles is leuker dan slapen.
Leyla is heel anders dan Jenny, die deed dat nooit.. Als Leyla wakker is dan trekt ze de haartjes uit mn hoofd... Net zo lang tot ik reageer.. :')

Oh tegenwoordig slaapt Jen wel in een apart bedje. Leyla slaapt nog standaard bij mij in bed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:17:15 #275
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101402162
Ons ventje wil ook niet slapen als hij in onze kamer is. Ben best blij met de keuze om hem al snel in zijn eigen kamer te leggen, het lijkt voor hemzelf goed te werken en wij vinden het ook wel prettig. Overdag ligt of hangt hij vaak in/aan mij of zijn papa, zijn wipper of de kinderwagen en is hij veelal wakker en lekker alert. Door de goede nachten zijn we lekker fit en energiek en dat komt ons jochie ook weer ten goede. Na een dag vol voeden, spelen, knuffelen en ook weleens huilen vind ik het prettig dat ik hem dan weg kan leggen. Weg betekent overigens 1 kamer verder, mijn hoofd ligt hemelsbreed 3 meter van zijn koppie en met de deur open kijk ik hem in de oogjes :)
pi_101402534
Hier 3 dagen gehad precies zoals Aventura. Maar volgens mij krijgt ze ineens reflux, kan dat, zo uit het niets? Constant herkauwen en huilen, verwerken, spugen, kreunen, zuur ruiken..
Gelukkig prima nachten maar gisteren heb ik jankend mn moeder opgebeld 'ik weeeet het niet meeeheeeeeer'

Morgen afspraak bij de dok, ben benieuwd.
Ze slaapt nu ZELF voor het eerst sinds dagen. Wilde alleen op mij slapen en zodra ik haar neerlegde waren die ogen in een seconde weer wagenwijd open. Truttebel :D

Ik ben net ondergepoept. Was Elise aan het verschonen, ze lag bloot en nieste. En tegelijk kwam er een straal poep uit hahaha. Ik heb zo gelachen..
Normaal zie ik het wel aankomen, ze perst niet heel onopvallend, zeg maar. Maar this caught me by surprise :D

Zo de klossen van het bed wegbrengen, mijn meisje is 6 weken oud en de kraamtijd is echt, echt voorbij!

MissJones, fijn om te lezen dat LJ vooruit gaat. Ik leef echt met je mee, wat jullie allemaal voor je kiezen krijgen zeg..
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:45:48 #277
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101404168
Jeetje Sannne, 6 weken alweer....het gaat snel he? ;)

Ons mupke ligt eigenlijk nog alle nachten tussen onze hoofdkussens in, de co-sleeper staat er wel, maar ze ligt er maar weinig in. Soms het eerste deel vd nacht, we vinden het gewoon veels te fijn en knus, met haar bij ons in bed. Het bed is groot genoeg en we slapen prima....
Wel leg ik haar 's avonds op bed, sinds een week of 2/3, zo rond 19.30/20.00 uur en dan tot de laatste voeding (die geef ik dan in ons bed).
Zo leert ze ook om op haar eigen kamer te slapen, dat vind ik wel zo prettig, dat we daar geen drama over krijgen als ze er wel eens gaat slapen, ook overdag leg ik haar daar in bedje, als we thuis zijn.

Vanochtend om 06.50 gevoed en ik hoor nu geluid uit de box komen. :) Ze heeft van 09.00 tot nu geslapen, hoe bedoel je voorbeeldig kind.... :)
En ze kan sinds gisteren gillen en met volume kletsen en schreeuwen, te grappig gewoon om dat verbaasde hoofd te zien en een lol dat ze heeft... _O-
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:39:03 #278
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101405875
Wij zijn overigens van stoffen speelgoedjes, rammelaars e.d. met uitzondering van een Nijntje mobiel en Babygym.
Nu had mijn moeder voor bij haar thuis in de box een babygym gekocht van V-Tech, via MP. Niet wetende van de licht-en geluidseffecten....hysterisch.
Ze had hem even meegenomen het weekend om te laten zien, sindsdien speelt mijn dochter met gemak drie kwartier tot een uurtje in de box... :D
Hij blijft dus voorlopig maar hier wonen en moeders krijgt de Nijntje babygym. Een aanrader dus! ;)

pi_101406665
Zoe zie je maar, toch wel leuk dat moderne spul;)
pi_101406875
Da's het voordeel van een ouder kind hebben: gratis, non-stop vermaak. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:25:42 #281
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101407558
Haha Juud, wat een draak. Zoonlief heeft van kraambezoek een plastic gitaar gekregen met knopjes en lichtjes en geluidjes. Hij is er helemaal door gebiologeerd. De kater trouwens ook.

Ik ben nog op zoek naar een mobile of babygymachtig iets, misschien is die v-tech dan voor ons ook wel iets, al wilde ik ook nooit plastic zooi.
pi_101408122
ooo Juud zo herkenbaar... ik heb zelf ook een voorkeur voor mooi houten speelgoed enzo.. maar Evie is ook gek op dat Vtech spul met veel kabaal en lampjes enzo...
Hoewel het ikea-keukentje hier gelukkig ook een succes is ;)

en pffff ben moe, slechte nacht; niet zozeer door Liene, maar kon niet in slaap komen, dus sliep pas om 1 uur, en toen kwam Lientje om 3, 5 en 8 uur... pfffffffff... en Evie was vanmorgen in de draakmodus..
pi_101408379
BJ: Oej dat klinkt idd wel als een vermoeiende nacht. Hopelijk kan je vandaar even ergens bijtanken.

Isabelle gaat ook echt niet slapen hoor, die kruipt meteen over ons heen en dan mag ik oppassen dat ze niet naast het bed terecht komt :D Wel leggen we haar 's ochtends altijd even tussen ons in, maar dat liggen houdt ze dan 3 sec vol en dan zit ze haha. Verder heeft ze een soort van diaree luiers en pijn scheuten. Mijn mup krijgt 5/6? (ze laat ons niet goed kijken) in 1x boven!! Waarvan er nu 3 "door" zijn. Ze zijn iig door het tandvlees heen. Wel jammer hoor, vond die 2 tandjes onderin zo schattig staan.

En ze is bijna baby af!! Fannetje, die van jou ook!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:14:44 #284
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101409577
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Aventura het volgende:
Haha Juud, wat een draak. Zoonlief heeft van kraambezoek een plastic gitaar gekregen met knopjes en lichtjes en geluidjes. Hij is er helemaal door gebiologeerd. De kater trouwens ook.

Ik ben nog op zoek naar een mobile of babygymachtig iets, misschien is die v-tech dan voor ons ook wel iets, al wilde ik ook nooit plastic zooi.
Ik vind een babygym wel ideaal! Ze kan nog niet echt zelf een rammelaar pakken, behalve als je hem aangeeft, maar de Nijntje Babygym was ook al 3 weken lang een enorm succes. Wel goed kijken dat de speelgoedjes een beetje laag hangen, anders kunnen ze er nog niet bij. :')

@BJ, ja dus dat, houten speelgoedjes... en ik zat ook tijdens mijn zwangerschap al te loeren naar een houten babygym. :D
Bij puurspeelgoed.nl hebben ze erg mooie dingen, vooral de houten regenboog, waarmee je kan bouwen vind ik geweldig en de puzzels van hout.
Ikea keukentje vind ik ook ge-wel-dig! Leuk cadeau voor een tweede verjaardag. :)
pi_101409989
BJ nog een beetje kunnen slapen?

Hier is ean weer goed gekeurd bij cb
5100gram bij 58cm
En zo sneu die inentingen
pi_101414754
Cas bij zijn box een nijntje mobile, helemaal the bomb! Ligt op zijn chillzak in de box er naar te kijken O+
Heb wat rompers etc. te koop staan bij V&A :) Voor de mamma's met kindjes die nog in 50/56 passen...
pi_101414990
wij hebben een houten babygym bij de ikea vandaan. Het hangt wel een beetje hog, maar in de wipstoel kon ze er goed bij.
*poef* nu is het weg
pi_101417309
F_r mooie stats hoor, dan doet het goed!

Cynthiaa, nu al? Eva pas met haar 16 weken nog steeds de 50/56 van de hema. Hoewel we nu ook de 62/68 gaan gebruiken, maar dat is nog sporadisch. Het gaat niet lang meer duren voordat we over moeten naar een maat groter, maar dan heeft ze er ook veel gebruik van gemaakt.
pi_101417313
Sugarsnap, ik zag net foto's van Eline in het fototopic. Wat een droppie is ze, zeg! Ik ben heel benieuwd naar haar groeicurve, heb je die? Ze ziet er véél groter uit dan Lena!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101417348
Oh trouwens, helemaal vergeten, maar mijn vriend en ik hebben echt om geert moeten lachen toen zijn wortel werd afgepakt DJMO.
pi_101417648
Ik vind Eline ook echt een snoepie! zo lekker knuffelbaar ziet ze dr uit... heeeerlijk!

en Claudia; had ik al gezegd dat ik jou 2tal ook zo lief vind samen? *smelt* en je meisje lijkt ook echt op Ivan he? :) mooi!

FR; fijn dat jouw meisje het zo ontzettend goed doet!

Ik ben heeeeeel benieuwd hoe het net LJ is vandaag MJ? ik hoop dat alles een beetje de goede kant op blijft gaan... :*

Mijn dreumes was vanmiddag op de kinderopvang; dus ik heb gekneuterd met Liene, beetje voeden, tv kijken, knuffelen... slapen lukte niet echt; maar misschien dat ik vanavond dan eens op tijd in coma mag vallen ;)
pi_101417757
Zo, en ik ben ook weer even ind e gelegenheid om te reageren.

Ik kwam vanmiddag thuis, en hoorde Bartje al huilen bij de gastouder. Hij had krampjes gehad, en liet ook duidelijk horen dat het pijn deed.. Voor de rest was hij wel heel blij geweest daar, dus dat viel weer mee..
pi_101423639
MJ
quote:
Het gaat steeds iets beter met LJ onze sterke dame ♥ ben alleen zelf ziek aan het worden volgens mij☹ ff kijken hoe ik me morgen voel 1/2
Als ik echt ziek word\ben mag ik niet naar ons meisje toe ☹
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:49:21 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101424496
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef danic het volgende:
F_r mooie stats hoor, dan doet het goed!

Cynthiaa, nu al? Eva pas met haar 16 weken nog steeds de 50/56 van de hema. Hoewel we nu ook de 62/68 gaan gebruiken, maar dat is nog sporadisch. Het gaat niet lang meer duren voordat we over moeten naar een maat groter, maar dan heeft ze er ook veel gebruik van gemaakt.
Die maat past ventje ook niet meer, al zijn sommige maten 62 nog wel iets te groot. Heb al veel kleertjes weg moeten leggen.
pi_101426581
Ik krijg het hier niet bijgehouden, te druk. Wij hebben een mooie mobile boven de box, die is heilig. En verder Sophie natuurlijk en wat rammelaars van de Hema. Maar ook een simpele hydrofiel is leuk om mee te spelen.

Maat 50/56 past al lang niet meer, de eerste dingen in 62 ook niet meer. Vooral zijn lange rug is een probleem, broeken gaat nog wel.

MJ, ik hoop dat je niet ziek wordt!

En de rest ben ik vergeten...sorry. Morgen weer werken en ik hoop maar dat Tienus besluit te slapen, die heeft al twee nachten kramp om een uurtje of vier..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:24:45 #296
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_101426597
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Sugarsnap, ik zag net foto's van Eline in het fototopic. Wat een droppie is ze, zeg! Ik ben heel benieuwd naar haar groeicurve, heb je die? Ze ziet er véél groter uit dan Lena!
En zo groot is ze helemaal niet

Deze metingen zijn van een maand geleden, maar volgens ons is ze zeker een kilo zwaarder en een aantal cm langer. Helaas kan ik niet naar het weeguurtje, want dan moet ik werken. In oktober hebben we pas weer de volgende afspraak.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 31 augustus 2011 @ 22:22:42 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101429628
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
Da's het voordeel van een ouder kind hebben: gratis, non-stop vermaak. :Y)
idd :+

Ik moet alleen wel enorm uitkijken dat Jan niet bovenop Geert gaat zitten, of hem optilt (is gewoon nog te zwaar voor hem natuurlijk). Gisteren ook, Jan komt heel enthousiast aanrennen met z'n bob de bouwer helm terwijl ik Geert op schoot had. Boink. Geert heeft nu dus een klein wondje op z'n voorhoofd, en Jan wil er elke keer kusjes opgeven om sorry te zeggen :') O+ m'n kleine leootje O+ Oh en OT: ik heb geert vandaag voor 't eerst echt hardop zien lachen om, hoe kan het ook anders, Jan _O- zo geweldig om te zien :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:56:11 #298
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101431390
Hahaha DJMO, hoe hij Geert dan weer omdraait en dan weer omdraait, geweldig _O-
Hij vouwt hem nog net niet dubbel _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_101432244
MJ fijn dat het met kleine stapjes beter gaat met jullie meisje :*
Hopelijk word je niet ziek :* is het ook niet gewoon enorm vermoeid, en spanning, en stress, en een heleboel emoties,sterkte ermee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:12:10 #300
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_101432260
Onze H asse huilt nu al heel de avond aan een stuk, vanaf 19u. ze is met veel moeite en liefde te sussen op je schoot, maar bedje of wieg zijn onmogelijk.

Iemand tips?

's avonds gaat altijd erg moeilijk eigenlijk, overdag is dit allemaal geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')