helluw

wauw Sofie dat doe je goed meid!! wat zal mama trots op je zijn!

Mignonne; oe kan me voorstellen dat je even flink bent geschrokken, klinkt als een actie die we hier ook nog wel een keer gaan meemaken...Evie is helaas niet altijd even handig. liene heeft de eerste ellebogen ook al mogen voelen jammer genoeg...
MJ; wat ontzettend fijn dat LJ het goed doet! ik hoop dat ze zo dapper blijft strijden! Ik blijf duimen hoor voor jullie kleine mooie meis...
Zo, hier is het nog ff flink zoeken naar een ritme. Sommige dagen gaan super, maar er zijn soms van die momenten op een dag.. pfffff... gister zo rond 19:00 uur was het hier ook feest.. Liene wilde continu aan de borst; bij wegleggen direct weer huilen. (uhh dat duurde van 17 tot 21 uur ongeveer.) En Evie was in de moppermodus, en maakte een enorm drama van het badderen.. (wat ze anders altijd heerlijk vindt...). Pffffff, ik lag dan ook om 21 uur plat... doodmoe.
Maar vandaag gaat het dan weer (tot dusver) makkelijk, Evie is prima te pas, Liene drinkt goed, en slaapt tevreden. net beide dames naar bed gebracht en het is stil...
(en mama gaat zo ook nog maar een dutje doen.. ).