abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:25:42 #281
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101407558
Haha Juud, wat een draak. Zoonlief heeft van kraambezoek een plastic gitaar gekregen met knopjes en lichtjes en geluidjes. Hij is er helemaal door gebiologeerd. De kater trouwens ook.

Ik ben nog op zoek naar een mobile of babygymachtig iets, misschien is die v-tech dan voor ons ook wel iets, al wilde ik ook nooit plastic zooi.
pi_101408122
ooo Juud zo herkenbaar... ik heb zelf ook een voorkeur voor mooi houten speelgoed enzo.. maar Evie is ook gek op dat Vtech spul met veel kabaal en lampjes enzo...
Hoewel het ikea-keukentje hier gelukkig ook een succes is ;)

en pffff ben moe, slechte nacht; niet zozeer door Liene, maar kon niet in slaap komen, dus sliep pas om 1 uur, en toen kwam Lientje om 3, 5 en 8 uur... pfffffffff... en Evie was vanmorgen in de draakmodus..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101408379
BJ: Oej dat klinkt idd wel als een vermoeiende nacht. Hopelijk kan je vandaar even ergens bijtanken.

Isabelle gaat ook echt niet slapen hoor, die kruipt meteen over ons heen en dan mag ik oppassen dat ze niet naast het bed terecht komt :D Wel leggen we haar 's ochtends altijd even tussen ons in, maar dat liggen houdt ze dan 3 sec vol en dan zit ze haha. Verder heeft ze een soort van diaree luiers en pijn scheuten. Mijn mup krijgt 5/6? (ze laat ons niet goed kijken) in 1x boven!! Waarvan er nu 3 "door" zijn. Ze zijn iig door het tandvlees heen. Wel jammer hoor, vond die 2 tandjes onderin zo schattig staan.

En ze is bijna baby af!! Fannetje, die van jou ook!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:14:44 #284
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101409577
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Aventura het volgende:
Haha Juud, wat een draak. Zoonlief heeft van kraambezoek een plastic gitaar gekregen met knopjes en lichtjes en geluidjes. Hij is er helemaal door gebiologeerd. De kater trouwens ook.

Ik ben nog op zoek naar een mobile of babygymachtig iets, misschien is die v-tech dan voor ons ook wel iets, al wilde ik ook nooit plastic zooi.
Ik vind een babygym wel ideaal! Ze kan nog niet echt zelf een rammelaar pakken, behalve als je hem aangeeft, maar de Nijntje Babygym was ook al 3 weken lang een enorm succes. Wel goed kijken dat de speelgoedjes een beetje laag hangen, anders kunnen ze er nog niet bij. :')

@BJ, ja dus dat, houten speelgoedjes... en ik zat ook tijdens mijn zwangerschap al te loeren naar een houten babygym. :D
Bij puurspeelgoed.nl hebben ze erg mooie dingen, vooral de houten regenboog, waarmee je kan bouwen vind ik geweldig en de puzzels van hout.
Ikea keukentje vind ik ook ge-wel-dig! Leuk cadeau voor een tweede verjaardag. :)
pi_101409989
BJ nog een beetje kunnen slapen?

Hier is ean weer goed gekeurd bij cb
5100gram bij 58cm
En zo sneu die inentingen
pi_101414754
Cas bij zijn box een nijntje mobile, helemaal the bomb! Ligt op zijn chillzak in de box er naar te kijken O+
Heb wat rompers etc. te koop staan bij V&A :) Voor de mamma's met kindjes die nog in 50/56 passen...
pi_101414990
wij hebben een houten babygym bij de ikea vandaan. Het hangt wel een beetje hog, maar in de wipstoel kon ze er goed bij.
*poef* nu is het weg
pi_101417309
F_r mooie stats hoor, dan doet het goed!

Cynthiaa, nu al? Eva pas met haar 16 weken nog steeds de 50/56 van de hema. Hoewel we nu ook de 62/68 gaan gebruiken, maar dat is nog sporadisch. Het gaat niet lang meer duren voordat we over moeten naar een maat groter, maar dan heeft ze er ook veel gebruik van gemaakt.
pi_101417313
Sugarsnap, ik zag net foto's van Eline in het fototopic. Wat een droppie is ze, zeg! Ik ben heel benieuwd naar haar groeicurve, heb je die? Ze ziet er véél groter uit dan Lena!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101417348
Oh trouwens, helemaal vergeten, maar mijn vriend en ik hebben echt om geert moeten lachen toen zijn wortel werd afgepakt DJMO.
pi_101417648
Ik vind Eline ook echt een snoepie! zo lekker knuffelbaar ziet ze dr uit... heeeerlijk!

en Claudia; had ik al gezegd dat ik jou 2tal ook zo lief vind samen? *smelt* en je meisje lijkt ook echt op Ivan he? :) mooi!

FR; fijn dat jouw meisje het zo ontzettend goed doet!

Ik ben heeeeeel benieuwd hoe het net LJ is vandaag MJ? ik hoop dat alles een beetje de goede kant op blijft gaan... :*

Mijn dreumes was vanmiddag op de kinderopvang; dus ik heb gekneuterd met Liene, beetje voeden, tv kijken, knuffelen... slapen lukte niet echt; maar misschien dat ik vanavond dan eens op tijd in coma mag vallen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101417757
Zo, en ik ben ook weer even ind e gelegenheid om te reageren.

Ik kwam vanmiddag thuis, en hoorde Bartje al huilen bij de gastouder. Hij had krampjes gehad, en liet ook duidelijk horen dat het pijn deed.. Voor de rest was hij wel heel blij geweest daar, dus dat viel weer mee..
pi_101423639
MJ
quote:
Het gaat steeds iets beter met LJ onze sterke dame ♥ ben alleen zelf ziek aan het worden volgens mij☹ ff kijken hoe ik me morgen voel 1/2
Als ik echt ziek word\ben mag ik niet naar ons meisje toe ☹
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:49:21 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101424496
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef danic het volgende:
F_r mooie stats hoor, dan doet het goed!

Cynthiaa, nu al? Eva pas met haar 16 weken nog steeds de 50/56 van de hema. Hoewel we nu ook de 62/68 gaan gebruiken, maar dat is nog sporadisch. Het gaat niet lang meer duren voordat we over moeten naar een maat groter, maar dan heeft ze er ook veel gebruik van gemaakt.
Die maat past ventje ook niet meer, al zijn sommige maten 62 nog wel iets te groot. Heb al veel kleertjes weg moeten leggen.
pi_101426581
Ik krijg het hier niet bijgehouden, te druk. Wij hebben een mooie mobile boven de box, die is heilig. En verder Sophie natuurlijk en wat rammelaars van de Hema. Maar ook een simpele hydrofiel is leuk om mee te spelen.

Maat 50/56 past al lang niet meer, de eerste dingen in 62 ook niet meer. Vooral zijn lange rug is een probleem, broeken gaat nog wel.

MJ, ik hoop dat je niet ziek wordt!

En de rest ben ik vergeten...sorry. Morgen weer werken en ik hoop maar dat Tienus besluit te slapen, die heeft al twee nachten kramp om een uurtje of vier..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:24:45 #296
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_101426597
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Sugarsnap, ik zag net foto's van Eline in het fototopic. Wat een droppie is ze, zeg! Ik ben heel benieuwd naar haar groeicurve, heb je die? Ze ziet er véél groter uit dan Lena!
En zo groot is ze helemaal niet

Deze metingen zijn van een maand geleden, maar volgens ons is ze zeker een kilo zwaarder en een aantal cm langer. Helaas kan ik niet naar het weeguurtje, want dan moet ik werken. In oktober hebben we pas weer de volgende afspraak.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 31 augustus 2011 @ 22:22:42 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101429628
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
Da's het voordeel van een ouder kind hebben: gratis, non-stop vermaak. :Y)
idd :+

Ik moet alleen wel enorm uitkijken dat Jan niet bovenop Geert gaat zitten, of hem optilt (is gewoon nog te zwaar voor hem natuurlijk). Gisteren ook, Jan komt heel enthousiast aanrennen met z'n bob de bouwer helm terwijl ik Geert op schoot had. Boink. Geert heeft nu dus een klein wondje op z'n voorhoofd, en Jan wil er elke keer kusjes opgeven om sorry te zeggen :') O+ m'n kleine leootje O+ Oh en OT: ik heb geert vandaag voor 't eerst echt hardop zien lachen om, hoe kan het ook anders, Jan _O- zo geweldig om te zien :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:56:11 #298
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101431390
Hahaha DJMO, hoe hij Geert dan weer omdraait en dan weer omdraait, geweldig _O-
Hij vouwt hem nog net niet dubbel _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_101432244
MJ fijn dat het met kleine stapjes beter gaat met jullie meisje :*
Hopelijk word je niet ziek :* is het ook niet gewoon enorm vermoeid, en spanning, en stress, en een heleboel emoties,sterkte ermee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:12:10 #300
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_101432260
Onze H asse huilt nu al heel de avond aan een stuk, vanaf 19u. ze is met veel moeite en liefde te sussen op je schoot, maar bedje of wieg zijn onmogelijk.

Iemand tips?

's avonds gaat altijd erg moeilijk eigenlijk, overdag is dit allemaal geen probleem.
pi_101432507
Ik zou d'r lekker bij je houden! Ze is nog zo klein, in bed slapen 's avonds komt vanzelf. In draagdoek kan ook erg handig zijn en anders lekker op de bank/bed zitten/liggen/hangen

Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')