quote:LJ heeft een slechte nacht gehad, en is erg zwak. Hopen dus dat ze snel aansterkt. Sorry maar heb geen tijd en de energie om alle berichten te beantwoorden. Bedankt voor alle lieve berichtjes en steun ♥
Ik denk dat we dat met dat instructiegesprek gaan horen. Wat ik zelf heb gelezen kan het een allergische reactie zijn op iets (bijv. op wat ik eet of drink), maar kan het ook getriggerd worden door stress of vermoeidheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef ferrari_rood het volgende:
TT wat sneu voor Larissa. En als de zalf helpt wat kunnen jullie dan nog doen om het niet terug te laten komen?
Ik vind dat het er aan ligt welke kinderwagen je hebt, hoe de vering is, hoe stevig je kindje in zijn rug en nekspieren is, enzenz.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoop dat ze snel aansterkt..
Vraagje tussendoor, vanaf welke leeftijd kan een baby in de wandelwageninzet? Bartje is nog niet echt uit de kinderwagenbak gegroeid, maar is er geen fan meer van...
quote:Ons meisje is heel langzaam iets sterker aan t worden, onze kleine vechter. Ik duik nu mn bed in, want afgelopen dagen HEEL weinig geslapen.
Nog niet gelukt met alle tandjes, wel een foto van gisteren, precies 8 maandenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef Pvoesss het volgende:
V heeft 4 en dat staat zo leuk bij hempics van Jelle!!!
Hij is vandaag voor het eerst nee geweest op de fiets. Hij had echt mega veel plezier
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef mrien het volgende:
[..]
Nog niet gelukt met alle tandjes, wel een foto van gisteren, precies 8 maanden
[ afbeelding ]
Jij denkt dus dat een baby te voeg langdurig (half) rechtop zetten niet goed is? Wat vind jij dan bijvoorbeeld van zo'n hulpmiddel als de Bumbo? (zo'n rechtopzitstoeltje voor baby's vanaf 4 maanden).quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben van mening dat zo lang mogelijk platliggen echt het allerbeste is, zowel in de wipper, als in de box, kinderwagen ed...
Ik heb een kinderwagen met niet zo'n grote bak (Urban Jungle) Lientje blijft daarin liggen totdat het echt niet meer gaat. Dat zal wel over ongeveer een 6-max8 weken zijn, gok ik zo.
Gelukkig is het dan al wat kouder en kan de wandelwageninzet echt helemaal tot een liggend plat vlak worden gemaakt, dikke voetenzak erin en mevr lig er dan nog heerlijk in.
Pas vanaf een maand of 6 zou ik haar half liggend vervoeren en vanaf een maand of 8 rechtop.
Vroeger lagen kindjes tot 8/9 maand plat in de kinderwagen, dat is tegenwoordig een beetje anders, zoals zoveel...
Zo een stoeltje is niet ontwikkeld om uren achter elkaar in te zitten net als een maxi cosi. Maar 10 minuutjes op een dag in de bumbo zal geen kwaad kunnen lijkt mij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat een baby te voeg langdurig (half) rechtop zetten niet goed is? Wat vind jij dan bijvoorbeeld van zo'n hulpmiddel als de Bumbo? (zo'n rechtopzitstoeltje voor baby's vanaf 4 maanden).
hahahaha +1quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben ook van mening dat langdurig platliggen het beste is. vooral als je 27 jaar bent en om 7 uur je bed uit moet
Ik ben daar echt geen voorstander van, op schoot een beetje overeind tegen je aan hangen prima. Maar als babylijfjes met 4 maand geschikt waren om te zitten, dan zouden ze dat dan ook al wel zelf kunnen, denk ik dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat een baby te voeg langdurig (half) rechtop zetten niet goed is? Wat vind jij dan bijvoorbeeld van zo'n hulpmiddel als de Bumbo? (zo'n rechtopzitstoeltje voor baby's vanaf 4 maanden).
maar met rapley begin je toch pas vanaf 6 mnd, dan zijn er al een flink aantal kindjes die zelf kunnen zitten..quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben daar echt geen voorstander van, op schoot een beetje overeind tegen je aan hangen prima. Maar als babylijfjes met 4 maand geschikt waren om te zitten, dan zouden ze dat dan ook al wel zelf kunnen, denk ik dan.
Ik vind laten liggen, totdat ze zelf gaan kruipen en gaan zitten. Geen bumbo, loopwagentjes, springveren e.d. Met uitzondering van 5/10 minuten kinderstoel per dag met Rapley, want dat is niet verantwoord half liggend.
De mijne wil in de box en wipper liggen, op schoot ligt ze heel vaak haar buikspieren aan te spannen en wil ze bijna altijd overeind, vanaf week 2 doet ze dat al. Van mij hoeft het niet zo rap, maar ik gok dat zij er anders over denkt, tis een pittig ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar lag ze heerlijk in.*poef* nu is het weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |