Wat ja, maar zo gauw ik er een bulldozer bij nodig heb....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij houdt toch van 'wat beet pakken'
Nu ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Och jemig vorige keer heb ik deze act kennelijk niet in z'n geheel gezien damn
Het moet wel beter worden hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
De jury heeft ze toch ooit doorgelaten, en nu snappen ze het zelf al niet meer.
Loop the balloon ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
Mwah ze weten heus wel dat ze veel doorlaten om in de live shows variatie te hebben heurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
It's a conspiracy!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dat fascineert me altijd bij die donkere dames, ze zijn óf tonnetje rond óf kinderlijk dun... Nooit gewoon slank?
Halle Berry.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dat fascineert me altijd bij die donkere dames, ze zijn óf tonnetje rond óf kinderlijk dun... Nooit gewoon slank?
Ja, dun zegt ze tochquote:
Maar die is niet kinderlijk dun.quote:
ik zou tekenen voor dat soort pronte tietjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef Aventura het volgende:
Die met die roze lok is toch mooi slank.
Ja nee, gewoon in Nederland, op straat zeg maarquote:
Is niet kinderlijk dun, maar jij valt op rondquote:
Die zie ik ook genoeg. Mooi slanke donkere dames.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee, gewoon in Nederland, op straat zeg maar
Ik ga nog eens beter zoekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zie ik ook genoeg. Mooi slanke donkere dames.
Deze gast is onverstaanbaar.
Nietus. Zondag komt An weer op tvquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is niet kinderlijk dun, maar jij valt op rond
Wiesda?quote:
SYTYCDquote:
Mannen met witte broekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
De kleding is IETSJE beter, maar die broek vind ik niet echt leuk.
Die Belg mag gewoon doorlopenquote:
Karina neequote:
erg cool!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
Even in de herhaling dat ze het wel kunnen![]()
Arie heeft geen weggetje tussen z'n boobiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Hij lijkt een beetje op Arie Boomsma..
Sneu trouwens dat ze valt! Ik vond het wel een hele leuke act namelijk.
Hoe doe je dat!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arie heeft geen weggetje tussen z'n boobies
Nee gewoon op het scherm op de laptop, maar internet is troagquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vond deze met die riverdance jongens het beste tot nu toe
Halfzwarequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oh geen weggetje, maar een strook shag
Ik bekijk elke act misschien een kwart, ik vind weinig boeiend heur, ik zit hier voor de SCquote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bekijk elke act misschien een kwart, ik vind weinig boeiend heur, ik zit hier voor de SC
quote:
Ik denk dat de val hun punten oplevert, mensen gaan sympathie stemmen 'ah gossie dat zielige stelletjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vond deze met die riverdance jongens het beste tot nu toe
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hotter den mai dotter.. bijjjnnaaa
Ook dat... Ik denk dat zij verzekerd zijn van een finaleplaats.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de val hun punten oplevert, mensen gaan sympathie stemmen 'ah gossie dat zielige stelletje, kom henk laten we stemmen'
Dat denk ik ook, maar aan de andere kant vond ik ze tot de val ook al erg leuk om naar te kijken. Soms heb je dat met slechte acts die daardoor doorgaan, dat vind ik altijd heel ergerlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de val hun punten oplevert, mensen gaan sympathie stemmen 'ah gossie dat zielige stelletje, kom henk laten we stemmen'
Maar het was nou eenmaal een hele moeilijk truc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het maar wat 'oefeningen', heb er weinig mee, maar er was verder ook weinig soeps tot nu toe. Behalve die riverdance jongens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:41 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar aan de andere kant vond ik ze tot de val ook al erg leuk om naar te kijken. Soms heb je dat met slechte acts die daardoor doorgaan, dat vind ik altijd heel ergerlijk.
Ik snap het niet.quote:
Je reactie liet me aan dit denkenquote:
Nee daar ben je ook teveel metro voorquote:
Dankuquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeuh, jij bent een heet moordmokkel
Maar vond je die act het doorlaten waard of heb je ook werkelijk 4 minuten met plezier gekeken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar het was nou eenmaal een hele moeilijk truc.
En om het dan nog een keer te doen, en dan te slagen, is zeker het bewonderenswaardig.
cupidoboogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij HAD gewoon een vrouwenmond, met zo een boogje. Ik weet niet hoe je dat noemt.
Als je denkt dat ik me hars zit je misquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee daar ben je ook teveel metro voor
Verrek, volgens mij heb je gelijk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Injetta het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de reclames niet meer zo knetterhard zodat je een hartverzakking krijgt? Het lijkt wel alsof het geluid gedempt wordt.
Een enkele reclame is nog wel hard, maar de meesten zijn heel normaal qua geluid. Wat een verademing.
(of lijd ik ineens aan doofheid...)
Nee, maar anti voetbal, nerdy en kijkt SYTYCDquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik me hars zit je mis
Allebei.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar vond je die act het doorlaten waard of heb je ook werkelijk 4 minuten met plezier gekeken?
Vreemd dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar anti voetbal, nerdy en kijkt SYTYCD
Ik vind het ook best okequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Injetta het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de reclames niet meer zo knetterhard zodat je een hartverzakking krijgt? Het lijkt wel alsof het geluid gedempt wordt.
Een enkele reclame is nog wel hard, maar de meesten zijn heel normaal qua geluid. Wat een verademing.
(of lijd ik ineens aan doofheid...)
Neuhquote:
Jaaaaaaaaaaaa, daar wacht ik al een poos op, dacht dat het niet meer doorgingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:46 schreef MissJ het volgende:
oh ja, dat lijkt me ook een pareltje "Wie trouwt mijn zoon"
zei hij dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Iedereen schopt in de baarmoeder.
quote:
Ja, hij zei dat hij in de baarmoeder al voetbalde.quote:
dezen staan nu buitenspelquote:
Vind ik al vanaf het begin.....quote:
Standaard bij elke talentenshow.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:52 schreef Injetta het volgende:
Beginnen ze weer over die enorm hoge kwaliteit van deze avond. Dat zeggen ze elke avond...
Dan is het niet meer geloofwaardig....
Wat was je doen?quote:
Dat doe ik ook, maar niemand stemt op mij!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit meisje schreeuwt altijd een beetje.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Een donkere moeder apetrots noemen is nooit grappig Robert.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Een donkere moeder apetrots noemen is nooit grappig Robert.
Maar heb je ook zangtalent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar niemand stemt op mij!
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik ken dat nummer natuurlijk weer niet...
Ik gokte al op een sauz-broodjequote:
Mijn moeder zei ooit subtiel: ga maar naar buiten, naar de carpoolplaatsquote:
Waarom?quote:
dit dus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef just me het volgende:
Een kind moet kinderenkleren dragen, moet kinderliedjes zingen en niet doen alsof het een volwassen vrouw is!!
Dan vraag ik me wat het daarvoor was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Zij is echt goed! Ze schreeuwt nu ook minder.
High five!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef just me het volgende:
Een kind moet kinderenkleren dragen, moet kinderliedjes zingen en niet doen alsof het een volwassen vrouw is!!
quote:
Auw jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ze zingt te hard voor de microfoon.
Ja, ook dat stemvee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ze zijn gek op zingende kindertjes
We willen wel meer. Ain't gonna happenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Injetta het volgende:
Tja... daar gaat Nederland natuurlijk op stemmen. Wij willen natuurlijk ons eigen wonderkind.![]()
Oh en het jankt ook nog. The drama. Dus winnares.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
Kind + gilt Beyonce-achtige nummers. Winnaar HGT.
GMTquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Klein broertje erbij, doet het altijd goed.
I hatin' over the top.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef DeeBee het volgende:
Zo'n attitude spelen als je 11 bent en niet eens weten wat je zingt enzo...
Dit zegt toch genoeg, focking kind van 11 zo exploiteren...
Ik vind het krijsen, maar dat vind ik van Beyonce ook. Kutherrie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Jullie lijken te vergeten dat ze ook écht goed kan zingen.
Kopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Guanabana het volgende:
OMG dat ventje!!! IK WIL ER ZO EENTJE
Grapjasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
wij zijn het met elkaar eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan moet je op Aliyah stemmen!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Guanabana het volgende:
OMG dat ventje!!! IK WIL ER ZO EENTJE
Nog meer kindpusherij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
nog een half uur zendtijd over.. wat nu?
Geld verdienen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
nog een half uur zendtijd over.. wat nu?
en weer met je eens!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Aliyah en Zinzi en Evertjan door. Absoluut.
Ik kan ook schreeuwen, ik heb dus talent.. YEEJ!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Als je objectief kijkt, kun je niet ontkennen dat ze veel talent heeft.
hou toch op!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Als je objectief kijkt, kun je niet ontkennen dat ze veel talent heeft.
Beyonce kan gewelding zingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef D. het volgende:
Nouja, Beyonce heeft het ook ver geschopt, en die kan ook niet echt zingen
Kijk eens objectief.quote:
Ik heb je even aangepastquote:
Dan moet je inzien dat het krijsen a la Beyonce keigoed is!quote:
Adele ook, mijn god wat krijst die Britse kip.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je inzien dat het krijsen a la Beyonce keigoed is!
Dan zie je dat ze heel goed zingt, en al helemaal voor haar leeftijd.quote:
Dus zinzi zijn door!quote:
Als dat net zo krijsend ik mis ik er weinig aan, niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef MissJ het volgende:
jullie kennen het lied zeker niet zoals Jennifer Hudson het zingt?
doet dat er toe?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef MissJ het volgende:
jullie kennen het lied zeker niet zoals Jennifer Hudson het zingt?
R&B/Beyonce-liefhebbers vinden het goed, mensen die boven de 40 zijn niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moest even kijken of er gepost werd.
Ik vond Aliya of hoe ze ook heet, ge-wel-dig.
Zie echter dat het hier niet in goede aarde is gevallen.
ik vond het ook geniaal!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
R&B/Beyonce-liefhebbers vinden het goed, mensen die boven de 40 zijn niet.
Het is een beetje musical-achtige muziek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik behoor tot de eerste groep, maar vond t echt rukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel mensen hier hebben blijkbaar een gehoorapparaat nodig ... zij was fantastisch!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
ah dan zal dat het zijn, ik behoor tot de 1e groep namelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon, mensen met een ontwikkeld gehoor hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
iedereen hier heeft poep in de oren ??? dit kind kan prachtig zingen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |