Karina neequote:
erg cool!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
Even in de herhaling dat ze het wel kunnen![]()
Arie heeft geen weggetje tussen z'n boobiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Hij lijkt een beetje op Arie Boomsma..
Sneu trouwens dat ze valt! Ik vond het wel een hele leuke act namelijk.
Hoe doe je dat!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arie heeft geen weggetje tussen z'n boobies
Nee gewoon op het scherm op de laptop, maar internet is troagquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vond deze met die riverdance jongens het beste tot nu toe
Halfzwarequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oh geen weggetje, maar een strook shag
Ik bekijk elke act misschien een kwart, ik vind weinig boeiend heur, ik zit hier voor de SCquote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bekijk elke act misschien een kwart, ik vind weinig boeiend heur, ik zit hier voor de SC
quote:
Ik denk dat de val hun punten oplevert, mensen gaan sympathie stemmen 'ah gossie dat zielige stelletjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vond deze met die riverdance jongens het beste tot nu toe
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hotter den mai dotter.. bijjjnnaaa
Ook dat... Ik denk dat zij verzekerd zijn van een finaleplaats.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de val hun punten oplevert, mensen gaan sympathie stemmen 'ah gossie dat zielige stelletje, kom henk laten we stemmen'
Dat denk ik ook, maar aan de andere kant vond ik ze tot de val ook al erg leuk om naar te kijken. Soms heb je dat met slechte acts die daardoor doorgaan, dat vind ik altijd heel ergerlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de val hun punten oplevert, mensen gaan sympathie stemmen 'ah gossie dat zielige stelletje, kom henk laten we stemmen'
Maar het was nou eenmaal een hele moeilijk truc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het maar wat 'oefeningen', heb er weinig mee, maar er was verder ook weinig soeps tot nu toe. Behalve die riverdance jongens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:41 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar aan de andere kant vond ik ze tot de val ook al erg leuk om naar te kijken. Soms heb je dat met slechte acts die daardoor doorgaan, dat vind ik altijd heel ergerlijk.
Ik snap het niet.quote:
Je reactie liet me aan dit denkenquote:
Nee daar ben je ook teveel metro voorquote:
Dankuquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeuh, jij bent een heet moordmokkel
Maar vond je die act het doorlaten waard of heb je ook werkelijk 4 minuten met plezier gekeken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar het was nou eenmaal een hele moeilijk truc.
En om het dan nog een keer te doen, en dan te slagen, is zeker het bewonderenswaardig.
cupidoboogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij HAD gewoon een vrouwenmond, met zo een boogje. Ik weet niet hoe je dat noemt.
Als je denkt dat ik me hars zit je misquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee daar ben je ook teveel metro voor
Verrek, volgens mij heb je gelijk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Injetta het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de reclames niet meer zo knetterhard zodat je een hartverzakking krijgt? Het lijkt wel alsof het geluid gedempt wordt.
Een enkele reclame is nog wel hard, maar de meesten zijn heel normaal qua geluid. Wat een verademing.
(of lijd ik ineens aan doofheid...)
Nee, maar anti voetbal, nerdy en kijkt SYTYCDquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik me hars zit je mis
Allebei.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar vond je die act het doorlaten waard of heb je ook werkelijk 4 minuten met plezier gekeken?
Vreemd dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar anti voetbal, nerdy en kijkt SYTYCD
Ik vind het ook best okequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Injetta het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de reclames niet meer zo knetterhard zodat je een hartverzakking krijgt? Het lijkt wel alsof het geluid gedempt wordt.
Een enkele reclame is nog wel hard, maar de meesten zijn heel normaal qua geluid. Wat een verademing.
(of lijd ik ineens aan doofheid...)
Neuhquote:
Jaaaaaaaaaaaa, daar wacht ik al een poos op, dacht dat het niet meer doorgingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:46 schreef MissJ het volgende:
oh ja, dat lijkt me ook een pareltje "Wie trouwt mijn zoon"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |