Wat ja, maar zo gauw ik er een bulldozer bij nodig heb....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij houdt toch van 'wat beet pakken'
Nu ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Och jemig vorige keer heb ik deze act kennelijk niet in z'n geheel gezien damn
Het moet wel beter worden hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
De jury heeft ze toch ooit doorgelaten, en nu snappen ze het zelf al niet meer.
Loop the balloon ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
Mwah ze weten heus wel dat ze veel doorlaten om in de live shows variatie te hebben heurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
It's a conspiracy!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dat fascineert me altijd bij die donkere dames, ze zijn óf tonnetje rond óf kinderlijk dun... Nooit gewoon slank?
Halle Berry.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dat fascineert me altijd bij die donkere dames, ze zijn óf tonnetje rond óf kinderlijk dun... Nooit gewoon slank?
Ja, dun zegt ze tochquote:
Maar die is niet kinderlijk dun.quote:
ik zou tekenen voor dat soort pronte tietjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef Aventura het volgende:
Die met die roze lok is toch mooi slank.
Ja nee, gewoon in Nederland, op straat zeg maarquote:
Is niet kinderlijk dun, maar jij valt op rondquote:
Die zie ik ook genoeg. Mooi slanke donkere dames.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee, gewoon in Nederland, op straat zeg maar
Ik ga nog eens beter zoekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zie ik ook genoeg. Mooi slanke donkere dames.
Deze gast is onverstaanbaar.
Nietus. Zondag komt An weer op tvquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is niet kinderlijk dun, maar jij valt op rond
Wiesda?quote:
SYTYCDquote:
Mannen met witte broekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
De kleding is IETSJE beter, maar die broek vind ik niet echt leuk.
Die Belg mag gewoon doorlopenquote:
Karina neequote:
erg cool!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
Even in de herhaling dat ze het wel kunnen![]()
Arie heeft geen weggetje tussen z'n boobiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Hij lijkt een beetje op Arie Boomsma..
Sneu trouwens dat ze valt! Ik vond het wel een hele leuke act namelijk.
Hoe doe je dat!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arie heeft geen weggetje tussen z'n boobies
Nee gewoon op het scherm op de laptop, maar internet is troagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |