Mijn moeder zei ooit subtiel: ga maar naar buiten, naar de carpoolplaatsquote:
Waarom?quote:
dit dus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef just me het volgende:
Een kind moet kinderenkleren dragen, moet kinderliedjes zingen en niet doen alsof het een volwassen vrouw is!!
Dan vraag ik me wat het daarvoor was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Zij is echt goed! Ze schreeuwt nu ook minder.
High five!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef just me het volgende:
Een kind moet kinderenkleren dragen, moet kinderliedjes zingen en niet doen alsof het een volwassen vrouw is!!
quote:
Auw jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ze zingt te hard voor de microfoon.
Ja, ook dat stemvee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ze zijn gek op zingende kindertjes
We willen wel meer. Ain't gonna happenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Injetta het volgende:
Tja... daar gaat Nederland natuurlijk op stemmen. Wij willen natuurlijk ons eigen wonderkind.![]()
Oh en het jankt ook nog. The drama. Dus winnares.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
Kind + gilt Beyonce-achtige nummers. Winnaar HGT.
GMTquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Klein broertje erbij, doet het altijd goed.
I hatin' over the top.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef DeeBee het volgende:
Zo'n attitude spelen als je 11 bent en niet eens weten wat je zingt enzo...
Dit zegt toch genoeg, focking kind van 11 zo exploiteren...
Ik vind het krijsen, maar dat vind ik van Beyonce ook. Kutherrie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Jullie lijken te vergeten dat ze ook écht goed kan zingen.
Kopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Guanabana het volgende:
OMG dat ventje!!! IK WIL ER ZO EENTJE
Grapjasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Jullie lijken te vergeten dat ze ook écht goed kan zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |