Fixed. Dit is meer een bericht aan mijn vele fans hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou fijn, het interesseert mij echt helemaal niks.
Die ene kan je toch ook gewoon een DM sturen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Fixed. Dit is meer een bericht aan mijn vele fans hier.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:59 schreef glasbak het volgende:
[..]
Die ene kan je toch ook gewoon een DM sturen?
Je bent af en toe wel grappig, dat moet ik je nageven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Fixed. Dit is meer een bericht aan mijn vele fans hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ninja-edit, kloothommel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je bent af en toe wel grappig, dat moet ik je nageven.
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vast een DM gekregen
Wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het was een ninja-edit, ik heb voor de zekerheid pics gemaakt voor je editte. Geef het toe.
Wat denk je zelf? Hij is een autistquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?Heb jij nou echt niks beters doen?
Ik duwde gewoon op PrtScrnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?Heb jij nou echt niks beters doen?
Moet dat beledigend zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Hij is een autist![]()
En een hele hoop bagger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga ook maar eens minder in ONZ hangen. Puberhumor te veel aanwezig hier.
Eerder de grootste op tong80 na.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aldus een van de grootste baggeraars hier
Maar als ik het zelf doe is het nooit irritant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aldus een van de grootste baggeraars hier
Gesloten zosnel als het geopend werdquote:
Niet waar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gesloten zosnel als het geopend werd
Open een painttopic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik net mn account makate op fok was 't veel beter. Kei veel paint topics en shit
Neuh ik ben em een beetje aant spacen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kom hard doen zemmel, eigenlijk schrok je je dood.
Liever nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef Trollscience het volgende:
Nee maar even serieus, ik zal wat minder hier zijn, maar ik zal nog geregeld langskomen hoor.
FOK!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik net mn account makate op fok was 't veel beter. Kei veel paint topics en shit
Ik geef niet om jouw mening.quote:
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
FOK!
[..]
Ik geef niet om jouw mening.
Tjah autisten ergeren zich daaraan hier hequote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef stefanhaan het volgende:
Zelfs Myraela bashed je.
Dan is het toch wel erg.
Dit moet een belediging zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah autisten ergeren zich daaraan hier he
Hou eens op met die autisten praat op fokquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah autisten ergeren zich daaraan hier he
Mods bashen mij nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mods bashen iedereen behalve Monopoly en Patje1987, dat niet weten
Dat heb je goed door jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit moet een belediging zijn?
Believe in a liee, babyy. Believe in a lieeeeequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus een autist autist noemen is een belediging?.
Dat valt wel mee hoor, jij bent gewoon een 14 jarige, hypocriete kutuser.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ze bashen mij niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nog wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, jij bent gewoon een 14 jarige, hypocriete kutuser.
Ik hoorde dat jij dik was, klopt dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij dik was, klopt dat?
No offence ik hoorde het serieus.
Myraelaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk niet zeiken.quote:
Kijk der fobo dan zie je dat het niet zo is.quote:
Zoals elke vrouw het betaamt laat ze zich tuurlijk nemen, de vraag is alleen of dit door haar vriend gedaan wordt of door een groep negers die haar gaan uitwonen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
Kijk der fobo dan zie je dat het niet zo is.
Iets met verschrikkelijke slijmbal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk niet zeiken.
[..]
Neuh, het ging over mensen die foto's van der gezich hebben en dan kei okee lijken maar die dan iegenlijk aan de dikke kant zitten snappie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk niet zeiken.
[..]
En zo wat maakt het nog niks uit want je bent een toffe userquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Nee, dat zie je daar niet, want het is wel zo.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
Myraela, de 2e van links in jouw FOBO op dat feestje, zij is:![]()
Nou hopelijk wel ja, zou wat zijn als ik vanaf nu als maria door 't leven moest hequote:
Maar dat maakt allemaal niet uit. Zoveel gezeik om uiterlijk tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, het ging over mensen die foto's van der gezich hebben en dan kei okee lijken maar die dan iegenlijk aan de dikke kant zitten snappie.
Niemand zegt daar toch iets over?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En zo wat maakt het nog niks uit want je bent een toffe user![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand zegt daar toch iets over?Het was maar een vraag en meer niet
Die is wel okay ja, de 4de is eigenlijk het knapst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
Myraela, de 2e van links in jouw FOBO op dat feestje, zij is:![]()
Again, ik vroeg het alleen maar en heb niks gezegd dat daar iets mis mee zou zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat maakt allemaal niet uit. Zoveel gezeik om uiterlijk tegenwoordig![]()
Alleen die olifanten van 180 kilo moeten ze wat aan doen
Ik zou de 3de kiezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is wel okay ja, de 4de is eigenlijk het knapst.
Daar maakte ik me geen zorgen over hoor. Over het dik zijn overigens ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En zo wat maakt het nog niks uit want je bent een toffe user![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is echt onwijs lelijk. Daar pas zelfs ik 2 keer in.
Op die foto lijkt het echt ontzettend mee te vallenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is echt onwijs lelijk. Daar pas zelfs ik 2 keer in.
De kracht van 't internetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Op die foto lijkt het echt ontzettend mee te vallen
Als ik der naam nog wist had ik nog een foto opgezocht, maar helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Op die foto lijkt het echt ontzettend mee te vallen
- lolled -quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:55 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind die helemaal links wel wat hebben.
Hele tijd slijm en niet doorhebben dat die linker Myraela zelf is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die kijkt wel lekker vercrackt ja. Alsof ze al een tijdje aan de drugs zit.
Ik maak hieruit op dat je wel van wappen houdt trollscience?![]()
Het is Trollscience.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die kijkt wel lekker vercrackt ja. Alsof ze al een tijdje aan de drugs zit.
Ik maak hieruit op dat je wel van wappen houdt trollscience?![]()
HAHAHA, ik dacht precies dat!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hele tijd slijm en niet doorhebben dat die linker Myraela zelf is.![]()
Oké ik faalde even heel hardquote:
SUREE, hahahahahahah wat een mooie ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké ik faalde even heel hard![]()
Maar tbh val ik daar wel op hoor
Ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan edit-geschiedenis terug lezen.
Tevens zat ik in die tijd nog niet aan drugs.
Dat had je beter eerder al kunnen doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
Oké het wordt denk ik maar eens tijd om dit topic te verlaten voor het nog erger wordt
Wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat daar iets mis mee isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Crack_ het volgende:
En ook niet zeggen "die vind ik de minste" maar gewoon "vercrackt en kei veel drugs"
HAHAH GAST![]()
![]()
Gezellig, ik sla over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ik zou zeker wel met je blowen hoor
Ik vat het even samen:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
Stoere jongen, hulde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat daar iets mis mee is
Ik doe zelf ook drugs dus ja
Ik had beter gewoon op tijd naar bed moeten gaan dan was deze faal nooit gebeurtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had je beter eerder al kunnen doen.
Ik ben niet drugsverslaafd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vat het even samen:
Ik ben een hypocriete kutuser genoemd door een 19jarig drugsverslaafd meisje.
TERING WAT BEN JIJ EEN KONTENLIKKER, als ze zegt ik hou van paardenlullen dan zeg jij oh ik ook doe het iedere week.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat daar iets mis mee is
Ik doe zelf ook drugs dus ja
Het ergste is ik studeer een ICT studiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
Stefanhaan fails @ internet!![]()
Wat een donderse kluns!
Direct mee stoppenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het ergste is ik studeer een ICT studie![]()
Moet ik een stoere pic van mij en een jonko showen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
TERING WAT BEN JIJ EEN KONTENLIKKER, als ze zegt ik hou van paardenlullen dan zeg jij oh ik ook doe het iedere week.
Teringgg hahahahahahaahhaah!!!!!1
Nah ik heb gewoon slaaptekort waardoor ik niet echt logisch nadenkquote:
Oh.quote:
Dude, teringquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet ik een stoere pic van mij en een jonko showen dan?
Alcoholquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh.
Met drugs bedoel je het hardere werk neem ik aan? Dus niet de gebruikelijke joint na het eten?
De joint na het eten is voor jou gewoon standaard?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh.
Met drugs bedoel je het hardere werk neem ik aan? Dus niet de joint na het eten?
Een jonko is geen drugsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet ik een stoere pic van mij en een jonko showen dan?
Voor mijn zus wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
De joint na het eten is voor jou gewoon standaard?
Ja het is echt een kwaliteits SC geworden, maar dat gebeurt met bijna alle topics waar ik in postquote:
Ik ben een brave metalgitarist die enkel en alleen jonko's recreatief rookt. En verder braaf zijn HBO studie IGAD:IGD volgt. En niet in het park van breda gaat zitten blowen ipv college's volgenquote:
Wa bende ge toch een knoepert jonge!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Strikvraag zekers?
[..]
Kom hard doen.
Meer klunzen op FOK! graag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja het is echt een kwaliteits SC geworden, maar dat gebeurt met bijna alle topics waar ik in post
Knoepert?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wa bende ge toch een knoepert jonge!
HBO braaf volgen, lik mn reet. De helft is onzin en nietnodig om naar toe te gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben een brave metalgitarist die enkel en alleen jonko's recreatief rookt. En verder braaf zijn HBO studie IGAD:IGD volgt. En niet in het park van breda gaat zitten blowen ipv college's volgen
quote:
Sarcasmequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HBO braaf volgen, lik mn reet. De rest is onzin en nietnodig om naar toe te gaan.
Ik ben sterk geworden, true storyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Strikvraag zekers?
[..]
Kom hard doen.
Vechten dan jonge?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben sterk geworden, true story.
Oh sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Soooww, jij bent echt goed met meisjes ofnie![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik verliefd op je ben is zeker een feitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben sterk geworden, true story.
Wil jij er ook een myraela?quote:
Okéquote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké
k kan het zoals het nu is niet veel langer aan
Al weet ik niet hoe verder zonder jou te gaan
Mijn liefde voor jou is veel te sterk en oprecht
En ik ben inmiddels al heel erg aan jou gehecht
Toch ga je wel is moeten tonen wie ik voor je ben
Anders komt er een tijd ik echt ver weg van je ren
Neuken?
quote:
Myraela valt volgens mij op meisjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Ook niet een beetje aankloten?
Volgens mij ook, dan toch maar terug naar Crack_quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Myraela valt volgens mij op meisjes.
Ik heb al een relatie met coke.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens mij ook, dan toch maar terug naar Crack_
Dus wat zeg je ervan Crackertje van me?
En dan zou ik wss strafbaar bezig zijnquote:
want?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En dan zou ik wss strafbaar bezig zijn
Je lijkt 15/16quote:
Ik zeg helemaal niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je lijkt 15/16
Zeg nu niet dat je 20 ofso bent he
quote:
ja zag het ook al, zondequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Crack heeft een neuspiercing![]()
Hopelijk zit ze niet echt aan de crack.
Ik ben crack sukkel, hoe kan ik er dan aanzitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Crack heeft een neuspiercing![]()
Hopelijk zit ze niet echt aan de crack.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja zag het ook al, zondezo mooi en dan dat...
Maar eigenlijk mag ik niks zeggen want ik heb een tattoo >_>
Navelpiercing?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Auch bro.. Auch.quote:
waarom?quote:
Maar ik kan wel baas gitaar voor je spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit zo'n sukkeltsj heb gezien tering kont
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tuurlijk, dit is een bazen SC. Het mist alleen tetten.quote:
Ik vind jou wel zo'n type die man boobs heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit is een bazen SC. Het mist alleen tetten.
Jwz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n type die man boobs heeft
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |