Believe in a liee, babyy. Believe in a lieeeeequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus een autist autist noemen is een belediging?.
Dat valt wel mee hoor, jij bent gewoon een 14 jarige, hypocriete kutuser.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mods bashen iedereen behalve Monopoly en Patje1987, dat niet weten
Ze bashen mij niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mods bashen iedereen behalve Monopoly en Patje1987, dat niet weten
Nog wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, jij bent gewoon een 14 jarige, hypocriete kutuser.
Ik hoorde dat jij dik was, klopt dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij dik was, klopt dat?
No offence ik hoorde het serieus.
Myraelaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk niet zeiken.quote:
Kijk der fobo dan zie je dat het niet zo is.quote:
Zoals elke vrouw het betaamt laat ze zich tuurlijk nemen, de vraag is alleen of dit door haar vriend gedaan wordt of door een groep negers die haar gaan uitwonen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
Kijk der fobo dan zie je dat het niet zo is.
Iets met verschrikkelijke slijmbal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk niet zeiken.
[..]
Neuh, het ging over mensen die foto's van der gezich hebben en dan kei okee lijken maar die dan iegenlijk aan de dikke kant zitten snappie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk niet zeiken.
[..]
En zo wat maakt het nog niks uit want je bent een toffe userquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Nee, dat zie je daar niet, want het is wel zo.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
Myraela, de 2e van links in jouw FOBO op dat feestje, zij is:![]()
Nou hopelijk wel ja, zou wat zijn als ik vanaf nu als maria door 't leven moest hequote:
Maar dat maakt allemaal niet uit. Zoveel gezeik om uiterlijk tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, het ging over mensen die foto's van der gezich hebben en dan kei okee lijken maar die dan iegenlijk aan de dikke kant zitten snappie.
Niemand zegt daar toch iets over?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En zo wat maakt het nog niks uit want je bent een toffe user![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand zegt daar toch iets over?Het was maar een vraag en meer niet
Die is wel okay ja, de 4de is eigenlijk het knapst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
Myraela, de 2e van links in jouw FOBO op dat feestje, zij is:![]()
Again, ik vroeg het alleen maar en heb niks gezegd dat daar iets mis mee zou zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat maakt allemaal niet uit. Zoveel gezeik om uiterlijk tegenwoordig![]()
Alleen die olifanten van 180 kilo moeten ze wat aan doen
Ik zou de 3de kiezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is wel okay ja, de 4de is eigenlijk het knapst.
Daar maakte ik me geen zorgen over hoor. Over het dik zijn overigens ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En zo wat maakt het nog niks uit want je bent een toffe user![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |